Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Luetellaan sinkuille neuvoksi piirteitä joihin meissä parisuhteissa eläviin on ihastuttu
03.04.2021 |
En kyllä tajua sinkkuja, melkein koko ajan on joku iholla vaikka eristystä noudattaisi, ja siis KIKKI sukupuolet.
Oma neuvoni on että kannattaisi puhua eikä kurottaa, melkein kaikki ilostuvat kun heille puhutaan ja kaikesta moraalista huolimatta ihastunut ihminen on helppo saada suhteeseen.
Neuvoni: Kiinnostu, puhu, lähesty- millään sekundäärisillä ominaisuuksilla vrt ulkonäkö ei ole menestystä (on seksin suhteen mutta ei ole suhteen suhteen, suhde ja seksi ovat eri asioita vaikka kuuluvatkin yhteen)
Joka alapeukuttaa niin neuvo minua, olen 24v terveydenhoitaja koulumaailmasta
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niinpä, vaikka puhuisit ja tekisit aloitteen sadalle ihmiselle mites jatkat jos vastapuoli ei kiinnostu. Olen aina se joka yrittää tutustua, en ikinä se jota lähestytään ja jolle jutellaan spontaanisti.
Minusta on outoa ajatella että kaikille olisi puolisoehdokkaita tyrkyllä. Ehkä noin ajattelevat on niitä joille uudet tuttavuudet ja puolitutut alkaa lähetellä viestejä ja kahvittelupyyntöjä melkein heti tapaamisen jälkeen. Minulle tuo on taas ihan outoa, olen aina ollut se joka laittaa ekana viestiä. Tämän takia olen tulkinnut pari kertaa virheellisesti miehen normaalin kohteliaan käytöksen kiinnostuksena, koska miksi muutenkaan minua lähestyttäisiin.