Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

comirnaty-rokote kokemuksia?

comirnaty
04.04.2021 |

Minulla olisi ensi viikolla comirnaty koronarokotukseen aika ja olen yrittänyt googlailla kokemuksia siitä onko tullut mitään oireita sen jälkeen. Aika huonosti löytyy. Oisko tällä palstalla ketään joka on saanut ko. rokotteen? Fimean sivuilla on aika hyvin mutta haluaisin kuulla ihan oikeilta ihmisiltä oikeita kokemuksia.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri ekan, eikä yhtään mitään oireita, ei edes käsi eikä pistoskohta kipeä.

N50

Vierailija
22/87 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Comirnaty-rokotteen 23.4. Ei muita oireita, kuin pistoskohdan aristus muutaman päivän ajan. Seuraavan rokoteannoksen saan 16.7.

Ikä 70 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kaksi annosta, ei ongelmia.

Saanko kysyä, miksi alapeukku? Pitäisikö minun pyytää anteeksi sitä etten saanut rokotteista haittavaikutuksia?

Vierailija
24/87 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkäs äitini saanut tuota rokotetta, myös tehosteen. Hänellä ei mitään jälkioireita. Itse jouduin ottamaan Astran reilu kuukausi sitten ja edelleen jälkioireita. Tehostetta en enää suostu ottamaan, kun sekin olisi Astraa. Ole tyytyväinen, että saat tehokkaamman rokotteen.

Vierailija
25/87 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ekasta piikistä lihas- ja nivelkipua, käsi kipeä, väsynyt ja sairas olo. ikää 46v. 

Vierailija
26/87 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun samasta putelista otetaan monelle rokoteannos niin miten ne mikrosirut sitten jakautuu 1 per hlö? Voiko joku saada 5 sirua ja toinen ei yhtään?

Vierailija
27/87 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi oli päivän kipeä, ei muuta.

N47v

Vierailija
28/87 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan sit kun saa toisen annoksen.

Vierailija
29/87 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin suloista miten ihmiset saa sisältöä elämäänsä tästä koronasta. ❤

Touhutaan maskien kanssa, jänskätään rokotteista, pidetään etäisyyttä sukulaisiin, käydään vilkuttamassa dementoituneille ukille ja mummille ikkunan takaa.

Ihan eri tavalla tuntee olevansa elossa ja osa yhteisöä kuin ennen koronaa. 😊

Vierailija
30/87 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli pistokohta kosketusaraksi muutamaksi päivää, ei kummempia.

Vierailija
31/87 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistoskohta kipeä molemmilla kerroilla, toisesta rokotteesta tai hemmetin raskaasta työviikosta johtuen olin illalla tosi väsynyt. Muuta en ole huomannut, missä tuota mikrosirua lukevat?

Vierailija
32/87 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistoskohta oli vain hiukan kosketusarka, mutta sitten alkoivat nivel- ja lihaskivut. Kaksi viikkoa olin suoraan sanottuna pois pelistä. Onneksi olen tähän ikään jo oppinut varaamaan kotiin ruokatarvikkeita, joten en kärsinyt nälkää. Mutta kivuista kärsin yötä päivää niin paljon, että kävin päivystyksessä, kun tavalliset kipulääkkeet eivät tehonneet. Lääkäri ei ollut lainkaan kartalla koko rokotuksen haitoista, tiukkasi vain moneen kertaan, onko flunssan oireita tai verenohennuslääkitystä. Ei ja ei. Sain lääkereseptin. Pillerit olivat kuulemma niin vahvoja, että niitä sai ottaa vain yhden vuorokaudessa. Ei minkäänlaista tehoa! Kun kivut hellittivät, tuli ajoittaista huimausta kolmannella viikolla. Toinen kerta pelottaa, sillä THL:n tai Fimean sivulla todetaan, että PfeizerBiontechistä tulee toisella kerralla pahemmat haittavaikutukset. Onneksi on vielä aikaa ottaa selvää, kannattaako pelata hasardia vai perua aika.

Vierailija
33/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mennyt 5 viikkoa ensimmäisestä rokotteesta eikä mitään oireita. Jännittää se toinen annos koska siitä kuulemma ne oireet vasta tulee tai jos oot allerginen ko.rokotteelle niin nekin tulee vasta siinä toisen pistoksen jälkeen.

Vierailija
34/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta piikistä pistoskohta oli päivän kipeä, jos sitä painoi. Ei muita oireita.

Vierailija
35/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touhutaan maskien kanssa, jänskätään rokotteista, pidetään etäisyyttä sukulaisiin, käydään vilkuttamassa dementoituneille ukille ja mummille ikkunan takaa.

Niin ja kaikkea tätä vastustavat ne vasta elämäänsä sisältöä saivat. Ja voivat jopa uskotella itselleen olevansa rohkea anarkisti. Että kumpikohan ryhmä sitä "suloisempi" on?

Vierailija
36/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistokohta tuntui pari päivää. Ei muuta. Nyt on pikkiriikkinen mustelma jäljellä, piikin sain 10 vuorokautta sitten.

Vierailija
37/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain rokotuksen tänään. Käsi ihan tolkuttoman kipeä, en pysty nostamaan sitä kunnolla. Kipu säteilee kaulaan ja lapaan asti. Hieman turvoksissa leuan alla olevat sylkirauhaset ja lievästi kuumeinen olo. Mittari näytti 36,1 (naurakaa vaan, normisti se näyttää vähän päälle 35). Pitänee ottaa Burana, että saa nukutuksi. Huomenna kuitenkin työpäivä.

Mutta melko lievät oireet silti.

Vierailija
38/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule, tämäkin on elämää. Sulta taitaa livahtaa elo ohi foliota kääriessä, tonttunen 💋

Vierailija
39/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita eikä käsikipuja. Kuukausi sitten rokotettiin.

Vierailija
40/87 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Comirnatyn mukana mikrosiru. Varmaa tietoa.

Nobel ja heti sen sirun kehittäjälle sitten. Neulasta kun ei mene läpi halkaisijaltaan normaali hiuskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi