Paljonko maksat kampaajallesi hiustenleikkauksesta?
Paljonko maksat kampaajallesi hiustenleikkauksesta ja kuinka usein käyt kampaajalla? Mikä on mielestäsi kohtuullinen summa hiustenleikkauksesta?
Kommentit (25)
15 euroa, yleensä ajaa vain sivuilta lyhkäiseksi ja käyn kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksa mitään, kun ovat niin surkeita. Leikkaan ja värjään itse.
Jos kutsut kokenutta ja ammattitaitoista kampaaja surkeaksi, et ole aivan ajan tasalla tässä yhteiskunnassa.
Jokainen ihminen voi itse valita yrittäjän, jonka palveluja hän käyttää.
Vaikka asuisi ns. maaseudulla, niin kaikki maanseudunkin ihmiset asioivat lähimmässä kaupungissa ainakin 2-3 kertaa kuukaudessa.
Ja aivan varmasti jokaisesta kaupungista löytyy täysin osaava ja ammattitaitoinen kampaaja, niin leikkaamaan hiukset, kuin tekemään kampaukset kuin värjäämään ne.
Myös maaseutu maisemissa on ammattitaitoisia kampaajia, kuten pienissä kunnissa. He pitävät itsensä ajan tasalla, käymällä itse maksamissa koulutuksissa ja seuraamalla aikaansa.
Pienimillä paikkakunnilla on jokaiselle virkanaisella ja -miehellä luotto parturi-kampaaja, joka hoitaa heidät niin arkipäivän tilanteisiin, kuin vaativimpiin esiintymisiin ja juhlatilauksiiin.
Sen näkee jo siitä, että aina tiettyinä johonkin liikkeeseen ei saa millään konstilla aikoja, sillä ajat on varattu jo aikoja sitten, niin miesten kuin naistenkin hiushoitohin.
Ja tämän tiedän tasan tarkkaan, sillä olen toiminut virahaltijana niin pienissä kunnissa pohjoisessa ja idässäkin. Ja lopuksi, ei ole koskaan, ei milloinkaan tullut pettymystä tai epäonnistumista paikallisen kampajaan tai mieheni hiustenleikkuusta.
Ehkä se johtuu siitä, että vain ne kaikkein rohkeimmat ja osaavimmat ihmset uskaltavat ottaaa sen yrittäjän riskin. Ja ruveta yrittäjäjiksi. Myös parturi-kampaaja yrittäjäjiksi.
Valitettavasti kaikissa käymissäni kampaamoissa on ollut jotain vikaa. Jos ei muuta niin ainakin surkeat asiakaspalvelutaidot. Hekin, jotka on olleet mukavia ja osaavia niin eivät ole suostuneet siihen mitä itse olen halunnut.
Osaan leikata tasapitkän tukkani itse, osaan värjätä tyvikasvunkin. Miksi menisin kampaajalle pahoittaan mieleni ja maksamaan siitä.
Joskus käynyt kampaamolinjan, tasaan ja värjään hiukseni itse, leikkaan myös perheeni hiukset.
Parisataa euroissa maksaa väri, leikkaus ja blow dry (asun Lontoossa, täällä kalliit hinnat)
Sama täällä.