Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI SUOMI

Vierailija
04.04.2021 |

Kuka seuraa?

Kommentit (4667)

Vierailija
2001/4667 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti ihmiset odottavat, että siellä n_itais. Miksi ette katso samantien po. RNoa netistä? Vai onko se jännempää, kun julkkikset yhtyy?

Vierailija
2002/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valokuvien perusteella ihaillut Pauliinan ulkonäköä aina. Olen pitänyt häntä todella kauniina. Luonnontilassa farmilla huomaan että vaatteet ja meikki tekee paljon, hän onkin melko tavallisen näköinen. Hyvä vartalo tuon ikäiseksi kuitenkin!

https://www.is.fi/viihde/art-2000008625153.html

Ei kai hänellä oikeasti ole Tauskin kanssa sutinaa? Tauski on tasoltaan sama kuin Petri Nygård, ja naisen arvo alenee merkittävästi jos tuollaiseen sekaantuu.

Pauliinalla on myös aika ihanan runsaat rinnat. Ääni vois käydä ärsyttämään pidemmän päälle.

Rinnathan on hänellä tehdyt.

Mistä tämä tieto?

Kysymye ei ollut minulle, mutta perustuisiko tieto epiirisiin tutkimuksiin.

Mikä on epiirinen, empiirisen kyllä tiedän? Aika välkkyjä täällä keskustelussa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mämmillä on tuollainen monelle vanhemmalle naiselle tyypillinen hiusmalli. Se ja silmälasit tekee tätimäisen ja vanhentavan vaikutelman.

Myös laihuus, kun on noin laiha niin on kuivakas.

Moni nainen Suomessa on samantyylinen määrätyssä iässä. Tai siis luulevat, että heillä kuuluu olla tuontyyppinen olemus.

Myös Mämmiltä puuttuu eloisuus ja karisma.

Ja mikä siinä on niin kamalaa jos viiskymppisenä näyttää "vanhemmalta"? Herranen aika sentään miten hirveetä! Täytyishän sitä nyt ehdottomasti ulkonäöllä viestittää että "minä olen vielä nuori ja elinvoimainen, enkä missään nimessä mikään täti-ihminen! Hyi nolot tädit!"

En koskaan ymmärrä miksi ihminen tahallaan vanhentaa itseään.

Ihan yhtä tyhmäähän sekin on kuin tuo moitittu nuorekkuus.

Mieluummin minä katselen iloista ja nuorekasta ihmistä kuin totista ja itseään vanhemmaksi laittautunutta. Moksi se vanhanoloisuus olisi sen ihailtavampaa?

Miksi nuorekkuus on ihailtavaa??? Kaikki vanhenee ja vanhemmuuden mukana tulee elämän antamaa viisautta ja yksi elämän tuoma viisaus on, että on juuri hyvä sellaisena kuin on. Niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Ne, jotka turvautuvat plastiikkalääkäreihin, eivät ole vanhentuneet tällä toivotulla tavalla vaan jääneet jälkeen hakemaan nuoruutta takaisin. ja mehän tiedämme, ettei mikään plastiikka sitä palauta.

T. Onnellinen 50+.

Vierailija
2004/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauskilla ei ole tarpeeksi rahnaa, että Pauliina häntä sillä silmillä katsoisi.

Pauliina on sen verran koulutettu ja arvonsa tunteva ettei ikinä koskisi Tauskiin.

Eikä taida olla masokistikaan.

Vierailija
2005/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry on täytynyt käydä vanhemmuus leikkauksessa, en tiedä ikää, mutta kyllä sen täytyy olla noin kuuskyt vuotias, tai yli. Takapuoli leveä kuin ladon ovet. 

Vierailija
2006/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti ihmiset odottavat, että siellä n_itais. Miksi ette katso samantien po. RNoa netistä? Vai onko se jännempää, kun julkkikset yhtyy?

Minä ainakin haluisin nähdä Tauskin itse teossa. Veikkaan, että moni muukin meistä kissoista. Grrrr…

Vierailija
2007/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valokuvien perusteella ihaillut Pauliinan ulkonäköä aina. Olen pitänyt häntä todella kauniina. Luonnontilassa farmilla huomaan että vaatteet ja meikki tekee paljon, hän onkin melko tavallisen näköinen. Hyvä vartalo tuon ikäiseksi kuitenkin!

Ei kai hänellä oikeasti ole Tauskin kanssa sutinaa? Tauski on tasoltaan sama kuin Petri Nygård, ja naisen arvo alenee merkittävästi jos tuollaiseen sekaantuu.

Pauliinalla on myös aika ihanan runsaat rinnat. Ääni vois käydä ärsyttämään pidemmän päälle.

Pauliinalla on kyllä ihan luomurinnat. Susanna Penttilällä sen sijaan on silikonit. Pauliina on muutenkin hyvin sensuelli ja tekee mm. kivoja TikTok videoita.

Vierailija
2008/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä haukutaan naisia vaikka mukana kuvottava tyyppi krisu. Selkeästi luonnehäröä, vai saako anteeksi koska ei peittele ikävää luonnetta?

Vierailija
2009/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tieto?

Mikä on epiirinen, empiirisen kyllä tiedän? Aika välkkyjä täällä keskustelussa taas.

No, mutta hyvä,  että ämmä löytyi, ämmä täältä puuttuikin.

Vierailija
2010/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluisin nähdä Tauskin itse teossa. Veikkaan, että moni muukin meistä kissoista. Grrrr…

Ei epäilystäkään kuka täällä näitä kirjoittelee.. Huh, miten noloa.. 

Vierailija
2011/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, tahtoisin nähdä Tauskin puita hakkaamassa tai lantaa luomassa silleen reippaasti,  kuin työmies  vaan voi hommat hoitaa. 

Vierailija
2012/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akseli otettu mukaan ihan siksikin että ruokapalvelu toimii. Ja toimiihan se.

Se näkyy tyytyväisyytensä ruokapöydässä.

Onkos Akseli jatkuvasti keittiössä, eikös niitäkin tehtäviä edellisissä ohjelmissa jaettu vuorotellen tehtäväksi.

Pääosin Akseli tekee ruoat, mutta oli myös rakentamassa aitausta lampaille, sikäli mikäli kun saivat mitään rakennettua kun Cristal toimi työnjohtajana eikä tiennyt mistään mitään. 

Herlevi on siinä kunnossa, ettei kestä minkäänlaista rasitusta. Saatta tuupertua silti koska tahansa. Ei ne sisäelimet sitä katso onko kyseessä hyvä tyyppi vai ei.

Sääli sillä Herlevi on ainut josta tykkään.

Omakin suosikki on Herlevi, mutta sitä on aika kauhea katsoa kun näyttää koko ajan siltä kun pienikin rasitus puuskuttaisi kovasti ja naama on niin punainen ja rasittuneen näköinen. Hänen olisi nyt todellakin saatava kiloja pois ja pian. Osaa varmasti valmistaa keveitä ja silti maukkaita ruokia.

Vierailija
2013/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos Akseli jatkuvasti keittiössä, eikös niitäkin tehtäviä edellisissä ohjelmissa jaettu vuorotellen tehtäväksi.

Pääosin Akseli tekee ruoat, mutta oli myös rakentamassa aitausta lampaille, sikäli mikäli kun saivat mitään rakennettua kun Cristal toimi työnjohtajana eikä tiennyt mistään mitään. 

Herlevi on siinä kunnossa, ettei kestä minkäänlaista rasitusta. Saatta tuupertua silti koska tahansa. Ei ne sisäelimet sitä katso onko kyseessä hyvä tyyppi vai ei.

Omakin suosikki on Herlevi, mutta sitä on aika kauhea katsoa kun näyttää koko ajan siltä kun pienikin rasitus puuskuttaisi kovasti ja naama on niin punainen ja rasittuneen näköinen. Hänen olisi nyt todellakin saatava kiloja pois ja pian. Osaa varmasti valmistaa keveitä ja silti maukkaita ruokia.

Herlevi on kyllä huolestuttava näky. Valtava ylipaino suht nuorella miehellä. Kunpa saisi itsekuria alkaa laihduttamaan.

Vierailija
2014/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tieto?

Sun kaltaiset pilkunnussijathan sen välkkyyden näyttää.

Vierailija
2015/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Henri putosi! Lähtikö tyyny housuissa kotiin? Minkähänlaiset lääkärit suostuvat leikkaamaan terveen ihmisen tuon Henrin näköiseksi? Ymmärrän, jos ihminen on sairas niin tarvitsee elämänsä pelastaakseen leikkauksen esim. joissain rinta syöpä tapauksissa joudutaan poistamaan rinta, mutta muuten en ymmärrä tuota itsensä hirviön näköiseksi tekijää. Luomu on aina kaunista!

Henri? Kuka?

Jos on ihan pakko ilkeillä, niin opettele ne nimet edes nyt oikein.

Miksei ihminen saisi tehdä omilla rahoillaan itselleen mitä haluaa? Eikö Henny kolmet bbl:t käynyt läpi, että pääsi haluamaansa överiin ja pyöreään lopputulokseen?

Sähän et voi tietää miten paljon tuokin lopputulos vaikuttaa hänen itsetuntoaan kohentavasti. Jos itsetunto vaatii jättimäisen takamuksen, niin se on sitten niin. Eihän se voi olla keltään muulta pois.

Vierailija
2016/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää kerryttää. Uusi kausi Burgerimiehestä tulossa. Taas mätetään jättiaterioita kaksin käsin.

Vierailija
2017/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Henri putosi! Lähtikö tyyny housuissa kotiin? Minkähänlaiset lääkärit suostuvat leikkaamaan terveen ihmisen tuon Henrin näköiseksi? Ymmärrän, jos ihminen on sairas niin tarvitsee elämänsä pelastaakseen leikkauksen esim. joissain rinta syöpä tapauksissa joudutaan poistamaan rinta, mutta muuten en ymmärrä tuota itsensä hirviön näköiseksi tekijää. Luomu on aina kaunista!

Henri? Kuka?

Miksei ihminen saisi tehdä omilla rahoillaan itselleen mitä haluaa? Eikö Henny kolmet bbl:t käynyt läpi, että pääsi haluamaansa överiin ja pyöreään lopputulokseen?

Sähän et voi tietää miten paljon tuokin lopputulos vaikuttaa hänen itsetuntoaan kohentavasti. Jos itsetunto vaatii jättimäisen takamuksen, niin se on sitten niin. Eihän se voi olla keltään muulta pois.

Oiskohan ihan Henri itse....

Vierailija
2018/4667 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henri? Kuka?

Eikö se nyt ole aivan sama mikä hänen nimensä on ja mikä hän on miehiään, kuka näistä ottaa selvää. Tärkeintä on,  että hän itse tietää mikä on miehiään, turha saivarrella ja pilkkua viilata.

Vierailija
2019/4667 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin uusintaa ja kiinnitin huomiota traktoriin. Onko muutettu uudempaan malliin?

Ainakin aiemmilla kausilla pehtoorilla on ollut käytössä 2 eri traktoria.

Vierailija
2020/4667 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa että virallinen naisen pieksiä on valittu mukaan. "Mitä läheisyys tarkoittaa sinulle? Lyönti etäisyyttä." Onneksi botox huuli lupasi lyödä sitä. Kuka aivoton katsoo tätä sontaa?

Botox huuli? :D

Botoxia ei edelleenkään käytetä huulten täytteenä tai minkään muunkaan.

Olipa hauska että tiedät varmasti todellisen aineen ja et tiedä botox huuli sanontaa. Jos piikittää jotain huuliin tai lisää jotain ainetta rintoihin, voidaan kait silti käyttää sanaa vähäjärkinen tai idiootti.

Ketju on lukittu.