Onko paha jos nainen on 30 eikä koskaan ollut pitkässä parisuhteessa
Ei ole ollut aikaa sillä ongelmia esim. perheessä on ollut niin paljon. Vasta nyt on havahtunut siihen, että jonkun kanssa voisi ollakin.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä kelpaisi
Kun siis olen itsekin melko kokematon samanikäinen. Olisi siis kiva, että voisi yhdessä hämmästellä ja kummastella, ja opetella asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä ongelmista.
Ehdottomasti. Ongelmat selätetty ja nyt tilanne tämä.
Ap
Omaa historiaa taaksepäin; mies ja vasta 25-vuotiaana ensimmäinen syvempi suhde.
Omasin intuition että sitä ennen ei vain tullut ketään sopivaa vastaan. Mutta enpä joutunut pettymäänkään rakkaudessa. Tai oppinut ajattelemaan johonkuhun "tyytymisen" tai rakkauden kompromissien kautta.
Nyt hyvässä suhteessa ja kykenen rakastamaan toista ihmistä 100% ehdoitta. Ainutlaatuinen ominaisuus, josta olen saanut ihmettelevää kehua.
Alkuperäinen kysymys: ei ole paha. Uskon että paljon rakkaudentäyteisiä päiviä edessä. Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Omaa historiaa taaksepäin; mies ja vasta 25-vuotiaana ensimmäinen syvempi suhde.
Omasin intuition että sitä ennen ei vain tullut ketään sopivaa vastaan. Mutta enpä joutunut pettymäänkään rakkaudessa. Tai oppinut ajattelemaan johonkuhun "tyytymisen" tai rakkauden kompromissien kautta.
Nyt hyvässä suhteessa ja kykenen rakastamaan toista ihmistä 100% ehdoitta. Ainutlaatuinen ominaisuus, josta olen saanut ihmettelevää kehua.
Alkuperäinen kysymys: ei ole paha. Uskon että paljon rakkaudentäyteisiä päiviä edessä. Kaikkea hyvää!
Kiitos. Olen ajatellut ihan samalla tavalla (intuitio/sopiva) mutta aiemmin en ole kaiken muun takia ollut edes kykenevä sellaiseen läheiseen suhteeseen, osannut.
Ap
Tapasin nykyisen vaimoni hänen kolmikymppisillään. Päädyttiin viettämään yö yhdessä ja nyt ollaan oltu naimissa seitsemän vuotta. Minä olen vaimoni ensimmäinen kunnollinen seurustelukumppani. Ennen minua vaimo oli kouluttautunut, tehnyt uraa ja nauttinut huolettomasta sinkkuelämästä. Minun onneni, että nämä kaikki oli koettu ja minut tavatessaan hän oli vihdoin valmis vakiintumaan.
Ei kai tuossa mitään. Ennemminkin kuulostaa pahalta, jos on ollut liuta lyhyitä suhteita.
Minulle kyllä kelpaisi