Mitä mieltä puolitutun kommentista minua kohtaan "Oletpa ihanan iso nykyään" (166cm/62kg)
Olen tavannut tämän tyypin viimeksi kymmenisen vuotta sitten jolloin painoin 56kg. Törmäsin tähän mieheen sattumalta kaupassa. Tuo oli suunnilleen ainoa asia mitä minulle sanoi ja onneksi näin. Mutisin jotain kiireestä ja lähdin pois.
Miksi toisen ihmisen painoa pitää kommentoida? Ja vielä tuollaisessa lausemuodossa, ettei siitä tajua onko se v*ttuilua.
Kommentit (53)
Älä mieti. Mitä väliä? Tyyppihän oli täys idiootti, kun kommentoi ulkonäköä. Onko idioottien mielipiteillä väliä? Vastaus: ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso?
Mä olen 163cm ja painan 62kg.
Ja saan jatkuvasti kuulla olevani liian laiha, ruipelo tms.
Joku aika sitten samalla viikolla lääkäri, sairaanhoitaja ja fysioterapeutti sanoi että olen laiha enkä voi laihduttaa.Ihan varmasti noilla mitoilla ei ole kukaan liian laiha.
Nykyään jo nuoret ihmiset on järjestään pullukoita, niin joku ei-pullukka joukossa näyttää poikkeavalta..
Miten niin ei voi olla? Enkä ole edes nuori.
Juujuu uskotaan me jo vähemmälläkin että olet tooosi laiha.
Senhän halusit kuullakin.
Ihme hoikkuuskehukalastajia jotkut; pitää joka käänteessä jollekulle valitella, että pitäiskö laihduttaa - ihan vaan, että saa kuulla, että ei pidä, kun olet LAIHA.
Hohhoijaa.
En edes halua olla laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso?
Joku aika sitten samalla viikolla lääkäri, sairaanhoitaja ja fysioterapeutti sanoi että olen laiha enkä voi laihduttaa.No ne on tietty ammattinsa puolesta huolissaan kehonkuva - ja syömishäiriöistä.
Jos olet viikon sisällä puhunut laihduttamisesta kolmelle eri ammatti ihmiselle, niin on ehkä syytäkin..En ole ikinä puhunut laihduttamisesta enkä ole laihduttanut. Päinvastoin olen yrittänyt lihottaa itseäni.
Ai ne kaikki kolme ihan vaan ykskaks ilman mitään syytä alkoi valistaa sua, ettet voi laihduttaa..?
Ihan varmasti joo🙄
Lopettakaa se kilojen tuijottelu.
Se ei kerro juur mitään.
10 kiloa lihasta näyttää pikkasen erilaiselta kuin 10kg ehtaa läskiä.
Pidän ylipäänsä outoina ihmisiä, jotka kommentoivat toisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso?
Joku aika sitten samalla viikolla lääkäri, sairaanhoitaja ja fysioterapeutti sanoi että olen laiha enkä voi laihduttaa.No ne on tietty ammattinsa puolesta huolissaan kehonkuva - ja syömishäiriöistä.
Jos olet viikon sisällä puhunut laihduttamisesta kolmelle eri ammatti ihmiselle, niin on ehkä syytäkin..En ole ikinä puhunut laihduttamisesta enkä ole laihduttanut. Päinvastoin olen yrittänyt lihottaa itseäni.
Ai ne kaikki kolme ihan vaan ykskaks ilman mitään syytä alkoi valistaa sua, ettet voi laihduttaa..?
Ihan varmasti joo🙄
Olin polvi- ja selkävaivojen takia lääkärissä ja niissä ensimmäinen ohje on että pitää laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso?
Joku aika sitten samalla viikolla lääkäri, sairaanhoitaja ja fysioterapeutti sanoi että olen laiha enkä voi laihduttaa.Ihan varmasti noilla mitoilla ei ole kukaan liian laiha.
Nykyään jo nuoret ihmiset on järjestään pullukoita, niin joku ei-pullukka joukossa näyttää poikkeavalta..
Aivan!
Täysin hämärtynyt, mitä on laihuus tai edes hoikkuus. Saman verran painan nyt kuusikymppisenä sillä erotuksella, että olen viisi senttiä pidempi. Nuorena kymmenen kiloa pois tästä ja olin täysin tavallinen.
Mutta ehkä tyyppi ei ollut tosissaan. Erittäin vaikea uskoa, että lääkäri, sh ja fysioterapeutti sanois jotain noin järjetöntä. Tietysti jos on anoreksiaa, niin kannustetaan olemaan mieluummin vähän pullea.
Vierailija kirjoitti:
Iso?
Joku aika sitten samalla viikolla lääkäri, sairaanhoitaja ja fysioterapeutti sanoi että olen laiha enkä voi laihduttaa.
Höpö höpö, älä usko kaikkea mitä kuulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso?
Joku aika sitten samalla viikolla lääkäri, sairaanhoitaja ja fysioterapeutti sanoi että olen laiha enkä voi laihduttaa.Höpö höpö, älä usko kaikkea mitä kuulet.
Lue edellinen kommenttini.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ollut kohteliaisuus? Ehkä tykkää isoista naisista.
Kenenkään ulkonäön kommentointi ei ole millään lailla kohteliasta, paitsi jos sanotaan ainoastaan "sinä olet kaunis" eikä mitään muuta. Ketään ei kiinnosta yhtään minkälaisista naisista joku tykkää. Minä tykkään salmiakista, mutta en kailota sitä julkisesti.
Kömpelö kommentti. Jätä omaan arvoonsa. Jos sinusta paino tuntuu hyvältä, niin se riittää. Minä tykkäisin vaikka olis pari kolme kiloa lisää.
Makuja on monia.
Kuulit varmasti väärin. Hän sanoi: Onpa sinulla nykyään ihanan iso (perse).
:D Paras suolas on sellainen, jota kohde ei tajua kuin vasta kotonaan jolloin on jo liian myöhäistä laukoa mitään takaisin.
Sano sille idiootille, että kävit suurentamassa rinnat :D
Mulla tuli muutama kilo lisää ja samassa rytäkässä kasvoi ihanat (!) ja kauniit rinnat. Olisivat kirurgin pöydällä maksaneet maltaita.
Nyt mulla on kaunis ja sopusointuinen vartalo, aina ennen olin laiha lauta.
Tykkään itsestäni tosi paljon vähän pyöreämpänä ja pehmempänä Naisena!
Idiootit kommentoivat toisten ulkonäköä! Ainoa asia, jonka voit naiselle sanoa on: sinä olet kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso?
Joku aika sitten samalla viikolla lääkäri, sairaanhoitaja ja fysioterapeutti sanoi että olen laiha enkä voi laihduttaa.Sama. Mitat 164/63. Vartalon malli vaikuttaa olennaisesti ja se onko ns. laiha läski vai lihaksikas. Ruipeloksi ei sanota mutta hoikaksi. Läski kertyy outoihin paikkoihin mm. sääriin ja reisiin. Alavartalo kokoa 38 ja ylävartalo 34.
Voisin olla 3-4 kg laihempi mutta kun olin 55kg kuulin kommentteja että olin liian laiha ja nyt kun katson kuvia niin totta se oli.
Täällä mitat 163 cm ja 67 kg.
Rinnanympärys 120 cm, vyötärönympärys 98 cm ja lantionympärys 112 cm.
Lääkäri sanoi, että 10 kg voisi laihduttaa. Ei ole mitenkään tervettä, että 163 cm naisella on näin suuret ympärysmitat. Painon perusteella (67 kg) olen lähes normaalipainossa, mutta vartalon koostumus on suurelta osin pelkkää läskiä. Ja juurikin keskivartalossa selvästi liikaa rasvaa. Jos minulla olisi 70 cm vyötärö, niin olisin ihan tyytyväinen. Perse saakin olla leveät ja rinnat isot kunha on hoikka vyötärö.
Oletko sanonut tai tehnyt sille miehelle jotain ikävää silloin aikoinaan ja nyt hän päätti kostaa ;)
Aina läskit valloittaa kaikki ketjut täällä...
164 cm 52 ja alle on laiha. Ihanne varmaan juurikin jonkun mainitsema 56kg. Yli 62kg on jo pyöreä ja yli 72kg lihava. Tiedän kun kaikkia noita painoja on ollut.
Sanni16kerava kirjoitti:
10 kiloa lihasta näyttää pikkasen erilaiselta kuin 10kg ehtaa läskiä.
Joo, niin näyttää. Kun paino nousi 10 kg (pelkkää läskiä) niin vaatekoko kasvoi räjähdysmäisesti. Ennen käytin kokoa 36 mutta nyt kokoa 42.
Jos olisin kerännyt itselleni 10 kg lihasmassaa (eikä läskiä) niin olisin nyt huippukunnossa kuin joku Bikini Fitness -kisan voittaja. :D
Juujuu uskotaan me jo vähemmälläkin että olet tooosi laiha.
Senhän halusit kuullakin.
Ihme hoikkuuskehukalastajia jotkut; pitää joka käänteessä jollekulle valitella, että pitäiskö laihduttaa - ihan vaan, että saa kuulla, että ei pidä, kun olet LAIHA.
Hohhoijaa.