Mikä EI kiihota sinua seksissä?
Eli niin sanotusti turn offit sängyssä. Vastatkaa toki.
Kommentit (27)
Se, että minun pitäisi päättää mistään. Siis teen melkein mitä vaan mutta tunnelmani lässähtää siitä, että minun pitäisi olla se,joka päättää mitä seuraavaksi ja mitä milloinkin. Korkeintaan sen verran haluan päättää, että pyydän olemaan lopettamatta jos olen just lähellä orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Se, että minun pitäisi päättää mistään. Siis teen melkein mitä vaan mutta tunnelmani lässähtää siitä, että minun pitäisi olla se,joka päättää mitä seuraavaksi ja mitä milloinkin. Korkeintaan sen verran haluan päättää, että pyydän olemaan lopettamatta jos olen just lähellä orgasmia.
Juuri tämä pilaa tunnelman. Ihminen joka ei tee tai päätä mitään. Kuin puolisoni.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma syntyy kun miehellä on tismalleen sama fiilis. Tiedän koska niin on käynyt.
Liian siisti alapää. Pitää olla luonnolliset tuoksut ja maut.
Nainen, joka on seksissä täysin aloitekyvytön, ei tee mitään omasta halustaan.
Nainen ei kehtaa sanoa mitä haluaa, vaan odottaa minun taikaiskusta keksivän mikä tuntuisi hyvältä juuri tästä naisesta.
Joskus tekisi mieli lähteä vain menemään kesken tällaisen seksin ja runkata loppuun.
Huono hygienia, itsekkyys, väkivalta ovat jo mainittuja itsestäänselvyyksiä, mutta vähän erikoisempi turn offini on miehen aktiivisuus. Pidän siis dominoivana osapuolena olemisesta eli "lahnamies" sopii mulle hyvin.