FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Atte ei voittanut. Ei minkäänlaista kunnioitusta farmin eläimiä kohtaan. Haukkui ihanan nokkelat ja leikkisät vuohet lyttyyn, koska olivat hänestä "hyödyttömiä ja haisevia". Hanhia toivoi pataan.
.
Miksi en muista tuollaista laisinkaan ?
Ja olen kova fani, seuraan farmia todella tarkasti, saata katsoa kahteen kertaan, ettei mitään jäisi huomaamatta.
Inhosin Herleviä tähän asti, mutta nyt haluan hänen voittavan.
Taina ei ole ollut vierailulla toisten luona extran aikaan. Taina oli etukäteen extrassa, jossa Susanna möläytti Tainalle, että tulit kisaan voittamaan.
Tuon Susannan möläytyksen jokainen ymmärsi, kuka voittaa.
En toivoisi kuitenkaan Tainalle voittoa, koska se on erittäin kiero pelaaja.
Ja sikseen, uskoisin, että raha olisi tarpeellisempi jollekin muulle.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole Herleviä inhonnut. Herlevi ei ole tietääkseni kenestäkään puhunut pahaa,
eikä ole ryhtynyt kenenkään kanssa pelaamaan ja kieroilemaan.
Nuo kierot pelaajat saa inhoamaan niitä pelureita.
Mämmikin kehtasi ottaa tosissaan itsensä, kun ei päässyt torppariksi.
Ja sekin haukkui Herleviä, kun Akseli laittoi ruuat, eikä tiskannut, olisi se Mämmi voinut tulla tiskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Atte Tippui eilen, toivon kyllä Gogille voittoa.
En ainakaan Tainalle toivoisi voittoa. Kiero, mikä kiero pelaaja.
Missä ne sen poliisihommat on, kun joutaa selviytyjiin ja farmiin. Sai olla poliiseissa linssilude ja ilmeisesti linssiluteena olo on jäänyt päälle, kun hankkiutuu tosi tv:hen muuhunkin, selviytyjiin ja farmiin. Eikö poliisissa enää tarvita, eikös poliiseista ole pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole Herleviä inhonnut. Herlevi ei ole tietääkseni kenestäkään puhunut pahaa,
eikä ole ryhtynyt kenenkään kanssa pelaamaan ja kieroilemaan.
Nuo kierot pelaajat saa inhoamaan niitä pelureita.
Mämmikin kehtasi ottaa tosissaan itsensä, kun ei päässyt torppariksi.
Ja sekin haukkui Herleviä, kun Akseli laittoi ruuat, eikä tiskannut, olisi se Mämmi voinut tulla tiskaamaan.
Lähinnä siksi, kun hän vaan makaa sohvallaan suurimman osan päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne sen poliisihommat on, kun joutaa selviytyjiin ja farmiin. Sai olla poliiseissa linssilude ja ilmeisesti linssiluteena olo on jäänyt päälle, kun hankkiutuu tosi tv:hen muuhunkin, selviytyjiin ja farmiin. Eikö poliisissa enää tarvita, eikös poliiseista ole pulaa.
On selåntakana puuhastelija nollapersoonalla. Odottaa ensin mitä muut sanovat ja tekevät, kieroilee ja 150% tarkka kameroista.
Oli selviytyjissä epämiellyttävin tyyppi.
Biiiaaachhh kirjoitti:
Gogi on hirvee äm mä.
Kokoajan juoruamassa 🙅🏻♀️
Olin samaa tulossa sanomaan. Kuin sellainen karjalaismummo. Huivi puuttuu päästä. En kestä mikä juorumuijja. Hyvin epämiellyttävä pahanpuhuja jatkuvasti.
Gogi alkaa jäädä vähän sivuhenkilöksi, kun ei kukaan haasta. Olisi kiva nähdä edes yksi räväkkä voimakilpailu. Mutta aina ollaan taito taito, valitsen taidon pläääh.
Nyt olen kysymysmerkkinä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Atte ei voittanut. Ei minkäänlaista kunnioitusta farmin eläimiä kohtaan. Haukkui ihanan nokkelat ja leikkisät vuohet lyttyyn, koska olivat hänestä "hyödyttömiä ja haisevia". Hanhia toivoi pataan.
.
Ja olen kova fani, seuraan farmia todella tarkasti, saata katsoa kahteen kertaan, ettei mitään jäisi huomaamatta.
Atte kertoi kameralle mielipiteitään farmin eläimistä siinä jaksossa, jossa Helmenkalastaja saapui.
Tässä Aten suusta sanatarkka lainaus:
"Vuohet vois viedä samantien pois mun puolesta, ne haisee tuonne rantaan asti, kun sopivasti tuulee. Niistä ei oo niinku mitään hyötyä. Sama sit noi hanhet. Niin toi meidän piha on kuin Töölönlahdella kävelis, se on ihan täynnä sitä skeidaa. IHAN täynnä sitä skeidaa. Et kyl se niinku, ne vois nyt pistää vaikka pataan."
Mutta hevoset on Atesta karjapihan eläimistä kivoimpia ja sanoi tykkäävänsä naudoista myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin mietin kovasti, miksi ei ole enää poliisi? Ei ainakaan eläkeikäinen ole vielä ja rahantarvetta kuitenkin kun näissä ohjelmissa pyörii. Karmea tapaus farmin ja selviytyjien perusteella.
Ihan vain arvailen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö juttuja kirjoitti:
Hämmentynyt kirjoitti:
Voisitko perustella, että mikä on ollut törkeää?
Ja miten se on vaikea ymmärtää, että tämä on peli jossa pitää pelata. Jos pelaa peliä johon esimerkiksi käsikirjoittaja on luonut säännöt ja ohjailee hommaa, niin miten se on vaikea ymmärtää, että ihminen ei ole silloin siviilissä.
Peli on peli jota pitää pelata.Juuri näin !!
Täällä olevaa keskustelua voi peilata suoraan tutkimukseen nettikirjoittelusta.
( Ylellä tuli ohjelma aiheesta).
Täälläkin on tyyppejä, jotka eivät anna tuumaakaan periksi ja mollaamalla koetetaan saada muiden mielipiteet nolla tasolle.Juuri sinä vastaat tuota ylen ohjelman kirjoittelijaa. Muilla täällä on vain mielipiteiden vaihtoa farmi ohjelmasta.
Minä puolestani olen nähnyt tämä keskustelun täällä niin, että Teemu ja Taina ovat kieroja pelaajia.
Suunnatonta raivoa heitä kohtaan. ( jota en ymmärrä).- Ja itse alan sympiteraamaan ihmisiä, joita mollataan.
Taina on mielestäni Pelannut hyvin , niinkuin Teemukin.
Atte oli liian hätäinen ja alkoi hosua pelissään.
Härvelin pelityyli kantoi myös pitkälle, mutta kaatui hevosen säkäkorkeuteen. Olisin toivonut voittavan.Jännäksi menee…
En inhoa ketään ja kun pelin luonne on se, että pelistä myös tiputaan. Jäljelle jää voittaja !Vahva veikkaus on Taina, koska ei ole näkynyt jälkipuinnissa.
Mut, siitä olen samaa mieltä, että todella ikävään sävyyn kommentointi välillä menee ja aiheuttaa pahaamieltä.
En ole kyllä missään vaiheessa huomannut mitään" suunnatonta raivoa"?! Tainan ja Teemun kiero pelaaminen aiheuttaa monissa inhoa ja se inho näkyy ja kuuluu. Ja keskustelupalsta on farmi ohjelmasta. Jokaisella on oikeus kertoa täällä mielipiteensä hyvässä ja pahassa. Ja omat havaintonsa pelistä ja pelaajista. Ainoat räkyttäjät on nuo raivokkaasti näitä kahta puolustavat ja jokainen varmaan arvaa... Ja vielä voittajaksi toivon kaikkia muita paitsi Teemua tai Tainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin mietin kovasti, miksi ei ole enää poliisi? Ei ainakaan eläkeikäinen ole vielä ja rahantarvetta kuitenkin kun näissä ohjelmissa pyörii. Karmea tapaus farmin ja selviytyjien perusteella.
ei nainen voi olla melkein 50 vuotiaana juoksemassa konnia kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Biiiaaachhh kirjoitti:
Gogi on hirvee äm mä.
Kokoajan juoruamassa 🙅🏻♀️Olin samaa tulossa sanomaan. Kuin sellainen karjalaismummo. Huivi puuttuu päästä. En kestä mikä juorumuijja. Hyvin epämiellyttävä pahanpuhuja jatkuvasti.
Gogille propsit siitä, että oli ilmeisesti kertonut muille Tainan ja Teemun kieroiluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, onhan ne muutkin poliisi naiset ja miehet juoksemassa rosvoja kiinni. Mikä se olikaan poliisin eläkeikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika yleistä nykyään, kun kaoulutus on ilmaista, että ajelehditaan ja muka kouluttadutaan aina eri ammattiin.
Voi olla viisikin ammattia kolmikyppinsen, ja mikään ei oikein nappaa, aina joku allergia puskee pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taina voitto on jo varmaa,valitettavasti. Häntä ei kukaan uskalla haastaa, ja saa varmaan immuniteetin torppariuden myötä. Finaalissa saa enemmistön äänet.
Luulen myös Tainan voittavan. Häntä ei ole extran sorvaperunaosiossa kommentoitu juurikaan, armaan juuri siksi, ettei vahingossa lipsahtaisi vihjaavia paljastuksia. Samoin hän ei ole itse ollut sohvaperunaosiossa kommentoijana
Tainahan asuu Porin suunnalla ja hänellä on siviilissä duuninsa. Nää muut asuu lähes pkseudulla kaikki ja ovat viihdyttäjiä ammatikseen.
Jospa siksi sitä Tainaa ei näy kaikissa kissanristijäisissä, kun hänellä on elämä muualla.
Nyt olen kysymysmerkkinä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kyllä mäkin muistan Atten noin sanoneen ja vaikka toisella korvalla välillä kuuntelenkin sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taina ei ole melkein 50-vuotias, hän on 45-vuotias.
Minä puolestani olen nähnyt tämä keskustelun täällä niin, että Teemu ja Taina ovat kieroja pelaajia.
Suunnatonta raivoa heitä kohtaan. ( jota en ymmärrä).
- Ja itse alan sympiteraamaan ihmisiä, joita mollataan.
Taina on mielestäni Pelannut hyvin , niinkuin Teemukin.
Atte oli liian hätäinen ja alkoi hosua pelissään.
Härvelin pelityyli kantoi myös pitkälle, mutta kaatui hevosen säkäkorkeuteen. Olisin toivonut voittavan.
Jännäksi menee…
En inhoa ketään ja kun pelin luonne on se, että pelistä myös tiputaan. Jäljelle jää voittaja !
Vahva veikkaus on Taina, koska ei ole näkynyt jälkipuinnissa.
Mut, siitä olen samaa mieltä, että todella ikävään sävyyn kommentointi välillä menee ja aiheuttaa pahaamieltä.