Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksat kampaajallesi hiustenleikkauksesta?

Vierailija
03.04.2021 |

Paljonko maksat kampaajallesi hiustenleikkauksesta ja kuinka usein käyt kampaajalla? Mikä on mielestäsi kohtuullinen summa hiustenleikkauksesta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e ja käyn ehkä kolmen kuukauden välein.

Vierailija
2/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan tasapituiset hiukseni itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€, leikkaan itse noin kolmen kuukauden välein

Vierailija
4/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 e, parin kuukauden välein.

Vierailija
5/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 euroa, pesu, leikkaus ja fööni

Vierailija
6/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, maksan työnantajan luottokortilla.

t. Tytti

Vierailija
7/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 e, 

Pääasiassa leikkaan kuitenkin itse hiukseni.

Vierailija
8/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli-Viikunan Tytti linjoilla näköjään. Kiva, että kiireiltäsi ehdit. Kohta helpottaa, kiireet nimittäin.

Vierailija
9/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30€ pelkkä leikkaus. 50€ jos otan pesun ja föönäyksen. Riippuu omasta fiiliksestä ja tilanteesta kumman otan.

Vierailija
10/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu, leikkaus ja kuivaus 72 euroa. Parhain käyttämäni hiusmuotoilija, voisin maksaa vaikka tuplasti. Käyn n. 3 kk:n välein.

Vierailija
11/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kolmenkympin tienoilla leikkaus ja föönäys, viitosen verran enemmän, jos myös pesu. 

Vierailija
12/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo vuosia ollut luottokampaaja.

Pelkkä hiustenleikkaus on 30 euroa.

Pesut ja föönäus tai jopa kampaus tulevat erikseen.

Yleensä pesu ja föönäus on n. 45 euroa.

Muissa käsittelyissä kallimmaat hinnat. Nämä minun hintani ovat vakioasiakkaiden  "bonus" hintoja.

Kampaaja on todella ammattitaitoinen ja seuraa aikaansa. Ja hänellä on laaja asiakaspiiri.

Vierailija
13/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa mitään, kun ovat niin surkeita. Leikkaan ja värjään itse.

Vierailija
14/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 THB eli 1,9 euroa.

Käyn kerran kuukaudessa.

M. 55

Bangkok

Vierailija
15/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla 46 euroa viimeksi. Mutta siitä on yli vuosi, en ole korona-aikana käynyt kampaajalla.

Vierailija
16/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat riippuvat täysin paikkakunnasta jossa asuu.

Keskikaupungilla eli kaupungien keskustoissa työskentelevien kampaajien hinnat ovat pakostakin korkeampia, kun paikka on helposti saavutettaissa, ja kampoon tilojen vuokra ja muut kulut ovat päätä huimaavia.

Taitavat kampaajat voivat kuitenkin pitäää täysin suositellut hinnat, missä vaan seuduilla, koska heillä riittää aina asiakkaita, heidän ammattitaitonsa vuoksi.

Yleensä pienmillä paikkakunnilla saa leikkauksen, pesun, föönäyksen, ja jopa värjäyksen hiukan edullisimmin kuin kaupunkien keskuspaikoilla,

Johtuu osittain siitä, kampoojen vuokratilojen vuokra on siellä pienempi ja asiakkaita vähemmän.

Kuitenkin joka kampaamo ja kampaaja maksaa saman verran arvonlisäveroa ja työntekijöiden kuluja ja palkkoja ja kampaamoiden sisäänosto tuotteiden ostosta saman hinnan.

Vierailija
17/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin leikkaamaan hiukseni itse, kun tasapitkän tasoituksesta ei innosta enää maksaa 35 euroa (Helsinki). Siihen kuuluu pesu ja muotoilu, mutta kun en niitä edes haluaisi.

Kävin kokeilemassa Cuttersia (vain leikkaus 24,99 e), mutta oman vuoron odottamisen seuraaminen ei kyllä ollut mielekästä.

Vierailija
18/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 17 korjaa: Tarkistin hinnan ja se edellinen vakipaikkani olikin 30 e.

Vierailija
19/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksa mitään, kun ovat niin surkeita. Leikkaan ja värjään itse.

Jos kutsut kokenutta ja ammattitaitoista kampaaja surkeaksi, et ole aivan ajan tasalla tässä yhteiskunnassa.

Jokainen ihminen voi itse valita yrittäjän, jonka palveluja hän käyttää.

Vaikka asuisi ns. maaseudulla, niin kaikki maanseudunkin ihmiset asioivat lähimmässä kaupungissa ainakin 2-3 kertaa kuukaudessa.

Ja aivan varmasti jokaisesta kaupungista löytyy täysin osaava ja ammattitaitoinen kampaaja, niin leikkaamaan hiukset, kuin tekemään  kampaukset kuin värjäämään ne.

Myös maaseutu maisemissa on ammattitaitoisia kampaajia, kuten pienissä kunnissa. He pitävät itsensä ajan tasalla, käymällä itse maksamissa koulutuksissa ja seuraamalla aikaansa.

Pienimillä paikkakunnilla on jokaiselle virkanaisella ja -miehellä luotto parturi-kampaaja, joka hoitaa heidät niin arkipäivän tilanteisiin, kuin vaativimpiin esiintymisiin ja juhlatilauksiiin.

Sen näkee jo siitä, että aina tiettyinä johonkin liikkeeseen ei saa millään konstilla aikoja, sillä ajat on varattu jo aikoja sitten, niin miesten kuin naistenkin hiushoitohin.

Ja tämän tiedän tasan tarkkaan, sillä olen toiminut virahaltijana niin pienissä kunnissa pohjoisessa ja idässäkin.   Ja lopuksi, ei ole koskaan, ei milloinkaan tullut pettymystä tai epäonnistumista paikallisen kampajaan tai mieheni hiustenleikkuusta.

Ehkä se johtuu siitä, että vain ne kaikkein rohkeimmat ja osaavimmat ihmset uskaltavat ottaaa sen yrittäjän riskin. Ja ruveta yrittäjäjiksi.  Myös parturi-kampaaja yrittäjäjiksi.

Vierailija
20/25 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen kk käyn ja aina väri ja leikkaus. 90e

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä