Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta ei vain saa laihaa

Vierailija
03.04.2021 |

Olen paastonnut nyt 10 päivää 2 viikon sisällä. Vaikka juoksisin joka päivä 10 km ja treenaisin 2 h lisäksi niin olen vain kuvottavan lihava. Haluaisin olla niin kuin hän https://www.rachaelattard.com/pamela-reif-diet-workout-routine-model/

En vain ymmärrä mitä kauniit ja laihat syövät ja miten liikkuvat. Olen jo vuoden yrittänyt tehdä mitä olen netistä löytänyt, mutta olen kuvottava ja oksettava hylje.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen paksuntaa kyllä pohkeita. Juokqin ennen maratoneja ja olin huippukunnossa. Minulla oli laiha kroppa ja lihaksikkaat jalat.

Sitten sairastuin ja laihduin 45 kiloiseksi entisen 55 kilon painosta. En jaksanut oikein kävelläkään. Saati urheilla muuten. Jalkani laihtuivat. Nyt toivun edelleen, mutta hitaasti. Saan käydä rauhallisilla 2 km kävelyillä.Sääreni ja reiteni ovat kapeat ja lihaksettomat. Kai tää tästä joskus iloksi muuttuu.

Syö keittoja, sillä näköjään minun painoni tipahti kun en urheillut. Minä tosi söin niitä siksi etten pystynyt syömään muuta.

Iloitse siitä jos olet terve ja pystyt liikkumaan ja nauttimaan hyvästä ruoasta. Se ei ole itsestäänselvää sekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi