Siis mikä juttu tämä ”puuttinin trollitehdas” oikein on?
Kun lähes joka toisessa ketjussa huudetaan jotain itänaapurin trollia?!
Miksi joku uskoo että jotain venäläistä kiinnostaisi trollailla vauvapalstalla?! Ja siis miksi kiinnostaisi?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään Putinin trollitehdasta. Koko juttu on EU:n propagandaa ja EU:lla kyllä on trollitehtaita.
Niin ja varsinaisesti yllättävää että ne Putin trollit osaa 100% Suomea
Eikös juuhhan päkmänni osaa suomea
Ainoa hörhö, jota sulla on tarjota?
Yritä edes...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajota ja hallitse
jo Rooman valtakunta käytti menetelmää hallitakseen laajaa imperiumiaan
On naiivia kuvitella ettei Pietarista käsin yritettäisi vaikuttaa mielipiteisiin.
Pyrkivät etenkin yhtenäisyyden rikkoutumiseen. Helpompi eripuraiseen kansaan on vaikuttaa,
ja sitä kautta päästä hallitsemaan.
Tämä maa ja se päättäjät on ihan itse muninut asiansa ja saanut aikaan eripuraisuutta, ei siihen Venäjää tarvita. Pistin sulle paketin foliota tulemaan. Trolli tuo sen kotiovellesi asti.
Putleristeille sisällissota olis mannaa taivaasta.
1918? Miten kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajota ja hallitse
On naiivia kuvitella ettei Pietarista käsin yritettäisi vaikuttaa mielipiteisiin.
Pyrkivät etenkin yhtenäisyyden rikkoutumiseen. Helpompi eripuraiseen kansaan on vaikuttaa,
Tämä maa ja se päättäjät on ihan itse muninut asiansa ja saanut aikaan eripuraisuutta, ei siihen Venäjää tarvita. Pistin sulle paketin foliota tulemaan. Trolli tuo sen kotiovellesi asti.
1918? Miten kävi?
Mitäs se tähän kuuluu?
Mites nyt kävis?
Kuka hyötyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen tämä yksi porukka on täällä kiistämässä trollien olemassaolon... miksi?
Onko sinulla antaa lähdettä tai linkkiä, miten Venäjäntrollit ovat vallanneet vauvapalstan?
Olenko väittänyt niin? Olen väittänyt että yhdellä porukalla on tarve kiistää trollien olemassa olo ja väitteeni on todistettu oikeaksi jo sillä että lukee tämän keskustelun.
Mielestäni on harhaista leimata ”yhtä porukkaa” siitä, että ovat erimieltä asioista, ei mitään tekemistä minkään trollitehtaan kanssa. Samaa sarjaa kuin salaliittoteoriat. Tavallisia ihmisiä keskustelemassa milloin mistäkin.
Mutta näin ne asiat koetaan, olet täysin vapaa uskomaan mitä haluat.Miksi se trolliksi leimaaminen sinulle on noin arka asia. Meneekö työsi hukkaan, etkö pysty vaikuttamaan mielipiteisiin.
Jotkut väittämät vaan ovat niin naurettavia ja vihamielisiä, ettei niitä voi muuksi kutsua putinismeiksi.
Sulle on okei leimata sinut milloin miksikin, vaikka pedofiiliksi, kun musta nyt tuntuu siltä?
Maa kutsuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajota ja hallitse
1918? Miten kävi?
Mitäs se tähän kuuluu?
Mites nyt kävis?
Kuka hyötyisi?
Venäjä, aina ja iänkaikkisesti. Jos Venäjä meidät haluaa, se meidät saa. Mitään jakoa ei ole, ei tule. Laitetaan trollit eturintamaan rajalle?
on varsin laajalti tunnettua että Pietari trolli on CIAn käsi kirjoitus
Se on myytti, jonka liberalistit ovat keksineet Venäjä-näkökulman sisältäville arvostelijoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajota ja hallitse
1918? Miten kävi?
Arkkuja tuli runsaasti.
Venäjän hallinto pyrkii heikentämään länsimaita voimistamalla erimielisyyksiä, saamaan ihmiset riitelemään keskenään. Sieltä on tuettu esim. näitä rokotekriittisten hörhöilyjä.
Tässä Hesarin jutussakin mainitaan anti-covid -verkkoliikenteestä, joka suuntautyi Venäjältä Kanadaan. Eivät ne kanadalaiset pelkästään itse sitä rekkamiekkaria masinoineet.
https://www.hs.fi/visio/art-2000008668762.html
Natotrolleja oon havainnu, tatjanan hokija on yksi.
Yrittävät vaientaa keskustelua.
"Twitter on koonnut ja julkaissut yli kymmenen miljoonaa Twitter-viestiä, jotka ovat sen mukaan osa Venäjän ja Iranin valtioiden yrityksiä vaikuttaa Yhdysvaltojen politiikkaan." (IS)
Juttu on vuodelta 2018, mutta nythän todella näyttää siltä, että Iran on asettunut Venäjän tueksi Ukrainaa vastaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Natotrolleja oon havainnu, tatjanan hokija on yksi.
Yrittävät vaientaa keskustelua.
Ryssänpaska, ryssänpaska
kuopassa makaa
housut on rikki
eestä ja takaa
Vierailija kirjoitti:
No kun joku natotrolli tai silakka on saanut päähänpinttymän, että kaikki natovastaiset kommentit tulee pietarin trolleilta.
Kaikki natoon kriittisesti suhtautuvat haukutaan "igoreiksi" ja "tatjanoiksi", näin yrittää vaientaa keskustelua.Itse en ole täällä mitään pietarin trolleja havainnut, pelkkä mielipide natosta tai ukrainasta ei tee kenestäkään pietarin trollia.
T. Tatjanaksi tai igoriksi haukuttu moneen kertaan
Da, Piotr, da
Pietarin trolleihin uskojat ovat varsinaisia salaliittoteoreetikkoja.
Mitään todisteita ei ole esittää.
Todiste ei ole se että joku on eri mieltä maailmanpolitiikasta.
Kyllähän täällä toki syytetään ketä tahansa Putinin kannattajaa trolliksi vaikka ei ihan oikeasti sellainen olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun käsittääkseni persut eivät nimenomaan pidä venäläisistä, niin miksi olisivat puuttinin trolleja?
Koska ovat alikoulutettuja, aliälyllisiä. Helposti huijattavissa kaikkeen.
Tässä valaiseva luento aiheesta: miksi venäläiset toimivat, kuten toimivat: https://m3static.cc.jyu.fi/m3videos/3/jyumv/e2c95c8de914471584ce0559405…
Älä tekeydy tyhmäksi. ”yhdellä porukalla”, kertoo kaiken harhoistasi.
Voit kertoa suoraan, mihin viittaat, kuurupiiloleikit jäivät minulta lapsuuteen.