comirnaty-rokote kokemuksia?
Minulla olisi ensi viikolla comirnaty koronarokotukseen aika ja olen yrittänyt googlailla kokemuksia siitä onko tullut mitään oireita sen jälkeen. Aika huonosti löytyy. Oisko tällä palstalla ketään joka on saanut ko. rokotteen? Fimean sivuilla on aika hyvin mutta haluaisin kuulla ihan oikeilta ihmisiltä oikeita kokemuksia.
Kommentit (87)
Ai niin, oikea silmä vieri vasemmalle ja vasen oikealle. Munuaiset räjähti. Aivot suli mössöksi. Ja nenä kääntyi ylösalaisin. Mutta eipä tässä hassumpaa noin muuten.
Jos Sijaltainen nousisi.
Olen saanut 2 viikkoa sitten ekan Pfizerin, olen 31-vuotias nainen. Käsi kipeytyi, ei muuta. Mieheni, 35-vuotias mies, on saanut jo molemmat Pfizerinsa. Ei oireita.
Toiset tuntuu saavan kovatkin oireet siitä toisesta annoksesta mutta ensimmäisestä ei tule juur mitään.
Mulle tuli epämääräisiä nivelkipuja (siirtyivät yöllä esim. olkapäästä kyynärpäähän. Kaipa ne joskus kulkevat alas asti ja putkahtavat varpaista ulos.
On ollut sen verran hömelö olo, että vähän epäröin toista piikkiä, josta kuulemma voi tulla kovemmat oireet.
Mutta koska tuo intialainenkin nyt leviää, niin olen päättänyt rohkeasti mennä senkin kakkospiikin hakemaan.
Puolisoni ja siskoni eivät saaneet mitään jälkioireita.
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää mikä on mRNA rokote. Uutta teknologiaa, ei ole tehty vanhalla menetelmällä.
Pistät maallikon ottamaan selvää? Jos ei ole alan koulutusta pitää luottaa viranomaisten arvioon. Meitä rokotetaan, jotta emme sairastu hengenvaaralliseen koronaan.
Joppista joo. kirjoitti:
Tänään kävin rokotettavana. Huvittavaa lukea noita mikrosirujuttuja😁aikuiset ihmiset tosissaan luulee, että rokotteen mukana pistetään siru ihon alle...miksiköhän, jos saan luvan kysyä?
Mikä tai kuka tämmöistä mahtaisi organisoida?
Mikrosiruja. Ketä kiinnostaa mitä minä teen. Ei ketään.
Sain muutamia viikkoja sitten ensimmäisen piikin. Ei mitään ongelmia, ei edes käden kipeytymistä.
Mä sain eilen piikin ja käsi oli käytännössä toimintakyvytön loppupäivän. No onneksi tänään sitä pystyy jo käyttämään vaikka vähän ikävältä tuntuu vieläkin. Muita oireita en ole ainakaan vielä havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Joppista joo. kirjoitti:
Tänään kävin rokotettavana. Huvittavaa lukea noita mikrosirujuttuja😁aikuiset ihmiset tosissaan luulee, että rokotteen mukana pistetään siru ihon alle...miksiköhän, jos saan luvan kysyä?
Mikä tai kuka tämmöistä mahtaisi organisoida?Mikrosiruja. Ketä kiinnostaa mitä minä teen. Ei ketään.
En usko rokotteen mikrosiruteoriaan, mutta leikitään sillä ajatuksella, koska sinä lähdit myös sille tielle.
Jos rokotteessa olisikin mikrosiru ja ihmisiä alettaisiin valvoa, rajoittaa, ohjailla, orjuuttaa jne. niin saattaisi olla vastassa päivä, jolloin sinuakin kiinnostaisi liittyä johonkin vastarintaliikketoimintaan tai vallankaappaukseen ja silloin sillä todellakin olisi merkitystä, voidaanko se estää sirulla vai ei. Ja lievempänä nyt vaikka jotkut liikkumisrajoitusten ja kokoontumisrajoitusten noudattamisten valvomiset.
Toisinajattelijoita ja demokratian puolustajia eliminoidaan tänä päivänäkin monessa maailmankolkassa. Venäjä, Kiina, Pohjois-Korea jne.
Pistos ei tuntunut miltään. Yöllä käsi oli pistoskohdasta tulessa. Seuraavana aamuna ei ollut mitään tuntemuksia pistoskohdassa. Ei muita oireita. Toinen rokote heinäkuussa.
Olen ottanut paljon erilaisia rokotteita ja yli 20 vuotta influenssarokotteen vuosittain. En ole sairastunut niihin tauteihin, joihin olen rokotteen saanut.
Mä sain viime la ja tänään ollu aamusta alkaen ns suonenvetoa joka ei vaan lopu. Oon nyt ottanu suolaa ja magnesiumia ja laittanu kipugeeliä. Aattelin katella iltaan ja sit lekuriin jos vielä jatkuu.
Kahdesti rokotettu tammikuussa, ei muita oireita kummastakaan kuin vähäistä pistokohdan jomotusta. Altistuin hiljattain koronalle, eipä tarttunut joten näyttää suojaavankin.
Sijaltainen_nousisi kirjoitti:
Kuolin. Pääni irtosi. Neliraajahalvaannuin. Menetin muistini ja harhailin metsässä 100 km. Raajani tippuivat irti. Ja kaiken kukkuraksi sain kupan.
Rakastan sinua ❤ kunhan kuppa on hoidettu.
Sijaltainen_nousisi kirjoitti:
Ai niin, oikea silmä vieri vasemmalle ja vasen oikealle. Munuaiset räjähti. Aivot suli mössöksi. Ja nenä kääntyi ylösalaisin. Mutta eipä tässä hassumpaa noin muuten.
Tuletko vaimokseni/miehekseni? 💋
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuli käsikipeäksi kun neulalla tökkäsivät.
Sama juttu, pari päivää oli pistokohta vähän arka, mitään muuta en huomannut.
Ensimmäinen saatu 27.4 eli reilu 3 vk sitten ja toinen on 14.7
Tiedä liittyykö rokotteeseen, mutta heti pistoksen jälkeen tuli äärettömän huono olo. En usko, että olisi jotenkin rokotustilanteen aiheuttaman jännityksen syytä, en mielestäni jännittänyt tilannetta lainkaan. Huono olo, ahdistava tunne rintalastan takana.
Rokotusasemalta poistuttua ulkona kävellessä vastamäessä samaa ahdistavaa tunnetta rintalastan takana.
Ja olkavarsi pistoskohdan alapuolelta kipeä useita päiviä. Mustelma pistoskohdassa edelleen, rokotuksesta nyt muutama päivä yli viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutukset näkyvät 6 -12 kuukauden kuluttua, eli kukaan ei voi vielä kertoa, mitä tapahtui vuoden kahden päästä. Monet asiat tulevat esiin vasta viiveellä.
Kuten esim. mitkä ja millä vaikutusmekanismilla?
Mulla yksi Moderna otettu ja tuli apuaineesta ihottumaa. Mitään muuta vaikutusta en havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain viime la ja tänään ollu aamusta alkaen ns suonenvetoa joka ei vaan lopu. Oon nyt ottanu suolaa ja magnesiumia ja laittanu kipugeeliä. Aattelin katella iltaan ja sit lekuriin jos vielä jatkuu.
Minullakin on vetänyt suonta useamman päivän rokotteen jälkeen. Kuumettakin tuli tai ainakin on sellainen epämääräisen huono olo. Rokotusta seuranneena yönä käteen koski niin paljon, että heräilin vaihtamaan asentoa. Aika vähäiset oireet toisin sanoen. Ja hirveä väsymys tietenkin!
Tädillä verenpaineen nousu ja nopea syke muutaman päivän. Yleensä pikemminkin alhainen verenpaine.
Otin eilen tuon rokotteen. Käsi ollut todella kipeä, mutta buranalla selviää. Myös väsynyt olo ja vilunväristyksiä ollut.