Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä puolitutun kommentista minua kohtaan "Oletpa ihanan iso nykyään" (166cm/62kg)

Vierailija
04.04.2021 |

Olen tavannut tämän tyypin viimeksi kymmenisen vuotta sitten jolloin painoin 56kg. Törmäsin tähän mieheen sattumalta kaupassa. Tuo oli suunnilleen ainoa asia mitä minulle sanoi ja onneksi näin. Mutisin jotain kiireestä ja lähdin pois.

Miksi toisen ihmisen painoa pitää kommentoida? Ja vielä tuollaisessa lausemuodossa, ettei siitä tajua onko se v*ttuilua.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut tai tehnyt sille miehelle jotain ikävää silloin aikoinaan ja nyt hän päätti kostaa ;)

Juu, olen. Yritti sika iskeä mua, enkä antanut! Ällö tapaus. Naimisissakin vielä. Hyi!

Vierailija
42/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso?

Mä olen 163cm ja painan 62kg.

Ja saan jatkuvasti kuulla olevani liian laiha, ruipelo tms.

Joku aika sitten samalla viikolla lääkäri, sairaanhoitaja ja fysioterapeutti sanoi että olen laiha enkä voi laihduttaa.

Höpsis. Painoindeksisi on 23.4 ja se on täysin normaalipaino, ei edes lähellä alipainoa. Tietty jos olet jotenkin sairas, niin silloin ei kai saa laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso?

Joku aika sitten samalla viikolla lääkäri, sairaanhoitaja ja fysioterapeutti sanoi että olen laiha enkä voi laihduttaa.

Sama. Mitat 164/63. Vartalon malli vaikuttaa olennaisesti ja se onko ns. laiha läski vai lihaksikas. Ruipeloksi ei sanota mutta hoikaksi. Läski kertyy outoihin paikkoihin mm. sääriin ja reisiin. Alavartalo kokoa 38 ja ylävartalo 34.

Voisin olla 3-4 kg laihempi mutta kun olin 55kg kuulin kommentteja että olin liian laiha ja nyt kun katson kuvia niin totta se oli.

Täällä mitat 163 cm ja 67 kg.

Rinnanympärys 120 cm, vyötärönympärys 98 cm ja lantionympärys 112 cm.

Lääkäri sanoi, että 10 kg voisi laihduttaa. Ei ole mitenkään tervettä, että 163 cm naisella on näin suuret ympärysmitat. Painon perusteella (67 kg) olen lähes normaalipainossa, mutta vartalon koostumus on suurelta osin pelkkää läskiä. Ja juurikin keskivartalossa selvästi liikaa rasvaa. Jos minulla olisi 70 cm vyötärö, niin olisin ihan tyytyväinen. Perse saakin olla leveät ja rinnat isot kunha on hoikka vyötärö.   

Mulla ei ole mittanauhaa mutta lantio on kapea poikamainen, tissit hädin tuskin kokoa a, jalat luisevat jne. En voi käyttää tiukkoja vaatteita vaan aina löysiä.

T. Se jota sanotaan laihaksi

Vierailija
44/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso?

Höpsis. Painoindeksisi on 23.4 ja se on täysin normaalipaino, ei edes lähellä alipainoa. Tietty jos olet jotenkin sairas, niin silloin ei kai saa laihduttaa.

Mulla on verenpainetauti, korkea kolesteroli nivelrikko jne.

Vierailija
45/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso?

Sama täällä, kun painoin 56-57 kg minua luultiin syömishäiriöiseksi. Aika outoa koska se on tuon pituiselle oikein hyvä paino, hoikka olin kyllä. 

Vierailija
46/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen oma vaimonsa on laiha. On varaa haukkua muita.

Vierailija
47/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso?

Sama. Mitat 164/63. Vartalon malli vaikuttaa olennaisesti ja se onko ns. laiha läski vai lihaksikas. Ruipeloksi ei sanota mutta hoikaksi. Läski kertyy outoihin paikkoihin mm. sääriin ja reisiin. Alavartalo kokoa 38 ja ylävartalo 34.

Voisin olla 3-4 kg laihempi mutta kun olin 55kg kuulin kommentteja että olin liian laiha ja nyt kun katson kuvia niin totta se oli.

Täällä mitat 163 cm ja 67 kg.

Rinnanympärys 120 cm, vyötärönympärys 98 cm ja lantionympärys 112 cm.

Lääkäri sanoi, että 10 kg voisi laihduttaa. Ei ole mitenkään tervettä, että 163 cm naisella on näin suuret ympärysmitat. Painon perusteella (67 kg) olen lähes normaalipainossa, mutta vartalon koostumus on suurelta osin pelkkää läskiä. Ja juurikin keskivartalossa selvästi liikaa rasvaa. Jos minulla olisi 70 cm vyötärö, niin olisin ihan tyytyväinen. Perse saakin olla leveät ja rinnat isot kunha on hoikka vyötärö.   

Mulla ei ole mittanauhaa mutta lantio on kapea poikamainen, tissit hädin tuskin kokoa a, jalat luisevat jne. En voi käyttää tiukkoja vaatteita vaan aina löysiä.

T. Se jota sanotaan laihaksi

Olet tyypillinen androgyyni. Hoikan näköinen, mutta yllättävän paljon massaa (luusto, lihakset). Sinulla on luultavasti myös pitkät raajat. 

Minulla on tyypillinen feminiininen vartalo. Lyhyet raajat, leveä lantio, isot rinnat, jonkin verran löysää vyötäröllä (jenkkakahvat +  pömppömaha). Paksut reidet ja selluliittia. Kun lähden kesällä ulos mekko päällä, niin miesten päät pyörivät. Heitä näköjään kiinnostaa naisellinen vartalo, vaikka olisikin vähän pyöreä.  

Vierailija
48/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso?

Jessus kun oletkin huonossa kunnossa. Jo parin kilon laihduttaminen lievittnee oireitasi.

Vierailija
49/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tuntea tyypin. Onko sellainen hintelä rotan näköinen mies?

Vierailija
50/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso?

Ihan varmasti noilla mitoilla ei ole kukaan liian laiha.

Nykyään jo nuoret ihmiset on järjestään pullukoita, niin joku ei-pullukka joukossa näyttää poikkeavalta..

Aivan!

Täysin hämärtynyt, mitä on laihuus tai edes hoikkuus. Saman verran painan nyt kuusikymppisenä sillä erotuksella, että olen viisi senttiä pidempi. Nuorena kymmenen kiloa pois tästä ja olin täysin tavallinen. 

Mutta ehkä tyyppi ei ollut tosissaan. Erittäin vaikea uskoa, että lääkäri, sh ja fysioterapeutti sanois jotain noin järjetöntä. Tietysti jos on anoreksiaa, niin kannustetaan olemaan mieluummin vähän pullea. 

Paino jakautuu ihmisillä niin kovin eri tavoin, varsinkin eri ikäisenä. Ja terveydentila voi vaikuttaa siihen mitä pidetään alhaisena painona. Mm. Turvotus js kasvaimet voi vaikuttaa painoon.

Vierailija
51/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle paras ja terveellisin paino on PITUUS MIINUS 110.

Ennen oli just sen 166/56

.

Olen itse jo 51v )-ja 171/61kg. Hyvältä näyttää!

Vierailija
52/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso?

Jessus kun oletkin huonossa kunnossa. Jo parin kilon laihduttaminen lievittnee oireitasi.

Lääkärin mielestä minussa ei ole mitä laihduttaa.

Vierailija
53/53 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle paras ja terveellisin paino on PITUUS MIINUS 110.

Tuo on sopii minullekin. 164 cm ja 54 kg oli juuri sopiva. Huomasin itse, että 60 kg on liikaa. Kaveritkin ihmettelivät, miten noin lievä muutos (5 kg lisää rasvakudosta) voi näkyä niin selvästi ulkonäössä. Näkyy muuten myös valokuvissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi