Luetellaan sinkuille neuvoksi piirteitä joihin meissä parisuhteissa eläviin on ihastuttu
En kyllä tajua sinkkuja, melkein koko ajan on joku iholla vaikka eristystä noudattaisi, ja siis KIKKI sukupuolet.
Oma neuvoni on että kannattaisi puhua eikä kurottaa, melkein kaikki ilostuvat kun heille puhutaan ja kaikesta moraalista huolimatta ihastunut ihminen on helppo saada suhteeseen.
Neuvoni: Kiinnostu, puhu, lähesty- millään sekundäärisillä ominaisuuksilla vrt ulkonäkö ei ole menestystä (on seksin suhteen mutta ei ole suhteen suhteen, suhde ja seksi ovat eri asioita vaikka kuuluvatkin yhteen)
Joka alapeukuttaa niin neuvo minua, olen 24v terveydenhoitaja koulumaailmasta
Kommentit (41)
Teen todella hyvää ruokaa ja olen huolehtivainen. Olen kuulemma pirtsakka ja aktiivinen, vaikka minun mielestä mies saa nämä piirteet minussa esiin. Olen lämmin, aito ja rehellinen.
Ei mulla ole koko ajan joku iholla, ei ole koskaan ollut. Ärsyttää nää oletukset, että kaikki saa seuraa ja ottajia riittää kun vaan itse lakkaisi olemasta nirso. Mua on aina kiinnostanut ihan tavalliset miehet mutta mäpä en kiinnosta heitä kun olen itse tavallinen.
Onko luulosi, että sinkku on joku säälittävä, jolle kelpaa kuka vaan?
Oot sitten pihalla.
Korosta mieluummin itsensä arvostusta etenkin tytöille. Ja että seksi on yksityisasia, eikä mitään sellaista saa tehdä mitä ei halua.
Seurusteluun ei tarvita seksiä
Mun nuoruudessa olisi ollut kiva, jos joku olisi muistanut kertoa tämän. Oli jotenkin loukkaavaa kun yläasteesta alkaen jopa opettajat utelivat seksielämästä, Yliopistossa työnnettiin ekana kondomi käteen tyyliin että alahan mennä.
Niin kauan kuin on liian arka hankkimaan ehkäisyä on liian lapsi seksiin. Sitten kun haluttaa enemmän kuin pelottaa, voi aika alkaa olla kypsä.
Eka ehkäisy on kondomi. Kyllä sä nämä tiedät.
Siis kertaus: nuorille kasvurauha.
Olin tarpeeksi tyhmä ja hyväuskoinen. Maksoin aina kaiken. Lisäksi minulla oli heikko itsetunto ja hyvin vähän kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta niin en ymmärtänyt miten paljon miehet valehtelee saadakseen suhteen. Sitten kun suhde vakiintuu niin mihinkään ne ei ole tyytyväisiä mutta elatusta kyllä vaatii ja velkaannuttaa sinut nopeasti. Vaikka olisit miten ns. parempilaatuinen kuin ne niin ne murskaa itsetuntosi niin että alat pitää itseäsi huonompana ja luulet että kukaan ei ikinä enää voisi rakastaa sinua kun olet niin huono.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole koko ajan joku iholla, ei ole koskaan ollut. Ärsyttää nää oletukset, että kaikki saa seuraa ja ottajia riittää kun vaan itse lakkaisi olemasta nirso. Mua on aina kiinnostanut ihan tavalliset miehet mutta mäpä en kiinnosta heitä kun olen itse tavallinen.
Niinpä ajattelet mutta mieti että maailma on täynnä ihmisiä, on varmaa että joku heistä tykkää just sinusta. Vaikka olisi kuinka erikoinen ja outo niin kyllä, siellä massassa on joku josta oot just se kaikkein ihanin vaikka olisit mitä, trust me!
Höpöttelijänainen saa aina yllinkyllin miehiä.
Sellainen söpö joka puhuu kaikkea outoa kaikkien kanssa. Lähes kaikki ihastuvat heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä ajattelet mutta mieti että maailma on täynnä ihmisiä, on varmaa että joku heistä tykkää just sinusta. Vaikka olisi kuinka erikoinen ja outo niin kyllä, siellä massassa on joku josta oot just se kaikkein ihanin vaikka olisit mitä, trust me!
Tuo on jotenkin hölmösti sanottu. Kyllä hulluja saa peräänsä kuka tahansa kun vaan julkisesti näyttäytyy. oleellisinta on pitääkö itse toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kaikille ei löydy sielunkumppania, on parempi elää myöntämällä se kun haaveilla turhasta.
Väsytystaktiikka tapailuvaiheessa. Niin paljon seksiä, että mies taipuu parisuhteeseen.
Mitä aloitus edes tarkoittaa? Sekavaa tekstiä.
Olen minä jutellut miehille ja lähestynyt heitä monessa mielessä koko elämäni, olenhan sosiaalinen ja puhelias luonne, hauskakin. Parisuhteita on 0, minuun ihastuneita miehiä 0. Ja ei siis naisiakaan. En enää kiusaa itseäni noilla haaveilla, kaikille ei todellakaan ole paria tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aloitus edes tarkoittaa? Sekavaa tekstiä.
Olen minä jutellut miehille ja lähestynyt heitä monessa mielessä koko elämäni, olenhan sosiaalinen ja puhelias luonne, hauskakin. Parisuhteita on 0, minuun ihastuneita miehiä 0. Ja ei siis naisiakaan. En enää kiusaa itseäni noilla haaveilla, kaikille ei todellakaan ole paria tässä maailmassa.
En ole ap mutta oletan viestin olleen se että kaikki löytävät kyllä suhteen jos haluavat ja että miksi kukaan haluaa olla sinkku.
Olin samassa työpaikassa. Olin ystävällinen, pyytelin mukaan asioihin. Työsuhteen jälkeen kirjoitin meilejä ja kyselin kuulumisia ja taas välillä pyysin jonnekin mukaan.
Tykkään seksistä ja haluan sitä paljon ja varhaisessa vaiheessa suhdetta. Se on viehättänyt miehiä ja siitä se avioliittoon ja perheeseen johtanut suhdekin alkoi. Tietty tämä vetää parisuhteeseen vain nykyaikaisia, vapaamielisiä ja tasa-arvoon uskovia miehiä, eli jos välttämättä haluaa konservatiivisen tai kaksinaismoralistin niin kannattanee valita päinvastainen taktiikka. Minulle tämä oli pelkkä win-win, kun estyneen siveyden sipulin tai matalalibidoisen kanssa en sopisi yhteen ja kaksinaismoralistit kuvottaa.
Joo, saisin kyllä suhteen koska vaan jos haluaisin. Mutta olen mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa tai tyytymissuhteessa. Ei sinkkuna olo ole hullumpaa.
Jos rakastun ja tunne on molemminpuolinen, katsellaan sitten uudestaan.
Onnellisuus ja itsevarmuus.
Koskaan ei ole baarissa ollut kysyntää niin paljon kuin silloin kun olin jo varattu ja kaverille seuraa pitämässä.
Kiitos neuvoista, vältän noita niin saan jatkossakin pysyä sinkkuna.
Työ jossa alaisia