Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

comirnaty-rokote kokemuksia?

comirnaty
04.04.2021 |

Minulla olisi ensi viikolla comirnaty koronarokotukseen aika ja olen yrittänyt googlailla kokemuksia siitä onko tullut mitään oireita sen jälkeen. Aika huonosti löytyy. Oisko tällä palstalla ketään joka on saanut ko. rokotteen? Fimean sivuilla on aika hyvin mutta haluaisin kuulla ihan oikeilta ihmisiltä oikeita kokemuksia.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään oireita eikä käsikipuja. Kuukausi sitten rokotettiin.

Sama juttu. 

Vierailija
42/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 1. annoksen 3 viikkoa sitten, ei mitään muuta, kuin lievää väsymystä samana päivänä. Influenssarokote aiheutti enemmän oireita. Ikää 57.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain rokotuksen tänään. Käsi ihan tolkuttoman kipeä, en pysty nostamaan sitä kunnolla. Kipu säteilee kaulaan ja lapaan asti. Hieman turvoksissa leuan alla olevat sylkirauhaset ja lievästi kuumeinen olo. Mittari näytti 36,1 (naurakaa vaan, normisti se näyttää vähän päälle 35). Pitänee ottaa Burana, että saa nukutuksi. Huomenna kuitenkin työpäivä.

Mutta melko lievät oireet silti.

Harmi, varmaan osunut turhan lähelle hermoa. Burana on jees.

Vierailija
44/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuttanut mitään. Ei käsivarren kipeytymistä, ei päänsärkyä, ei kuumetta. Ei yhtään mitään. Ainakaan vielä, ja rokotteen ottamisesta on 2 viikkoa aikaa.

Vierailija
45/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutukset näkyvät 6 -12 kuukauden kuluttua, eli kukaan ei voi vielä kertoa, mitä tapahtui vuoden kahden päästä. Monet asiat tulevat esiin vasta viiveellä.

Aha. Ei ole pitkäkään aika kun rölliköiden varma tieto oli, että ihan parissa päivässä lähtee henki.

Haista sinä, pellefantti.

Vierailija
46/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain rokotuksen tänään. Käsi ihan tolkuttoman kipeä, en pysty nostamaan sitä kunnolla. Kipu säteilee kaulaan ja lapaan asti. Hieman turvoksissa leuan alla olevat sylkirauhaset ja lievästi kuumeinen olo. Mittari näytti 36,1 (naurakaa vaan, normisti se näyttää vähän päälle 35). Pitänee ottaa Burana, että saa nukutuksi. Huomenna kuitenkin työpäivä.

Siis siitäkö voi johtua? Ihmettelin, että kuinka rokotus voikaan sattua niin kovin. En ole mikään kipuherkkä ja verikokeet yms olleet ihan helppoja. Nyt meinasi tulla kyyneleet silmiin kun kirpaisi ja sattui niin kovin.

Miettisin siinä vielä, etten enää koskaan sano lapsille, että se rokotus vaan vähän kirpaisee.

Käsivarsi tosiaan sen tuntuinen kuin siihen olisi lyöty pesäpallomailalla. Veemäisintä on särky rokotuskohdan ympäröivällä alueella.

Vierailija
47/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuttanut itselle eikä miehelle mitään muuta kuin että pistoskohta aristi seuraavana yönä hieman.

Vierailija
48/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

werwer kirjoitti:

Ei niitä vielä voi olla tiedossa paljoakaan. Täytyisiodottaa iankin 10 vuotta että saa melkeimpä kaikki ne selville. Kannattaa nyt vain malttaa mielensä. Ei hötkyten hyvä tuu

Ehkä jopa satakin vuotta joutuu niitä kauheita vaikutuksia odottamaan. Olen valmis siihen. Mut piikitettiin 8.5., ei ongelmia.

Vierailija
49/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka roketeannos 7.5. Ei tullut mitään oireita silloin, eikä jälkikäteenkään. Pistoskohta oli seuraavana päivänä painaessa hieman aristava, ei muuta. Ainakin influenssarokote kirvelee, tämä ei. Varaa aikaa kun menet, rokotuksen jälkeen jäädään vartiksi paikan päälle seuraamaan tuleeko allergista reaktiota.

Vierailija
50/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kaksi annosta, ei ongelmia.

Saanko kysyä, miksi alapeukku? Pitäisikö minun pyytää anteeksi sitä etten saanut rokotteista haittavaikutuksia?

Rölliä harmittaa kun kukaan ei suostu kuolemaan rokotteeseen. Mä oon saanut vasta yhden, ei ongelmia.

Vierailija
51/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis siitäkö voi johtua? Ihmettelin, että kuinka rokotus voikaan sattua niin kovin. En ole mikään kipuherkkä ja verikokeet yms olleet ihan helppoja. Nyt meinasi tulla kyyneleet silmiin kun kirpaisi ja sattui niin kovin.

Miettisin siinä vielä, etten enää koskaan sano lapsille, että se rokotus vaan vähän kirpaisee.

Käsivarsi tosiaan sen tuntuinen kuin siihen olisi lyöty pesäpallomailalla. Veemäisintä on särky rokotuskohdan ympäröivällä alueella.

Tytär valitteli samaa. Lihakseen se pistetään ja pientä ruhjetta siinä tulee. Siellä on tuntohermoja ja liikehermoja seassa tietenkin. Ei syytä huoleen, se paranee. Jääpussi auttaa ja Ibumax.

Vierailija
52/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

comirnaty kirjoitti:

Kiitoksia vastauksista. Epäilyttää vaan se että kyseistä mRNA rokotetta ei koskaan tätä aikaisemmin käytetty ihmisillä vaikka pitkään tutkittukin toki on. Hyvä kuulla että siitä ei ole tullut mitään ongelmia , lähinnä mietityttää voiko tulevaisuudessa. Kait se on vaan mentävä joukon mukana ja jos jotakin tulee niin kärsitään sitten yhdessä. Kuulemma toisen annoksen jälkeen tulee enemmän niitä oireita Fimean ja tähän kirjoitukseen vastanneidenkin mukaan.

Ap

No, noita on pistetty jo kymmeniä miljoonia joten ei huolta 

Vierailija
53/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on noi rokotevastaiset kuin eräs uskonlahko. Heillä siirtyy maailmanloppu sitä mukaa, kun ajankohta ohitetaan. Rokotehihhuleilla rokotteen karmeat seuraukset siirtyvät sitä mukaa kun mitään ei ilmene. Ensin tunteja, sitten päiviä, viikkoja, kuukausia ja nyt se porukka puhuu jo vuosista : D

Vierailija
54/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistoskohta oli vain hiukan kosketusarka, mutta sitten alkoivat nivel- ja lihaskivut. Kaksi viikkoa olin suoraan sanottuna pois pelistä. Onneksi olen tähän ikään jo oppinut varaamaan kotiin ruokatarvikkeita, joten en kärsinyt nälkää. Mutta kivuista kärsin yötä päivää niin paljon, että kävin päivystyksessä, kun tavalliset kipulääkkeet eivät tehonneet. Lääkäri ei ollut lainkaan kartalla koko rokotuksen haitoista, tiukkasi vain moneen kertaan, onko flunssan oireita tai verenohennuslääkitystä. Ei ja ei. Sain lääkereseptin. Pillerit olivat kuulemma niin vahvoja, että niitä sai ottaa vain yhden vuorokaudessa. Ei minkäänlaista tehoa! Kun kivut hellittivät, tuli ajoittaista huimausta kolmannella viikolla. Toinen kerta pelottaa, sillä THL:n tai Fimean sivulla todetaan, että PfeizerBiontechistä tulee toisella kerralla pahemmat haittavaikutukset. Onneksi on vielä aikaa ottaa selvää, kannattaako pelata hasardia vai perua aika.

Mitä lääkettä lääkäri sinulle määräsi kun normaalit kipulääkkeet eivät auttaneet?

55/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolin. Pääni irtosi. Neliraajahalvaannuin. Menetin muistini ja harhailin metsässä 100 km. Raajani tippuivat irti. Ja kaiken kukkuraksi sain kupan.

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
56/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut molemmat annokset, pistoskohdan lievää aristusta lukuunottamatta ei mitään hankalia seurauksia.

Vierailija
57/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko rokotuksesta oli pari päivää väsymystä ja vilunväreitä, ja pari päivää oli pistokohta kipeä. Rokotteesta joku n. kuukausi nyt. Olen 31v.

Vierailija
58/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä comirnaty?

Pfizer + Biontech. Tuo on siis kaupallinen nimi.

Vierailija
59/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon alussa sain ekan rokotteen. Käsi oli seuraavan päivän tosi kipeä, sitä ei voinut nostaa ylös ollenkaan. Mutta seuraavana päivänä kipua ei enää ollut, eikä ole ollut muita oireita.

Vierailija
60/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohattupäiset osoittaa toreilla mieltä ja pelkää maskeja kuin lampaat. Luulee että homma muuttuu torilla kiljuen