Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä EI kiihota sinua seksissä?

Vierailija
03.04.2021 |

Eli niin sanotusti turn offit sängyssä. Vastatkaa toki.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hygienia, itsekkyys, väkivalta ovat jo mainittuja itsestäänselvyyksiä, mutta vähän erikoisempi turn offini on miehen aktiivisuus. Pidän siis dominoivana osapuolena olemisesta eli "lahnamies" sopii mulle hyvin.

Vierailija
22/27 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että minun pitäisi päättää mistään. Siis teen melkein mitä vaan mutta tunnelmani lässähtää siitä, että minun pitäisi olla se,joka päättää mitä seuraavaksi ja mitä milloinkin. Korkeintaan sen verran haluan päättää, että pyydän olemaan lopettamatta jos olen just lähellä orgasmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että minun pitäisi päättää mistään. Siis teen melkein mitä vaan mutta tunnelmani lässähtää siitä, että minun pitäisi olla se,joka päättää mitä seuraavaksi ja mitä milloinkin. Korkeintaan sen verran haluan päättää, että pyydän olemaan lopettamatta jos olen just lähellä orgasmia.

Juuri tämä pilaa tunnelman. Ihminen joka ei tee tai päätä mitään. Kuin puolisoni.

Vierailija
24/27 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma syntyy kun miehellä on tismalleen sama fiilis. Tiedän koska niin on käynyt.

Vierailija
25/27 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian siisti alapää. Pitää olla luonnolliset tuoksut ja maut.

Vierailija
26/27 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka on seksissä täysin aloitekyvytön, ei tee mitään omasta halustaan.

Nainen ei kehtaa sanoa mitä haluaa, vaan odottaa minun taikaiskusta keksivän mikä tuntuisi hyvältä juuri tästä naisesta.

Joskus tekisi mieli lähteä vain menemään kesken tällaisen seksin ja runkata loppuun.

Vierailija
27/27 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä