FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mämmillä on tuollainen monelle vanhemmalle naiselle tyypillinen hiusmalli. Se ja silmälasit tekee tätimäisen ja vanhentavan vaikutelman.
Myös laihuus, kun on noin laiha niin on kuivakas.
Moni nainen Suomessa on samantyylinen määrätyssä iässä. Tai siis luulevat, että heillä kuuluu olla tuontyyppinen olemus.
Myös Mämmiltä puuttuu eloisuus ja karisma.Ja mikä siinä on niin kamalaa jos viiskymppisenä näyttää "vanhemmalta"? Herranen aika sentään miten hirveetä! Täytyishän sitä nyt ehdottomasti ulkonäöllä viestittää että "minä olen vielä nuori ja elinvoimainen, enkä missään nimessä mikään täti-ihminen! Hyi nolot tädit!"
En koskaan ymmärrä miksi ihminen tahallaan vanhentaa itseään.
Ihan yhtä tyhmäähän sekin on kuin tuo moitittu nuorekkuus.
Mieluummin minä katselen iloista ja nuorekasta ihmistä kuin totista ja itseään vanhemmaksi laittautunutta. Moksi se vanhanoloisuus olisi sen ihailtavampaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mämmillä on tuollainen monelle vanhemmalle naiselle tyypillinen hiusmalli. Se ja silmälasit tekee tätimäisen ja vanhentavan vaikutelman.
Moni nainen Suomessa on samantyylinen määrätyssä iässä. Tai siis luulevat, että heillä kuuluu olla tuontyyppinen olemus.
Myös Mämmiltä puuttuu eloisuus ja karisma.Ja mikä siinä on niin kamalaa jos viiskymppisenä näyttää "vanhemmalta"? Herranen aika sentään miten hirveetä! Täytyishän sitä nyt ehdottomasti ulkonäöllä viestittää että "minä olen vielä nuori ja elinvoimainen, enkä missään nimessä mikään täti-ihminen! Hyi nolot tädit!"
Mieluummin minä katselen iloista ja nuorekasta ihmistä kuin totista ja itseään vanhemmaksi laittautunutta. Moksi se vanhanoloisuus olisi sen ihailtavampaa?
Pm on sanonut, että vanhentaa itseään meikkaamalla, ollakseen uskottavampi.
Minäkin uskon kumaraiseen vanhaan papparaiseen enemmän kuin siloposkiseen poikaviikariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin minä katselen iloista ja nuorekasta ihmistä kuin totista ja itseään vanhemmaksi laittautunutta. Moksi se vanhanoloisuus olisi sen ihailtavampaa?Pm on sanonut, että vanhentaa itseään meikkaamalla, ollakseen uskottavampi.
Minäkin uskon kumaraiseen vanhaan papparaiseen enemmän kuin siloposkiseen poikaviikariin.
Kuka helvata on Pm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin minä katselen iloista ja nuorekasta ihmistä kuin totista ja itseään vanhemmaksi laittautunutta. Moksi se vanhanoloisuus olisi sen ihailtavampaa?Pm on sanonut, että vanhentaa itseään meikkaamalla, ollakseen uskottavampi.
Kuka helvata on Pm?
Pm Sanna Marin, loihe lausumaan Veitolan vieraillessa häne luonaan.
Eikös Susanna Laine ole ollut Aikakoneessa laulajana? Tuntevat siis Sanin kanssa hyvin entuudestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa että virallinen naisen pieksiä on valittu mukaan. "Mitä läheisyys tarkoittaa sinulle? Lyönti etäisyyttä." Onneksi botox huuli lupasi lyödä sitä. Kuka aivoton katsoo tätä sontaa?
Sait sitten 5 kirjoitusvirhettä mahtumaan tuohon pieneen mielipiteeseesi. Onnitteluni!
En tiedä kuka tämä naistenpieksijä on, mutta onpa surullista jos sinun mielestä viestin tärkein asia oli kirjoitusvirheet.
Kuvottava ihminen tämä Tauski =( Pitäisi viedä saunan taakse opettelemaan miten raskaana olevaa naista kohdellaan.... *tähän kirosanoja*
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa että virallinen naisen pieksiä on valittu mukaan. "Mitä läheisyys tarkoittaa sinulle? Lyönti etäisyyttä." Onneksi botox huuli lupasi lyödä sitä. Kuka aivoton katsoo tätä sontaa?
Botox huuli? :D
Botoxia ei edelleenkään käytetä huulten täytteenä tai minkään muunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valokuvien perusteella ihaillut Pauliinan ulkonäköä aina. Olen pitänyt häntä todella kauniina. Luonnontilassa farmilla huomaan että vaatteet ja meikki tekee paljon, hän onkin melko tavallisen näköinen. Hyvä vartalo tuon ikäiseksi kuitenkin!
https://www.is.fi/viihde/art-2000008625153.html
Ei kai hänellä oikeasti ole Tauskin kanssa sutinaa? Tauski on tasoltaan sama kuin Petri Nygård, ja naisen arvo alenee merkittävästi jos tuollaiseen sekaantuu.
Pauliinalla on myös aika ihanan runsaat rinnat. Ääni vois käydä ärsyttämään pidemmän päälle.
Rinnathan on hänellä tehdyt.
Toivottavasti Tauski voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää gay, trans jne ihmiset tekee ittensä niin epähaluttavan näköseksi, toi crystalin tukka:D hennyn muodot ja mikä tippu tupettaja muija näytti ihan teksasilaiselta rekkakuskilta
Crystalin tukasta pitää sanoa, että olipahan viimeistä huutovia viime vuonna pitkin maailmaa. Silmiä toisinaan särki, kun ulkomailla kävi ja näki tuota hiustyyliä joka paikassa.
Tauskilla ei ole tarpeeksi rahnaa, että Pauliina häntä sillä silmillä katsoisi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Susanna Laine ole ollut Aikakoneessa laulajana? Tuntevat siis Sanin kanssa hyvin entuudestaan
Totta. Laine tuurasi äitiyslomalla ollutta Veeraa. Eli ovat Sanin kanssa vanhoja bändikavereita.
Vierailija kirjoitti:
Pauliina on sen verran koulutettu ja arvonsa tunteva ettei ikinä koskisi Tauskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Laine tuurasi äitiyslomalla ollutta Veeraa. Eli ovat Sanin kanssa vanhoja bändikavereita.
Mitä väliä, jos tunteekin? Eiköhän moni noista farmilaisista ole nähnyt Suskin ennenkin. Esimerkiksi puoliseisksssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliina on sen verran koulutettu ja arvonsa tunteva ettei ikinä koskisi Tauskiin.
Korkeintaan joku yhden illan juttu voisi olla mahdollinen.
Kyllä siellä parikin naista siemenet irrottais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valokuvien perusteella ihaillut Pauliinan ulkonäköä aina. Olen pitänyt häntä todella kauniina. Luonnontilassa farmilla huomaan että vaatteet ja meikki tekee paljon, hän onkin melko tavallisen näköinen. Hyvä vartalo tuon ikäiseksi kuitenkin!
Ei kai hänellä oikeasti ole Tauskin kanssa sutinaa? Tauski on tasoltaan sama kuin Petri Nygård, ja naisen arvo alenee merkittävästi jos tuollaiseen sekaantuu.
Pauliinalla on myös aika ihanan runsaat rinnat. Ääni vois käydä ärsyttämään pidemmän päälle.
Mistä tämä tieto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto?
Kysymye ei ollut minulle, mutta perustuisiko tieto epiirisiin tutkimuksiin.
En kiistänytkään, ettei hänellä ole koulutusta tai ammattia.
Eloisuus ja karisma ovat eri asia kuin pyrstön keikutus ja sirkutus.
Heh, tulipa kieltämättä mieleeni, että taidat itse olla kuivakas, silmälasipäinen "aikuinen nainen" kampauksella.
Joka ei sirkuta, keikuta pyrstöään eikä muutenkaan keikistele. D