Olen hyvännäköinen nainen
Ja ennen kuin joku vetää herneet nenäänsä, kerron tämän siksi, että tämä ongelmani hahmottuisi paremmin ja saisin vastauksia.
Olen siis hyvännäköinen nainen (muilta kuultuna), hyvin timmi (kokoa XS), pitkätukkainen. Fiksu, hauska, hyvässä työssä.
Sitten menen tinder-treffeille aika tavallisten ihmisten kanssa (ei toimitusjohtaja-lentäjä-mallien kanssa) ja heistä ei ekojen treffien jälkeen kuulu mitään. Vaikka siis treffit olleet kaikin puolin miellyttäviä.
Että mitähän ihmettä?? Luulevatko he saavansa paremman? Jos ei kaunis, seksikäs, fiksu ja omillaan toimeen tuleva, muita kuunteleva ja kiva nainen kelpaa, mikä sitten kelpaa näille nykyajan tinder-miehille? Siis yksien treffien perusteella lopetetaan yhteydenpito.
En käsitä. Ja ennen kuin joku kommentoi, et käyttäydy kusipäisesti ja ylimielisesti, vaikka hyvä itsetunto onkin.
Kommentit (345)
Kauneus on katsojan silmässä.Jotkut tykkää pulleasta ja toiset kukkakepistä.Yksi rauhallisesta ja toinen villistä menosta.Jos et vaan natsaa.Toi luuleeko saavansa paremman kuin minä, kertoo myös jotain sinusta...
Suurin osa miehistä ainakin 15 vuotta sitten halusi baarissa vain pimslooraa. En usko, että tämä asia on muuttunut.
Eli jos et anna ensimmäisillä treffeillä, niin et ole enää kiinnostava. Muista, että se oikea jaksaa kyllä odottaa.
Nainen
En nyt purematta niele tuota otsikkoa. Yleensä musta muuttuu valkoiseksi.
Olet hyvännäköinen. Entäs sitten. Ei se riitä mihinkään jos persoona ei ole tarpeeksi hyvä treffikumppanin mielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa selitys AP:n tilanteeseen on se, että hänessä on jokin massiivinen red flag jota hän ei itse tiedosta ja joka on sen laatuinen, että myöskään miehet eivät sitä halua kertoa. Muussa tapauksessa 90% deiteistä yrittäisi vähintään kellistää hänet.
Minä esimerkiksi tunnen yhden hyvin AP:n kuvausta vastaavan neidin, joka on toisaalta myös päivänselvä anorektikko. Nätti ja älykäs juristi jolla on selvästi päässä jotain vialla -> karkuun.
Yleisimpiä red flagejä on päihdeongelma ja sitäkään ei ongelmainen itse huomaa, että muut kyllä sen huomaavat.
Minulla mielenterveyshäiriö ja melkeinpä kaikki miehet, joiden kanssa olen käynyt treffeillä ovat olleet kiinnostuneet seurustelemaan kanssani. Kunhan on kaunis ei ole väliä onko nainen hullu.
Kovin vakavaa mielenterveysongelmaa ei sulla voi olla, jos se ei näy ulkonäössä. Lääkkeet ja kova elämä näkyvät ja mielenterveysongelmat vaikuttavat myös ihmisten kohtaamisissa. Tuska ja murhe vanhentavat, se on koettu ja nähty ja osastolla jo hyvin nuoristakin näkee, ettei kaikki ole hyvin.
AP. Miksi ihmeessä edes menet treffeille alempitasoisteisi miesten kanssa? Mitä haet, nöyrää orjaa joka huumaantuu paremmasta tasostasi? Ei miehet ole kaikki tyhmiä. Suurin osa miehistä haluaa ihan normaalin parisuhteen oman tasoisen naisen kanssa.
Naisen kuuluu ottaa itseään tasokkaampi. Lukekaa historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan myös että ap on kaunis ja upea sillä tavalla kuin naiset sen näkevät. Naiset arvostavat siroutta, tyylikkyyttä, hyvää ammattia, fiksuutta ja sosiaalista taitavuutta, eivätkä näe ikää naisessa miinuksena.
Miehillä on eri kriteerit. Jos ap on 40, ikä näkyy totta kai. Kroppa voi olla siro, mutta löytyykö kurveja? Onko takapuoli pyöreä? Reisissä muotoa? Entäs rintavuus? Onko hauskuus pikkunäppärää ja kevyttä small talk-jutustelua vai sellaista hauskuutta joka naurattaisi miesporukkaakin? Näkyykö uraan panostaminen ja oma näkemys sosiaalisesta asemasta selkeästi käytöksessä, vai osaatko ottaa rennosti? Oletko aidosti empaattinen ja sydämellinen, vai pelkästään opetettu käyttäytymään sillä tavalla?
Tässäkö näkyy se miesten laaja naismaku, jolla perustellaan sitä palsta”faktaa”, että nainen kuin nainen löytää kyllä miehen? Jos, niin millainenhan mahtaisi olla se suppeampi maksu?
Yäk. On kamalaa viettää edes tunti ihmisen kanssa joka on "parempaa tasoa".
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuuluu ottaa itseään tasokkaampi. Lukekaa historiaa.
Ja biologiaa. Nainen haluaa lapsilleen mahdollisimman hyvät geenit, mieskin tietää vaistonvaraisesti sen, jos on normaali. Tämä ei tietysti koske häiriintyneitä miehiä. Ap on ollut onnekas, kun ei ole sellaisiin törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan myös että ap on kaunis ja upea sillä tavalla kuin naiset sen näkevät. Naiset arvostavat siroutta, tyylikkyyttä, hyvää ammattia, fiksuutta ja sosiaalista taitavuutta, eivätkä näe ikää naisessa miinuksena.
Miehillä on eri kriteerit. Jos ap on 40, ikä näkyy totta kai. Kroppa voi olla siro, mutta löytyykö kurveja? Onko takapuoli pyöreä? Reisissä muotoa? Entäs rintavuus? Onko hauskuus pikkunäppärää ja kevyttä small talk-jutustelua vai sellaista hauskuutta joka naurattaisi miesporukkaakin? Näkyykö uraan panostaminen ja oma näkemys sosiaalisesta asemasta selkeästi käytöksessä, vai osaatko ottaa rennosti? Oletko aidosti empaattinen ja sydämellinen, vai pelkästään opetettu käyttäytymään sillä tavalla?
Tässäkö näkyy se miesten laaja naismaku, jolla perustellaan sitä palsta”faktaa”, että nainen kuin nainen löytää kyllä miehen? Jos, niin millainenhan mahtaisi olla se suppeampi maksu?
Hyvä kysymys.
Ensinnäkin naisten käsitys kauniista naisesta on todella kaunistelu (heh). Lukuisan määrän olen kuullut, kun naiset ovat kehuneet kavereitaan kauniiksi, kun oikeasti on ollut ihan ok, mutta ei mitään mikä olisi kiinnittänyt huomiota.
Toinen tärkeä huomio on, että myös niillä kivoilla, sporttisilla ja kunnollisilla miehillä on kysyntää, toisin kuin tämä palsta antaa ymmärtää. Ei tarvitse todellakaan olla mikään laatikkoleuka/kirurgi/miljardööri, jotta tapaisi kivoja naisia, ainakaan pk-seudulla. Riittää, että on kohtialias, huomaavainen ja riittävän sosiaalinen. Sen takia ns hyvän miehen ei tarvitse tyytyä ihan ok naiseen, vaan mieskin voi olla aivan yhtä ”picky” kuin nainen.
Ja kolmanneksi sattumalla on aivan valtava vaikutus ketä tapaa. Voi olla vaikka kuinka aktiivinen treffaaja, mutta huonolla tuurilla sitä oikeaa vain jostain syystä tule vastaan.
Kaikesta huolimatta jos hyvän parisuhteen haluaa, niin mikään muu ei auta kuin olla aktiivinen. Oikeasti kukaan ei tule hakemaan kotoa, mutta jos on valmis näkemään vaivaa, niin ainakin todennäköisyydet kasvavat.
Kauneus on aina katsojan silmissä.Moni kakkukin päältä kaunis silkkoa sisältä.Näin..
On jokaista varmaan kehuttu.Narsisti kehuu itseään..ulkonäkö on geenijutska ja veitsi botoxki nykyää..hah hah...
Oletko Tinderissä pk-seudulla? Eilen täällä oli kirjoitus, jossa valiteltiin pk-seudulla miesten olevan todella nirsoja ja kirjoittaja ei ollut saanut ainuttakaan matchiä. Jos näin, niin entä jos vaihdat etsittävien miesten aluetta, jos se on Tinderissä mahdollista? Itsellä ei ole Tinderistä kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin naisten käsitys kauniista naisesta on todella kaunistelu (heh). Lukuisan määrän olen kuullut, kun naiset ovat kehuneet kavereitaan kauniiksi, kun oikeasti on ollut ihan ok, mutta ei mitään mikä olisi kiinnittänyt huomiota.
Toinen tärkeä huomio on, että myös niillä kivoilla, sporttisilla ja kunnollisilla miehillä on kysyntää, toisin kuin tämä palsta antaa ymmärtää. Ei tarvitse todellakaan olla mikään laatikkoleuka/kirurgi/miljardööri, jotta tapaisi kivoja naisia, ainakaan pk-seudulla. Riittää, että on kohtialias, huomaavainen ja riittävän sosiaalinen. Sen takia ns hyvän miehen ei tarvitse tyytyä ihan ok naiseen, vaan mieskin voi olla aivan yhtä ”picky” kuin nainen.
Ja kolmanneksi sattumalla on aivan valtava vaikutus ketä tapaa. Voi olla vaikka kuinka aktiivinen treffaaja, mutta huonolla tuurilla sitä oikeaa vain jostain syystä tule vastaan.
Kaikesta huolimatta jos hyvän parisuhteen haluaa, niin mikään muu ei auta kuin olla aktiivinen. Oikeasti kukaan ei tule hakemaan kotoa, mutta jos on valmis näkemään vaivaa, niin ainakin todennäköisyydet kasvavat.
Tuo on varmasti totta ja useimpien naisten on hyvin helppo hyväksyä ajatus siitä, ettei tarvitse tyytyä. Kenenkään.
Kumma ettei kukaan ole vielä tullut selittämään, että tasosi naisena on se, jonka onnistut saamaan parisuhteeseen.
Olen nainen ja erittäin monet komeiksi kehutut miehet ei viehätä ollenkaan. Esimerkiksi pitkät hiukset miehellä on aivan täydellinen turn off. Monet muutkin piirteet ovat. Me kaikki sukupuolesta riippumatta ollaan pohjimmiltaan nirsoja, luulen minä.
Ehkä ap:n tapaamat miehet ei hae vakavaa suhdetta ja huomaavat iskeneensä väärään kinkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätänsä kumppani pitäisi mieluiten löytyä koulutuksessa, harrastuksissa, kaveripiireissä ym. Entä käydäänkö nykyisin enää esim tanssipaikoilla, ja onko niitä enää?
Tinderit hakuammuntaa, vaikka monet sieltä hakevat löytävätkin kumppanin.
Suoraan sanoen hyvät tyypit löytävät kumppanin muualta kuin Tinderistä.Nyt on pakko kysyä tämän kirjoittajan ikää? Tanssipaikoilla?
Vastaan heti. Kiva keskustelu.Ikää 82 vee
ja värjäsin tuheron juuri oranssin väriseksi! Istun kakalla.
Vähä niinku teräslady
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja erittäin monet komeiksi kehutut miehet ei viehätä ollenkaan. Esimerkiksi pitkät hiukset miehellä on aivan täydellinen turn off. Monet muutkin piirteet ovat. Me kaikki sukupuolesta riippumatta ollaan pohjimmiltaan nirsoja, luulen minä.
Ehkä ap:n tapaamat miehet ei hae vakavaa suhdetta ja huomaavat iskeneensä väärään kinkkuun.
Ja voin arvata että muutkin makuasiat liittyvät stailaukseen ym.
Tuskin esimerkiksi pituus, leveät hartiat tai matala ääni on turn off, vai mitä?
Päihdeongelma näkyy päällepäin, mutta monet lievemmät mielenterveyshäiriöt eivät. Tarkoitin siis tilannetta, missä vedetään ensitapaamisen aikana useamman lasin alkoholia tai tullaan kännissä tai aineissa paikalle. Turvonnut tai hidas olemus yms. voi tietysti olla pahasti mielenterveysongelmaisellakin, mutta suurin osahan saa jossain vaiheessa elämäänsä jonkun mt-diagnoosin kuten keskivaikea masennus. Ja siitä parannutaan. Pitempään jatkuvat mt-ongelmat usein sisältävät sen päihdeongelmankin.