Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on PikkuG

Vierailija
27.08.2025 |

Missä on nuoriso? Missä on tulevaisuus?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juna meni jo

Vierailija
2/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin teineiltä. Ne kysyivät kuka????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku G julistaa ihan viisaita:

Vierailija
4/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa. Kyllä se välillä keikkaa heittää ja julkaisee musaa.

Vierailija
5/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt pikaisella hakemisella. PikkuG nimelläkö vielä?

Vierailija
6/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PikkuG ei vedä naisten huomiota niin paljon kuin IsoD

Vierailija
7/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt pikaisella hakemisella. PikkuG nimelläkö vielä?

Kyllä, teki comebackin joitain vuosia sitten.

Vierailija
8/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittää keikkaa 

Vierailija
9/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PikkuG'stä tuli IsoG.

Vierailija
10/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Nurmijärven Taaborinvuorella keikalla 6.9.

Vierailija
11/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää onnellisen isäpuolen elämää:

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/08bdb3a0-93e0-4093-866f-7316d2ef169f

Vähäkainu, perheen kesken Henkka, on tänä päivänä avopuoliso sekä 7- ja 13-vuotiaiden lasten isäpuoli. Artistin koti on Tallinnassa, mutta uusioperheen lapsilla on koti myös Suomessa

En koskaan odottanut tämän tapahtuvan, mutta se on ollut paras asia, mitä minulle on ikinä tapahtunut. Perheen kautta myös prioriteetit ovat muuttuneet ja näen maailman eri tavalla. Olen todella onnellinen, Vähäkainu sanoo nyt Iltalehdelle.

Frendit ovat vähän mustasukkaisia siitä, ettei minulla ole enää samalla tavalla aikaa heille, mutta faijalaiffi on aika kiireistä, kun pitää hakea lapset koulusta ja tehdä heille ruokaa, hän lisää nauraen.

Vierailija
12/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähäkainu, perheen kesken Henkka, on tänä päivänä avopuoliso sekä 7- ja 13-vuotiaiden lasten isäpuoli. Artistin koti on Tallinnassa, mutta uusioperheen lapsilla on koti myös Suomessa

En koskaan odottanut tämän tapahtuvan, mutta se on ollut paras asia, mitä minulle on ikinä tapahtunut. Perheen kautta myös prioriteetit ovat muuttuneet ja näen maailman eri tavalla. Olen todella onnellinen, Vähäkainu sanoo nyt Iltalehdelle.

Frendit ovat vähän mustasukkaisia siitä, ettei minulla ole enää samalla tavalla aikaa heille, mutta faijalaiffi on aika kiireistä, kun pitää hakea lapset koulusta ja tehdä heille ruokaa, hän lisää nauraen.

Tämä on kyllä nettimiehen PAINAJAINEN. :D

Vierailija
13/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutuminen on ollut Vähäkainulle ennen nykyistä suhdetta vaikeaa. Tilanne on kuitenkin muuttunut. Muusikko uskoo, ettei hän vain ole aiemmin löytänyt sitä oikeaa.

Kun se oikea ihminen löytyy, prioriteetit muuttuvat ja sitoutuminen tuntuu hyvältä. Oikean ihmisen kanssa on aikaa perhe-elämälle. On hauskaa, miten oikea ihminen voi muuttaa ihan kaiken. Niin se vaan menee ja niin sen kuuluukin mennä.

Näin, siitä voi av-mammatkin ottaa onkeensa ja lopettaa miehistä vinkumisen. Kuten Pikku-G toteaa, prioriteetit muuttuu ja sitoutuminen tuntuu hyvältä kun ihminen on oikea! Eli älkää roikkuko väärissä ja valitelko kun mies käyttäytyy epäkunnioittavasti. Sitä ei kiinnosta teidän seuranne oikeasti.

Vierailija
14/15 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä nettimiehen PAINAJAINEN. :D

Tämä oli siis pilkkaa nettimiehiä kohtaan, ei kannata yläpeukuttaa.

Vierailija
15/15 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtu.be/sET7b1kr_TI?si=vXIxcQR2Bp68_8gz 

Viisi vuotta sitten kertasi aika hyvin uraansa. Mahtavaa olisi nähdä hänen ja Skandaalin tekevän vielä jotain yhdessä, YOR123 on missä lie maan alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän