FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Eihän Sani nauranut kun pehtoori lauloi vaimolleen ? Eihän ??
Ei pehtoori laulaja ole, mutta rohkeutta vaatii laulaa tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Siis spoilatkaa: krisu nimes sanin ja sani puotti christalin? Sitten pauliina pudotti krisun? Näinkö meni? Mut kenet christal nimes torppariks? Ja kumman torppari nimes kaksintaisteluun, krisun vai pauliinan?
Tapsa valitsi torppariksi Tainan.
Teemu voi painua v….un. Mä annan rakentavaa palautetta ja sä et toimi sen mukaan. Hahahah, vai että ihan rakentavaa palautetta ja kehtaakin olla tottelematon.
Noinko se kohtelee eukkoaan ja vauvaansa. Sääli, tuollaisen tyrannin luota pitää paeta ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Tyhjä 💩 saatiin. Viesti oli tyhjää täynnä, mutta myös tyhmä juttu. Poistin sen lähes kokonaan en halunnut monistaa, koska viestissä ei ollut mitään säilyttämisen arvoista.
Spoiler
.
.
.
Terhon ja Anitan vihkivalojen uusiminen oli ihana juttu.Krisun olisi kannattanut valita voima, nyt jäi 3. reality-voitto haaveeksi.
.
.
Spoiler ends. Happy now? Itse ainakin tykkään, että jäisi jotain myös yllätykseksi, kun katsoo jaksoa, siksi kirjoitin kryptisemmin. Anteeksi, että yritin olla mukava ihminen ja kunnioittaa myös niitä palstailijoita, jotka eivät pidä juonipaljastuksista.
"
Ymmärrän toki, mutta itsestä kiva kuulla etukäteen. Katsoisin itsekin jaksoja etukäteen, mut ei oo mahd. Siksi kiva kuulla spoilauksia. Ei häiritse itse katsomista yhtää.
Miksi ne ei valitse Teemua? Kukaan vaan pärjäisi tuolle imbesillille tiedossa.
Minusta on ihanaa kun joku spoilaa. Kun paljastaa juonikuvioita, niin riittää kun siitä varoittaa. Silloin jokainen joka ei halua tietää ei tietenkään lue tulevaa tietoa. Kiitos kun palasit kertomaan. 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Tyhjä 💩 saatiin. Viesti oli tyhjää täynnä, mutta myös tyhmä juttu. Poistin sen lähes kokonaan en halunnut monistaa, koska viestissä ei ollut mitään säilyttämisen arvoista.
Spoiler
.
.
.
Terhon ja Anitan vihkivalojen uusiminen oli ihana juttu.Krisun olisi kannattanut valita voima, nyt jäi 3. reality-voitto haaveeksi.
.
.
Spoiler ends. Happy now? Itse ainakin tykkään, että jäisi jotain myös yllätykseksi, kun katsoo jaksoa, siksi kirjoitin kryptisemmin. Anteeksi, että yritin olla mukava ihminen ja kunnioittaa myös niitä palstailijoita, jotka eivät pidä juonipaljastuksista.
Millä tavalla hääparin toinen puolisko oli jo farmilaisille entuudestaan tuttu? Oliko sulhanen pehtoori?
Jumankavita tuo herlevi on karvanen!!!
Vierailija kirjoitti:
Kivasti karvat killuu läskien päällä 🤮
Voi harmi. Sani ja Tapsa laavulle ja kilpailemaan keskenään. He ovat molemmat mun top vitosessa joiden haluaisin jatkavan farmilaisina. Mutta nyt sitten tulee käymään niin, että yksi suosikeistanani lähtee. ☹️
Vierailija kirjoitti:
Eihän Sani nauranut kun pehtoori lauloi vaimolleen ? Eihän ??
Ei pehtoori laulaja ole, mutta rohkeutta vaatii laulaa tuossa tilanteessa.
Valitettavasti luulen että nauroi, koska kääntyi poispäin. Aiemmin pöydässä, kun liikuttui Cristalin kirjeestä, antoi vain kyynelten vieriä ja istui liikkumatta paikoillaan. Jos tosiaan nauroi, niin meni maku kyseisestä henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivasti karvat killuu läskien päällä 🤮
ja pieni pippeli heiluu mukana... on niin miestä kun on saanut missin tyttöystäväksi. kukaan ei katsoisi siihen päinkään jos ei olisi rahaa.
Spoilatkaa nyt, kuka lähtee en ensi viikolla?
Mistä te sen pippelin koon tiedätte??? Ei sitä näytetty!! Karvanen on, mutta ei siinä mitään pahaa! Mut krisuko siis oikeesti haastaa pauliinan ja häviää??? Hahhah!
Voi h..tto tuo noora räty! Ei kestä arvostelua vuoden päästäkään! Ei ois goki saanu arvostella pöytää, kyn MINÄ ihan ohjeiden mukaan tein!!! Oli niin ärsyttävä loukkaantuja silloin omalla kaudellaankin! Ois pysyny siellä jääkiekkopiireissään loukkaantumassa!
sBOILER kirjoitti:
Raija Pelli tuli Farmille- Alkaa kai tehdä Tainan kanssa Poliisi-TV:tä
Kukahan on pumapukuinen lenkkeilijä? Nuorehko mieshenkilöhkö?
Vierailija kirjoitti:
sBOILER kirjoitti:
Raija Pelli tuli Farmille- Alkaa kai tehdä Tainan kanssa Poliisi-TV:tä
Kukahan on pumapukuinen lenkkeilijä? Nuorehko mieshenkilöhkö?
punapukuinen*
Vierailija kirjoitti:
Voi h..tto tuo noora räty! Ei kestä arvostelua vuoden päästäkään! Ei ois goki saanu arvostella pöytää, kyn MINÄ ihan ohjeiden mukaan tein!!! Oli niin ärsyttävä loukkaantuja silloin omalla kaudellaankin! Ois pysyny siellä jääkiekkopiireissään loukkaantumassa!
Onko se kommentoinut jossain jotakin. Erittäin oksettava akka.
Hennyllä entistä uhkeeammat huulet pylly, ylähuuli huitasee kohta nenän yli.
Nyt oli mautonta.