Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI SUOMI

Vierailija
04.04.2021 |

Kuka seuraa?

Kommentit (4667)

Vierailija
3621/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun farmilla äänestettiin torpparia, äänestäjiä oli kuusi ja ehdokkaita kolme. Kolmen äänen jälkeen todettiin, että äänet saanut Goki tuli valituksi, eikää muita ääniä katsottu. Miksi? Jos katsomatta jääneet äänet olisivat menneet jollekin muulle yhdelle henkilölle, tulos olisi ollut tasapeli. 

Seitsemän farmilaista joista kolme ehdokkaana torppariksi, neljä äänesti, kolme ääntä  Gogille, yksi Herleville.

Vierailija
3622/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ja Taina ovat minun mittapuuni mukaan kieroja vehkeilijöitä. Ei jatkoon! 

Aten ja Sannan kisassa oli epäreilusti valittu "naisten taitoja" kaikkiin kolmeen lajiin. Ja Atte oli vellihousu, kun valitsi Teemun torppariksi. Olisi nyt vähän hämmentänyt - niinhän Teemukin tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3623/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten tylsä ohjelma. Kaksintaistelun taito-osiossa pelkkää munilla leikkimistä ja keittiötarpeiden mittaamista. Taitaa olla ideat vähän vähissä.

3624/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kimmo, Susanna tai vieraat kommentoineet Farmi Extrassa mitenkään tuota rakkaan farmitilan päärakennuksen palamista? Toivottavasti kauden lopussa kerrotaan ohjelman kohtalo, saako vielä jatkoa.

Farmi talo ei ole vielä palanut, kun kuvauksia on tehty.

Evät tiedä tulevaa.

Vierailija
3625/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä32638 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kimmo, Susanna tai vieraat kommentoineet Farmi Extrassa mitenkään tuota rakkaan farmitilan päärakennuksen palamista? Toivottavasti kauden lopussa kerrotaan ohjelman kohtalo, saako vielä jatkoa.

Evät tiedä tulevaa.

Nuo extrat on kuvattu tämän vuoden puolella.

Vierailija
3626/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa katsoa tota juonimista. Tää nyrkkisankarikin tarvitsee toisten apua jatkoon päästäkseen. Herlevi ei pelaa, toivon hänen voittavan.

Vierailija
3627/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti, kun Atte sanoi pikkuserkulleen Sanille "oli hauska tutustua".😁

Vierailija
3628/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä32638 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evät tiedä tulevaa.

Ei siltikään ole puhuttu mitään, ei ollut päärakennus palanut silloinkaan, kun pehtoori oli haastateltavana.

Vierailija
3629/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole puhuttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä32638 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evät tiedä tulevaa.

Ei siltikään ole puhuttu mitään, ei ollut päärakennus palanut silloinkaan, kun pehtoori oli haastateltavana.

Jos pehtoorin vierailujakso (1.jakso) oli kuvattu tämän vuoden puolella, niin kyllä se talo oli silloin jo palanut. Ehkä tuotannon kanssa on sovittu, ettei tulipalosta ole ohjelmassa hyvä puhua, koska sen tutkinta on vielä kesken.

Vierailija
3630/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että ihmiset tuntevat PIKKUserkkunsa? Itse voisin sanoa samaa lukuisille serkuilleni, joita en ole koskaan tavannut. Pikkuserkuistani ei mitään tietoakaan.. Jos on iso suku ja serkuilla paljon ikäeroa, ei kaikkien kanssa kaveereta..

Vierailija
3631/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheskään kaikki ihmiset eivät tunne kaikkia pikkuserkkujaan, eikä edes kaikkia serkkujaan. Minä olen avioton lapsi, ja tunnen vain äidinpuoleisen sukuni. Enkä ole tavannut läheskään kaikkia pikkuserkkujaan. Itse asiassa, en edes tiedä, kuinka monta pikkuserkkua minulla on äidin puolelta.

Vierailija
3632/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jklkkjl kirjoitti:

Teemu ja Taina ovat minun mittapuuni mukaan kieroja vehkeilijöitä. Ei jatkoon! 

Aten ja Sannan kisassa oli epäreilusti valittu "naisten taitoja" kaikkiin kolmeen lajiin. Ja Atte oli vellihousu, kun valitsi Teemun torppariksi. Olisi nyt vähän hämmentänyt - niinhän Teemukin tekee.

No, Attehan sanoi selkeästi Extrassa, että hänellä ja Teemulla oli hyviä yhteisiä keskusteluja ja ajatusmaailmat kohtasivat. Joten Teemun valinta torppariksi ei yllättänyt ketään.

Vierailija
3633/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä32638 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evät tiedä tulevaa.

Farmi Extrat kuvattu tämän vuoden puolella. Esimerkiksi, Susanna postasi tämän kuvan helmikuun alussa Instagrammiinsa:

Täällä kuvataan Farmi extraa täydellä tohinalla, joka tulee sitten päälähetyksen jälkeen lauantaisin 12.2 alkaen!

https://gramhir.com/media/2764663837082533256

Vierailija
3634/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että ihmiset tuntevat PIKKUserkkunsa? Itse voisin sanoa samaa lukuisille serkuilleni, joita en ole koskaan tavannut. Pikkuserkuistani ei mitään tietoakaan.. Jos on iso suku ja serkuilla paljon ikäeroa, ei kaikkien kanssa kaveereta..

Kyllä noi tunsi entuudestaan😁 Suomessa on niin pienet julkkispiirit, että pakostakin voi osua vaikka pikkuserkukset samaan ohjelmaan. Pelilillisesti oli järkevää noiden pitää mölyt mahassa.

Vierailija
3635/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ohjelman tallenteelta (koska voi kelata mainokset...).   Nyt tulee kelattua jo tosi paljon itse ohjelmaakin, koska tuo juonittelu kyllästyttää.   Suurin osa koko ohjelma-ajasta juonitellaan.  Ei kiinnosta!

Reilua kilpailua peliin!   Laitoin Neloselle palautetta että ensi jakso palautettava siihen vanhaan formaattiin ja reiluun kisaamiseen.

Vierailija
3636/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö joku vielä luottamaan, että Teemun voitot tai häviöt ovat olleet rehellisellä pelattuja.  Olisi kiva tietää paljonko joutuu maksamaan, että vastapuoli suostuu näyttelemään hävinneensä, tai päinvastoin.  Hyvin myi sopupelin Tainalle.  

Vierailija
3637/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson ohjelman tallenteelta (koska voi kelata mainokset...).   Nyt tulee kelattua jo tosi paljon itse ohjelmaakin, koska tuo juonittelu kyllästyttää.   Suurin osa koko ohjelma-ajasta juonitellaan.  Ei kiinnosta!

Reilua kilpailua peliin!   Laitoin Neloselle palautetta että ensi jakso palautettava siihen vanhaan formaattiin ja reiluun kisaamiseen.

Ehkäpä farmin omistaja kyllästyi niihin juostenkustuihin kötöstelmiin tilallaan.

Pärekattokin piti saletisti uusia puhumattakaan muista askarruksista.

Toki olen samaa mieltä, että niitä tehtäviä voisi pohtia oikeasti maataloustöitä tekevät ihmiset ja esimerkiksi voisi tuosta hygieniastakin olla jotain juttua, esimerkiksi tuo maidon käsittely ei kyllä ollut enää kuuskööt luvullakaan tuollaista.

Kovasti piti olla huolellinen siellä karjakeittiölläkin.

No kiitos kuitenkin hyvästä ohjelmasta kaikille osallisille.

Vierailija
3638/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina on kiero kuin korkkiruuvi, eikä häneen ole missään tapauksessa luottamista, samoin Teemu. Jotenkin tuossa Teemussa on jopa hieman enemmän jotain häiritsevää. Yrittää pakonomaisesti viedä läpi omat näkemyksensä, jopa huutamalla ja haukkumalla, jos jokin ei mene hänen mielensä mukaan. Molemmat äkkiä ulos!

Vierailija
3639/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ja Taina ovat pilanneet tämän kauden ihan täysin etovalla kieroilullaan. Tällainen EI kuulu tähän ohjelmaan. 

Vierailija
3640/4667 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atte oli mun suosikki, koska hän oli pärjännyt kaksintaisteluissa aiemmin, hoiti torpparin hommat hyvin, osaa analysoida tilanteita ilman kuitenkaan liiallista kieroilua ja on miellyttävän oloinen tyyppi. Löytyy monipuolista osaamista ja osaa olla ihmisten kanssa. No, tietysti sitten putosi... Mulla mennyt muutenkin mielenkiinto ohjelmaan, kun mun mielestä kiinnostavat tyypit ovat pudonneet ja tehtävät menneet enemmän leikin puolelle. Katsoin vasta nyt eilisen jakson, vaikka mulla on Ruutu plussa ja oon usein katsonut ennakkoon.

Tauski, Helmenkalastaja, Henny, Cristal, Pauliina ja Krisu toivat väriä ja eloa Farmille eivätkä olleet pahimpia kieroilijoita. Nyt on jäljellä Herveli, jonka anti on lähinnä torkkua ja kokata (joo, kokkaus on arvostettavaa työtä, mutta ei tuo katsojalle mitään uutta, kun Herveli on ammattikokki, tosin yllätti runotehtävässä), Mämmi, joka on jatkuvasti happamalla naamalla ja kitisemässä jostakin, kieroilija Teemu, joka herättää lähinnä vastenmielisyyttä ja toinen kieroilija Taina, joka ei tunnu tekevän mitään päätöksiä itse. Sani on ihan ok, mutta aika hajuton ja mauton Gogi on ehkä ainoa, jota jaksaa seurata vähän enemmän, vaikkei suosikkini ollutkaan. Mutta ei se ehkä riitä, että jaksaisin seurata tämän loppuun. Taidan katsoa lähinnä finaalin enää. Harmi, kun tässä kaudessa olisi mun mielestä ollut paljon potentiaalia, mutta homma vaan lässähti.

Ketju on lukittu.