McPherson-jousituksen rakenne?
Aihe oli vapaa, niin miten tuon iskaritolpan yläpää yleensä menee edessä? Ainakin siellä on jonkinlainen jousilautanen ja sitten kääntölaakerikin jossain. Mutta onko rungon ja kiinnityksen kohdalla jotain elastisia juttuja?
Kommentit (23)
Tunnen vain Elle McPhersonin ja Elastisen.
Käännä se kääntölaakeri ha kiristä jousi. Muista sen jälkeen dtm.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen vain Elle McPhersonin ja Elastisen.
Tämä on kyllä hyvä alku ja enää pitäis tietää miten ne liittyvät toisiinsa. Molemmat varmaan ovat ns. ylempää sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vain se kumi mikä on iskarissa.
Onko sillä kumilla joku nimi?
Fag konserni on käyttänyt sellaista kumimollukkaa yläpäänä mikä painuu korin peltikuppiin, isoprikka päällä ettei tipu jos etupyörä on ilmassa, bemmi ja lukemattomattomat muuta valmistajat käyttää teräslautasta missä laakerointi on kumiin valettuna.
Aina niissä on joku kumimulkero yläpäässä, ei missään ole ns. Rautarautaavasten ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vain se kumi mikä on iskarissa.
Pohjaanjoustokumi ei liity yläpäähän mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain se kumi mikä on iskarissa.
Onko sillä kumilla joku nimi?
Ei. Se on iskunvaimentimen osa.
Vierailija kirjoitti:
Fag konserni on käyttänyt sellaista kumimollukkaa yläpäänä mikä painuu korin peltikuppiin, isoprikka päällä ettei tipu jos etupyörä on ilmassa, bemmi ja lukemattomattomat muuta valmistajat käyttää teräslautasta missä laakerointi on kumiin valettuna.
Aina niissä on joku kumimulkero yläpäässä, ei missään ole ns. Rautarautaavasten ratkaisua.
No nyt oli hyvää tietoa, onneksi teihin mammoihin voi luottaa!
Vierailija kirjoitti:
Fag konserni on käyttänyt sellaista kumimollukkaa yläpäänä mikä painuu korin peltikuppiin, isoprikka päällä ettei tipu jos etupyörä on ilmassa, bemmi ja lukemattomattomat muuta valmistajat käyttää teräslautasta missä laakerointi on kumiin valettuna.
Aina niissä on joku kumimulkero yläpäässä, ei missään ole ns. Rautarautaavasten ratkaisua.
Haista sinä paska!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fag konserni on käyttänyt sellaista kumimollukkaa yläpäänä mikä painuu korin peltikuppiin, isoprikka päällä ettei tipu jos etupyörä on ilmassa, bemmi ja lukemattomattomat muuta valmistajat käyttää teräslautasta missä laakerointi on kumiin valettuna.
Aina niissä on joku kumimulkero yläpäässä, ei missään ole ns. Rautarautaavasten ratkaisua.Haista sinä paska!!
Voisitko pitää asiaketjussa itsekin asiallisen asenteen! Jos oma Wartburg piiputtaa, niin tee oma ketjusi siitä!
Se yläpään laakeri on vulkanoitu sellaiseen kumitattiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fag konserni on käyttänyt sellaista kumimollukkaa yläpäänä mikä painuu korin peltikuppiin, isoprikka päällä ettei tipu jos etupyörä on ilmassa, bemmi ja lukemattomattomat muuta valmistajat käyttää teräslautasta missä laakerointi on kumiin valettuna.
Aina niissä on joku kumimulkero yläpäässä, ei missään ole ns. Rautarautaavasten ratkaisua.Haista sinä paska!!
Voisitko pitää asiaketjussa itsekin asiallisen asenteen! Jos oma Wartburg piiputtaa, niin tee oma ketjusi siitä!
Ei pysty. Äänestän persuja, mutta en sentään Anoa.
McPhersonissa on sivuttaisvakaajat, tukitangot ja tietenkin jouset ja niveliä. Joustaa kuopissa, joita esiintyy pitkin Suomen nientä.
Vierailija kirjoitti:
Se yläpään laakeri on vulkanoitu sellaiseen kumitattiin
Eli jos vaikka ostan kaupasta SKF:n kääntölaakerin, niin siinä on automaagisesti kaikki uudet osat mitä tarvitsen?
Vierailija kirjoitti:
McPhersonissa on sivuttaisvakaajat, tukitangot ja tietenkin jouset ja niveliä. Joustaa kuopissa, joita esiintyy pitkin Suomen nientä.
Äläs nyt yritä naista naruttaa tässä. Juuri luin että kolmesta pisteestä on kiinni, jos kolmiotukivarsi lasketaan kahdeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yläpään laakeri on vulkanoitu sellaiseen kumitattiin
Eli jos vaikka ostan kaupasta SKF:n kääntölaakerin, niin siinä on automaagisesti kaikki uudet osat mitä tarvitsen?
Juu, siellä ei ole kuin se laakeri, mikä vulkanoitu siihen kumiin.
Eikö ketään kiinnosta aihe?