FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Minäkin veikkaan Teemua voittajaksi, olen veikannut tässä jo aiemminkin! Ainakaan kukaan ei uskalla häntä haastaa, pelkona, että valitsee voiman. Joutuu kaksintaisteluun sitten, kun joku torppari hänet asettaa. Jos toinen valitsee tiedon, teemu voi tippua. Tuskin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ennakkotietojen mukaan uusi torppari (Krister) määrää, ettei ruokailua saa aloittaa ennen kuin kaikki ovat lautasensa kanssa asettuneet pöytään. Ilmeisesti kaikki muut joutuvat syömään kylmää ruokaa, paitsi torppari, mikäli hän tuo lautasensa viimeisenä pöytään. Torppari lahkon johtajana katsoo alamaisiaan ja lausuu armolliset, saatte aloittaa, vai sittenkin pulinat pois ja syökää. 👎
Ei se mikään Krister oo!
Vierailija kirjoitti:
Saisko tietoa kuka putoaa Cristalin jälkeen? Tuo Krisu pitäisi kyllä tajuta laittaa heti kaksintaisteluun ja pudota. Inhokki nro.1. Mun suosikki on Raija Pelli vaikkei farmilla vielä olekaan tavallisen ja lämpimän oloinen ihminen ja legendaarisen poliisi tv: juontaja! Poiliisi tv:kin saisi palata telkkariin ensi vanhat jaksot ja heti perään uusia jaksoja. Kuinka mielenkiintoisia juttuja siihen saisikaan nykyajan rikoksista..
Krisu tippuu Cristalin jälkeen.
Herlevi sais kyllä mielellään poistua. Ärsyttävä tyyppi, eikä tee muuta kuin oman osaamisalueensa töitä ja niitäkin vain osaksi. Loppusiivous jää muille, mikä hän luulee olevansa?
Akseli oli ainut, joka kävi alasti uimassa. Oliko saunassakin alasti. 🤔Ainakin siinä saunan terassilla oli häpeilemättömästi ilman rihman kiertämää. 😳🙈
Vierailija kirjoitti:
Pauliinassa minua ihmetyttää, että älykkäänä (moni kehunut älykyyttä) suht nuorena naisena käyttää kyseenalaisia kenoja, nimenomaan miesten joukossa. Kas kun ei ole ottanut farmille mukaan punaista vartaloa nuolevaa kotelomekkoa ja piikkareita. Pitää hiukset valtoimenaan aivankuin juuri sängystä ylös kepsahtanut tyttö ja puhetyyli sössöttävä. Eikä miehiä lainkaan ärsytä?
Yksi avuttomuuden huippu oli, kun kyllästysaineessa suttasi jotain aitaa, alkoi itkemään että nyt tää aine ei lähde mun kädestä ikinä.
Suht vanhana, sanoisin. Ja keinot juurikin sopivat iän puolesta.
Tai jospa sekin kertoo siitä kuuluisasta älykkyydestä.
Mä kyllä tykkäsin Christalista. Mukavan oloinen persoona ja kivalla tyylillä kirjoitettu kirje farmilaisille. 💖
Siellä oli monia, jotka olis saanu tippua ennen Christalia. Sanna, Taina ja Pauliina esimerkiksi. Ja oikeesti Herlevikin, olis mielenkiintoista nähdä muitakin ruuanlaittohommissa.
Akseli, Mämmi ja Teemu inhottavia. Luovat niitä pitkiä "merkitseviä" katseita toisiinsa kun Pauliina palaa takaisin.. Krisunkin mielestä se oli väärin ja käski Pauliinan jekuttaa muita lajissa missä olisi voittanut. Ja Akseli muutenkin sanoi jotain epäkohteliasta Pauliinasta..
Tuo akseli saisi lähteä tuolta heti. Puuskuttaa joka asiassa kuin ikivanha ukko. Menisi hoidattamaan terveyttään ennen kuin on liian myöhäistä.
On varman ihan ok kokki mutta Farmi ei ole mikään kokkiohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli monia, jotka olis saanu tippua ennen Christalia. Sanna, Taina ja Pauliina esimerkiksi. Ja oikeesti Herlevikin, olis mielenkiintoista nähdä muitakin ruuanlaittohommissa.
Hieno juttu, että Cristal putosi. Taina saisi mennä loppuun asti, toivottavasti on finaalissa.
KRISTIAN TIPAHTI, PAULIINA JATKAA
Äh taas tää meni tähän mies nainen ja naiset pitää vain naisten puolta
Niin ärsyttävää
Raija Pelli tuli Farmille- Alkaa kai tehdä Tainan kanssa Poliisi-TV:tä
Siis spoilatkaa: krisu nimes sanin ja sani puotti christalin? Sitten pauliina pudotti krisun? Näinkö meni? Mut kenet christal nimes torppariks? Ja kumman torppari nimes kaksintaisteluun, krisun vai pauliinan?
Täh? Joululaulua lauloivat lipunnostossa?
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkäsin Christalista. Mukavan oloinen persoona ja kivalla tyylillä kirjoitettu kirje farmilaisille. 💖
Minun mielestäni Christalissa on ollut parasta se, että sarjan edetessä hänestä on tullut Tapio esille aika vahvasti. Eli esittäminen on jäänyt vähemmälle, ja on ollut enemmän oma itsensä.
Tulee vain mieleen, että kuinkahan paljon Hennystä olisi tullut Henryä esille, jos hän olisi saanut jatkaa pidempään mukana.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Tyhjä 💩 saatiin. Viesti oli tyhjää täynnä, mutta myös tyhmä juttu. Poistin sen lähes kokonaan en halunnut monistaa, koska viestissä ei ollut mitään säilyttämisen arvoista.
Spoiler
.
.
.
Terhon ja Anitan vihkivalojen uusiminen oli ihana juttu.
Krisun olisi kannattanut valita voima, nyt jäi 3. reality-voitto haaveeksi.
.
.
Spoiler ends. Happy now? Itse ainakin tykkään, että jäisi jotain myös yllätykseksi, kun katsoo jaksoa, siksi kirjoitin kryptisemmin. Anteeksi, että yritin olla mukava ihminen ja kunnioittaa myös niitä palstailijoita, jotka eivät pidä juonipaljastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Joululaulua lauloivat lipunnostossa?
Joo! Vaikka sinällään kaunis laulu, niin todella tyylitöntä valita se tuohon tilanteeseen.
...
Olet oikeassa. Tyhjä 💩 saatiin. Viesti oli tyhjää täynnä, mutta myös tyhmä juttu. Poistin sen lähes kokonaan en halunnut monistaa, koska viestissä ei ollut mitään säilyttämisen arvoista.