FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sukua Teemu olikaan Robinille? Serkku? Pikkuserkku?
Pikkuserkuksia, mutta sehän selvis vasta kun kumpikin oli jo julkisuudessa. Eivät ole tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä joku katsonut sen seuraavan jakson. Spoilatkaa lisää, kiitos 😳.
Miksi ihmeessä Farmi ohjelmasta on tehty niin käsikirjoitettua puppua. Voisko se sittenkin olla, että matkaavat hevos- tai traktorin peräkärryssä kylälle katsomaan jonkun häitä. Niin hölmöä en edes pysty ajattelemaan, että jotkut farmilaiset leikkisivät keskenään parinmuodostamista/häämenoja.
Tottahan sitä lähdetään korona-aikana katsomaan jonkun randomin häitä ihan mihin vaan... Kaikki nauttii, kun parikytä vierasta pärähtää häihin yllättäen. Katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas tää Nelosen helmasynti eli formaatin ryöstöviljely. Laarin pohjia kaavitaan viimeiseen asti vaikka kaikkia kyllästyttää. Susannakin Extrassa niin vaivautunut. Selkeästi nähtävissä ajatuskupla päänsä päällä että on mielessä miljoona paikkaa jossa olisi mieluummin kuin tässä helvetin pölkyllä heinäpaalilavasteissa.
Onneks se talo paloi niin ei oo pelkoa seuraavasta kaudesta.
Suomestako ei löydy mistään toista maatilaa, joka olisi rempan tarpeessa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Pauliinasta ei tykätä? Minusta hän on niin sydämellinen. Onko se tuo puhetyyli?
Onhan se sanottu, että Pauliina todellakin on sydämellinen ja ystävällinen jne. Mutta toisaalta sitten taas hössö ja tekevinään. Tarttuu duuniin ajattelematta, että se pitäisi tehdä loppuunkin saakka.
Mä löydän itseäni tuossa innostuksessa, että jes, lapio, mä pääsen lapioimaan!! Sitten pari kertaa upottanut lapioni siihen pirun raskaaseen maahan ja tajuankin, ettei se olekaan niin helppoa miltä näyttää. Teen kiltisti, kun aloitin ja sitten olen niin pirun kipeä sen jälkeen. - mä en kyllä valita, mutta hiljaa käperryn piiloon ja kärsin. Enkä voi aloittaa uutta juttua ennenkuin vanhat kolotukset ovat lähteneet.
Oma lähipiiri jo toppuutteleekin mun innostuksia, kun on näitä projekteja kesken... toisille lopetettavaksi. < ei semmoisesta tykätä ja onneksi nämä sanovat. Farmilla ei välttämättä osata sanoa ja toiseksi, ne projektit on saatava tiettyyn määrään valmiiksi. Eikä sitten joskus viiden vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tää Nelosen helmasynti eli formaatin ryöstöviljely. Laarin pohjia kaavitaan viimeiseen asti vaikka kaikkia kyllästyttää. Susannakin Extrassa niin vaivautunut. Selkeästi nähtävissä ajatuskupla päänsä päällä että on mielessä miljoona paikkaa jossa olisi mieluummin kuin tässä helvetin pölkyllä heinäpaalilavasteissa.
Onneks se talo paloi niin ei oo pelkoa seuraavasta kaudesta.
Suomestako ei löydy mistään toista maatilaa, joka olisi rempan tarpeessa?
No ei ole! Tai ei ainakaan kerrota sitä ohjelman tuottajille jos on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä joku katsonut sen seuraavan jakson. Spoilatkaa lisää, kiitos 😳.
Miksi ihmeessä Farmi ohjelmasta on tehty niin käsikirjoitettua puppua. Voisko se sittenkin olla, että matkaavat hevos- tai traktorin peräkärryssä kylälle katsomaan jonkun häitä. Niin hölmöä en edes pysty ajattelemaan, että jotkut farmilaiset leikkisivät keskenään parinmuodostamista/häämenoja.
...
Tottahan sitä lähdetään korona-aikana katsomaan jonkun randomin häitä ihan mihin vaan... Kaikki nauttii, kun parikytä vierasta pärähtää häihin yllättäen. Katselemaan.
...
Mikäli nyt olisi tuollainen toteutus, niin tokihan niistä olisi etukäteen sopimus. Joten turha murhe nyt pois. Voihan olla niinkin, että tulee Farmille joku ulkopuolinen jonka vihkimistä/häitä juhlitaan. Spoilauksessa kerrottiin, että oli näkynyt Pehtoorin kyydissä tuntematon henkilö. Raija Pelli on tulossa, mutta hän on monelle tuttu tv-ohjelmistaan ja hänen tulonsa on ollut tiedossa alusta alkaen. Mielikuvitusleikkejä voidaan tehdä, mutta totuus tulee tietoon ohjelman edetessä. Mun mielenkiinto on jo siirtynyt muihin kuvioihin. Haluaisin, että totuus näytetään farmin keittiöstä. Kuika sotkuisena Herlevi jättää keittiön, poistuessaan lepopaikalleen.
Pauliina on hirvee hössöttämään ja puuhastelemaan jotain jonninjoutavaa. Yhtäkkiä sitten läsähtää siihen keinutuolin kutomaan. Joidenkin miesten mielestä se on ollut suloista koska ovat naimisiinkin Pauliinan kanssa halunneet.
Mitä enemmän farmielämää ja tehtäviä on parasta. Kaikki käsikirjoitettu teatteri on turhaa jopa teennäistä.
Cristal oli kyllä ihan hyvä tyyppi, jos se oli Tapio, siis mies. Kuten farmissa oli.
Mutta kun se tv:ssä haastattelussa ja juontajana oli kaikissa mahdollisissa naisten hepeneissä, niin sen näkeminen sai lähes sisukset kääntymään ympäri ja välittömästi käänsin kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Cristal oli kyllä ihan hyvä tyyppi, jos se oli Tapio, siis mies. Kuten farmissa oli.
Mutta kun se tv:ssä haastattelussa ja juontajana oli kaikissa mahdollisissa naisten hepeneissä, niin sen näkeminen sai lähes sisukset kääntymään ympäri ja välittömästi käänsin kanavaa.
Miksi mennyt aikamuoto?
Spoiler
.
.
.
En sittenkään paljasta kuka tippui, mutta harmillinen pudotus. Silti jotenkin arvasin, että näin käy, kun valitsi taidon. Se kun on sellainen laji, että siinä voi käydä miten vain.
Häät olivat koskettavat, tuli itsellekin vähän tippa linssiin. Hääparista toinen on farmilaisille hyvinkin tuttu henkilö, muttei kukaan farmiasukas. Jätetään loput kertomatta :)
Pelli saapuu seuraavassa jaksossa, nyt saivat vasta kirjeen uudesta tulokkaasta.
Itsekin kyllä kaipaan rankempia ja fyysisempiä farmihommia. Tällä kaudella ollut selkeästi helpommat tehtävät.
Pauliinassa minua ihmetyttää, että älykkäänä (moni kehunut älykyyttä) suht nuorena naisena käyttää kyseenalaisia kenoja, nimenomaan miesten joukossa. Kas kun ei ole ottanut farmille mukaan punaista vartaloa nuolevaa kotelomekkoa ja piikkareita. Pitää hiukset valtoimenaan aivankuin juuri sängystä ylös kepsahtanut tyttö ja puhetyyli sössöttävä. Eikä miehiä lainkaan ärsytä?
Yksi avuttomuuden huippu oli, kun kyllästysaineessa suttasi jotain aitaa, alkoi itkemään että nyt tää aine ei lähde mun kädestä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Pauliinassa minua ihmetyttää, että älykkäänä (moni kehunut älykyyttä) suht nuorena naisena käyttää kyseenalaisia kenoja, nimenomaan miesten joukossa. Kas kun ei ole ottanut farmille mukaan punaista vartaloa nuolevaa kotelomekkoa ja piikkareita. Pitää hiukset valtoimenaan aivankuin juuri sängystä ylös kepsahtanut tyttö ja puhetyyli sössöttävä. Eikä miehiä lainkaan ärsytä?
Yksi avuttomuuden huippu oli, kun kyllästysaineessa suttasi jotain aitaa, alkoi itkemään että nyt tää aine ei lähde mun kädestä ikinä.
Ensimmäinen kerta kun kuulen 51-vuotiasta naista kutsuttavan suht nuoreksi naiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kerta kun kuulen 51-vuotiasta naista kutsuttavan suht nuoreksi naiseksi...
Ehkä siksi, kun itse olen yli 70v. vanhus.
Ei tullut Krisusta kolmen realityn voittajaa.
Ihmetellä täytyy että nuo piti Krisua jotenkin kovimpana vastuksena sen aikaisemman realitykokemuksen takia, vaikka BB ja Selviytyjät on ihan erilaisia formaatteja kuin farmi ja ne myös voitetaan eri tavoin. Ja sitäkin ihmettelen ettei ne tajua että kovin peluri kaikista taitaa kuitenkin olla Teemu. Siellä se myhäilee taustalla aurinkolasiensa ja lippalakkinsa takaa ja pelaa niin kovaa että ihan oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut Krisusta kolmen realityn voittajaa.
Ihmetellä täytyy että nuo piti Krisua jotenkin kovimpana vastuksena sen aikaisemman realitykokemuksen takia, vaikka BB ja Selviytyjät on ihan erilaisia formaatteja kuin farmi ja ne myös voitetaan eri tavoin. Ja sitäkin ihmettelen ettei ne tajua että kovin peluri kaikista taitaa kuitenkin olla Teemu. Siellä se myhäilee taustalla aurinkolasiensa ja lippalakkinsa takaa ja pelaa niin kovaa että ihan oksettaa.
Samaa ihmetellyt, kun ihan eri formaatti kuitenkin kyseessä. Toisaalta ihmettelin, miten Krisu sahasi niin pitkän puupalan, kun itse oli vielä Pauliinalle sanonut, että muista puu painaa sitten paljon.
Saisko tietoa kuka putoaa Cristalin jälkeen? Tuo Krisu pitäisi kyllä tajuta laittaa heti kaksintaisteluun ja pudota. Inhokki nro.1. Mun suosikki on Raija Pelli vaikkei farmilla vielä olekaan tavallisen ja lämpimän oloinen ihminen ja legendaarisen poliisi tv: juontaja! Poiliisi tv:kin saisi palata telkkariin ensi vanhat jaksot ja heti perään uusia jaksoja. Kuinka mielenkiintoisia juttuja siihen saisikaan nykyajan rikoksista..
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
.
.
.
En sittenkään paljasta kuka tippui, mutta harmillinen pudotus. Silti jotenkin arvasin, että näin käy, kun valitsi taidon. Se kun on sellainen laji, että siinä voi käydä miten vain.Häät olivat koskettavat, tuli itsellekin vähän tippa linssiin. Hääparista toinen on farmilaisille hyvinkin tuttu henkilö, muttei kukaan farmiasukas. Jätetään loput kertomatta :)
Pelli saapuu seuraavassa jaksossa, nyt saivat vasta kirjeen uudesta tulokkaasta.
Itsekin kyllä kaipaan rankempia ja fyysisempiä farmihommia. Tällä kaudella ollut selkeästi helpommat tehtävät.
Mikähän tämän kirjoituksen tarkoituksena oli? Kerrotaanpa....eipä kerrotakkaan? Tyhmää
Ennakkotietojen mukaan uusi torppari (Krister) määrää, ettei ruokailua saa aloittaa ennen kuin kaikki ovat lautasensa kanssa asettuneet pöytään. Ilmeisesti kaikki muut joutuvat syömään kylmää ruokaa, paitsi torppari, mikäli hän tuo lautasensa viimeisenä pöytään. Torppari lahkon johtajana katsoo alamaisiaan ja lausuu armolliset, saatte aloittaa, vai sittenkin pulinat pois ja syökää. 👎