FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Mun voittaja ehdokkaat ovat Atte ja oikeastaan vähän myös Pauliina tai Sani. Gogi olisi ok myös. Cristal/Tapio olisi myös passannut.
Eniten mielikuva on muuttunut Herlevin suhteen. Aluksi pidin reiluna ja selkeänä tyyppinä, mutta nyt on mun suurin epäsuosikkini. Teemu on vähän höpö, en tykkää, kun mm. Pauliinaa kritisoi. Lukekoon Teemu ensin tohtoriksi ja tulkoon sitten selittämään.
Sani on myös paljastunut ihan toisenlaiseksi. Mä ihan tykkään Sanista.
Taina ja Sanna ovat vähän takakireitä ja tirpattajia. Taina oli siinä mielessä pettymys.
Ja hyvä jos Krisu tippui jo. Piereskely on liikaa.
Pauliina on höpsö, mutta hän yrittää. Hän ei myöskään vaikuta mitenkään pahantahtoiselta.
Atte kun lauloi Ievan polkkaa, niin ihan siinä sydän suli. Hän tuntuisi olevan ihan oikeasti hyvisten puolella ja avarakatseinen, vaikka onkin jämäkkä. Politiikka on peliä tietysti, mutta jotenkin hänestä saa sellaisen vaikutelman, että tosissaan yrittää löytää hyviä ratkaisuja.
Gogi on minun suosikkini. Pitää sellaista huumoria yllä noiden tosikoiden vastapainoksi.
Nämä kaikki loput Farmilaiset ovat ihan yhtä kieroja ja juonittelijoita, EI yksikään nouse esiin muiden yläpuolelle.
Tasapaksua . Ei ole ketään suosikkia, kun sellaista noissa ei ole.
Toivon samaa kuin Kimmo Extrassa, eli seuraavaan jakson enemmän nikkarointia ja farmitöitä! Uusimmassa jaksossa pehtoorin antama tehtävä oli pelkästään farmivaatteiden teko ja muotinäytös. Liian lupsakkaa hommaa.
Harmi, että Pelli tippui näin nopeasti. Olisin mielummin toivonut, että joku tylsempi, esim. Mämmi olisi poistunut. Pauliina olisi rakastanut vaatteiden suunnittelua ja muotinäytöstä, ikävää, että joutui poistumaan. Minustakin Pauliinan farmivoitto olisi ollut ihana juttu.
Tykkäsin siitä, että Teemu js Gogi päättivät rakentaa oma-aloitteisesti vuohille temppuradan aktiviteetiksi. Olivat huomanneet, että heiniä tuodessa vuohet tykkäävät hyppiä kärryihin ja tasapainotella niissä. Mukavaa, että huomioivat veikeiden vuohien omia luontaisia tarpeita. Atte tuskin olisi tällaista vuohien hyväksi tehnyt, kun sanoi aiemmin inhoavansa haisevia vuohia ja paskovia hanhia.
Olisin toivonut, että jaksossa olisi näytetty se kunnon feast-illallinen, joihin saivat ostettua tarpeita (lihaa ym). Herlevi aikoi loihtia myös juustoa ja vaikka mitä herkkuja. Valmiita ruokia ja illallistunnelmia ei näytetty lainkaan. Seuraavan aamun haastattelussa kertoivat vaan miten upea ilta ja sapuskat oli ollut. Miksi tällaiset kivat jutut jätetään pois? Sitä valmista farmilogoakaan (yksi pehtoorin tehtävistä) ei näytetty kunnolla.
Minua ei ärsytä farmilaisista kukaan. Toivon voittoa joko Gogille tai Sanille.
Onko tuolla nyt siis jo 3 toimittajaa? Raija P., Sanna M. ja Gogi M.?
Vierailija kirjoitti:
Mämmi märissyt sitä että Aksu ei tee muuta kun kokkaa.
Siinä on ihan tarpeeksi hommaa.
Nyt sitten yritetään pudottaa kokki kun hyöty on saatu.
Itse tiedän kun yksi ateria tehty niin seuraavaa saa jo aloittaa.
Tuskinpa ne kameramiehet ja leikkaajat ihan turhaan on tuota Akselia onnistunut aina kuvaan saamaan makoilemassa... Ootko nähnyt häntä koskaan esim. elukoiden kanssa?
Seuraavassa jaksossa (Taina torpparina Pellin armosta) Herlevin pitkät lepohetket ja töiden tekemättömyys taas puhuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sani on kyllä rupsahtanut pahasti.
Joo katsoin kans että on tainnut kuppi ja rööki maistua. Oli joskus ihan hyvän näköinen muija. Valitettavasti painovoimalle ei mahda mitään.
50v nainen. Mitä te oikein oletatte? Haluan nähdä teistä sitten ne 50v kuvat missä iho on kuin ala-asteelaisella muutenkin näytätte ikuisesti parikymppisiltä.
Mikä siinä on niin ihmeellistä että ihmiset vanhenee?
Mitä ****** Krisu mietti tässä lottoarvonnan valitsemisessa kilpailumuodoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän kun yksi ateria tehty niin seuraavaa saa jo aloittaa.Tuskinpa ne kameramiehet ja leikkaajat ihan turhaan on tuota Akselia onnistunut aina kuvaan saamaan makoilemassa... Ootko nähnyt häntä koskaan esim. elukoiden kanssa?
En luojan kiitos ole nähnyt Akselia elukoiden kanssa. En halua nähdä häntä edes ihmisten kanssa. En ylipäätään halua ajatella hänen seksiselämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Oma kehu alkoi haisemaan liikaa. Yritti olla niin herrasmiestä että, mutta pissi vaan omiin nilkkoihinsa. Oikein sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kehu alkoi haisemaan liikaa. Yritti olla niin herrasmiestä että, mutta pissi vaan omiin nilkkoihinsa. Oikein sille.
Joo, ehkäpä tuossa oli osittain vain huonoja vaihtoehtoja tarjolla, kun voimalla otettu murskavoitto olisi tietenkin haukuttu myös törkeäksi ja kusipäiseksi tempuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän kun yksi ateria tehty niin seuraavaa saa jo aloittaa.Tuskinpa ne kameramiehet ja leikkaajat ihan turhaan on tuota Akselia onnistunut aina kuvaan saamaan makoilemassa... Ootko nähnyt häntä koskaan esim. elukoiden kanssa?
En luojan kiitos ole nähnyt Akselia elukoiden kanssa. En halua nähdä häntä edes ihmisten kanssa. En ylipäätään halua ajatella hänen seksiselämäänsä.
Ja minä en halua nähdä kaltaistesi pervojen viestejäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ehkäpä tuossa oli osittain vain huonoja vaihtoehtoja tarjolla, kun voimalla otettu murskavoitto olisi tietenkin haukuttu myös törkeäksi ja kusipäiseksi tempuksi.
No eikä olisi. Vain tyhmä valitsee jonkun muun kuin sellaisen missä tietää pärjäävänsä. Kaikki olisivat ymmärtäneet.
Mä toivon että kokki voittaa koska sitä pidetään vaan yhdestä syystä farmilla. Mun suosikit on jo häipyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raija Pelli tippui
Onneksi, niitä jorinoita verkkaisella tahdilla ei kestänyt vanha erkkikään.
Muistan aikoinaan kun tuo Pelli oli poliisi- tv:ssä 90-luvulla niin oli aikamoinen miesten suosikki.
Joo katsoin kans että on tainnut kuppi ja rööki maistua. Oli joskus ihan hyvän näköinen muija. Valitettavasti painovoimalle ei mahda mitään.