Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelin äsken 5 kilometriä, pistäkää paremmaksi

Vierailija
03.04.2021 |

Eikä tuntuntut missään. Uskon pystyväni 20 kilometrin suoritukseen. Laihduttaminen on kyllä helppoa. Kuluta enemmän mitä syöt. Riittää, että katsoo kuinka paljon x tuotteessa on kaloreita.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä pistän paremmaksi, mutta hyvä kun kävelit. 

Vierailija
2/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttasin ton matkan takaperin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään välipäivä urheilusta, joten kävelin lyhyen 8 km lenkin. Huomenna juoksen 17 km.

Vierailija
4/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vitsi. Toisaalta muistan, miten yksi työkaveri yllättyi, kun hänelle selvisi, että olen aamulla pyöräillyt töihin 9 km. Niin kuin se olisi ollut suurikin uroteko.

Vierailija
5/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tänään välipäivä urheilusta, joten kävelin lyhyen 8 km lenkin. Huomenna juoksen 17 km.

Tämä ketju on omistettu meille läskeille - ei huippu-urheiljoille

Vierailija
6/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten heikossa kunnossa tämä kansa on kun ihmiset kehuu jollain 5km kävelyllä? Oletteko kaikki toipuvia koomapotilaita?

Vierailija
7/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin paremmaksi, kävelin 5,1 kilometriä. Ha!

Vierailija
8/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Me pisteltiin miehen kanssa  noin 7, ja oli tosi mäkistä maastoa.  En ole käynyt tällä viikolla ollenkaan kävelyllä joten tarpeeseen tuli.

Vierailija
9/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia alushousuja pidät, ettei siitin ja kivekset hölsky ja hankaudu?

Vierailija
10/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä pistän paremmaksi, mutta hyvä kun kävelit. 

Samat sanat täältä, paitsi en laiduta.

Vierailija
11/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin, että kävelen viikossa noin 40 km. Eihän sekään välttämättä paljon ole, mutta yritin jaksaa edes tuon, vaikka taistelua monesti on.

Vierailija
12/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten heikossa kunnossa tämä kansa on kun ihmiset kehuu jollain 5km kävelyllä? Oletteko kaikki toipuvia koomapotilaita?

Vähä koronaa ja muuta settiä, niin voi joutua aloittamaan nollasta. Sitä vaan äkkiä kunto romahtaa terveydellisistä syistä. Tulet kokemaan saman kohtalon ennemmin tai myöhemmin elämässäsi.

Vierailija
13/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele vaan se 5km päivään. Siitä se hyöty tulee juuri.

Kuinka paljon jaksaa kerran kävellä, sillähän ei ole merkitystä.

Vierailija
14/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on omistettu meille läskeille - ei huippu-urheiljoille

Ööh, ap käski otsikossa pistämään paremmaksi eikä rajannut vastauksia vastaajan painon perusteella. Enkä todellakaan ole mikään huippu-urheilija 😂😂

Vierailija
15/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei näin naisena ole kumpiakaan...

Vierailija
16/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen joka päivä tuon 5 km enkä laihdu kiloakaan :(

Vierailija
17/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei näin naisena ole kumpiakaan...

Hankautuvatko reitesi tai pimppasi sitten?

Vierailija
18/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kävelin ihan farkut ja muut talvikuteet päällä, kukaan ei tiedä että aloitin laihduttamisen.

Vierailija
19/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kovakuntoinen nainen, pitkä salitausta, lisäksi hiit-treenejä ja aerobista sekä liikkuvuustreenejä useita viikossa. Vuosia sitten aloitin liikuntaharrastuksen koululiikunnan traumatisoimana rapakuntoisena juurikin kävelystä. Ensin 30 min kävely, sitten 40 min jne. Alkuun teki tiukkaa ja hävetti lyllertää, kun pelkäsin kaikkien muiden lenkkeilijöiden katsovan ja arvostelevan minua tyyliin "mitä tuo läski edes yrittää". Mutta tulosta tuli juurikin kävelyllä ja mikä tärkeintä, opin tykkäämään liikunnasta vaikka aiemmin olin ollut liikunnan vannoutunut vihollinen. 

Eli ap:lle mukavia lenkkejä ja kiva, että olet löytänyt mukavan tavan liikkua. Kesä tulee ja kävely on entistäkin kivempaa! :) 

Vierailija
20/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähä koronaa ja muuta settiä, niin voi joutua aloittamaan nollasta. Sitä vaan äkkiä kunto romahtaa terveydellisistä syistä. Tulet kokemaan saman kohtalon ennemmin tai myöhemmin elämässäsi.

Korona oli viime keväänä. Sitä aloiteltiin muutaman sadan metrin lenkeillä. 3kk päästä käveltiin normi lenkki. Olen sairastanut aika montakin tautia elämäni aikana joista olen mennyt siihen kuntoon että on taudin jälkeen lähdetty kävelemään tuettuna. Ihmisen heikoin kohta ja vahvin kohta on mieli. Ihan valitset itse mihin sitä käytät, tekosyihin vai selviytymiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän