Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako naiset yleensä vähän erilaisen vai tavallisen etunimen?

Vierailija
03.04.2021 |

Eli siinäpä kysymys, haluatko naisena mahdollisimman tavallisen nimen vai vähän erilaisen, kuitenkin kauniin nimen? Sellainen nimi, joka ei tule joka paikassa vastaan?

Haluaako naiset yleensä vähän erilaisen vai tavallisen etunimen?

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeseen liittyen. https://yle.fi/uutiset/3-11693006

Vierailija
2/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheeseen liittyen. https://yle.fi/uutiset/3-11693006

Nimeni on ollut 1. suosituin vuotta myöhemmin kuin olen syntynyt ja ihan tyytyväinen nimeeni oon. Saman nimisiä ei ole lähipiirissä (koulu, työ jne.) elinaikanakaan tullut vastaan viittä enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erikoisempi nimi ei tarkoita mitään "Mustikkakeitto", "Myrskypilvi" tai ""Auringonkukka". Vaan ennemminkin esim. kaunks englannin- tai ruotsinkielinen nimi.

-Ap

Vierailija
4/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja erikoisempi nimi ei tarkoita mitään "Mustikkakeitto", "Myrskypilvi" tai ""Auringonkukka". Vaan ennemminkin esim. kaunks englannin- tai ruotsinkielinen nimi.

-Ap

No se kaunis enkun/ruotsinkielinen nimi voi olla maailmanlaajuisesti yleisempi kuin yksikään suomalainen nimi.

Vierailija
5/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

No se kaunis enkun/ruotsinkielinen nimi voi olla maailmanlaajuisesti yleisempi kuin yksikään suomalainen nimi.

Toki näinkin. Mut ehkä suomessa ei tule montaa vastaan.

Vierailija
7/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen koska en jaksais nimeni päivittelyä ja kyselyä et oliko se ny näi ja aina löytyy joku joka ei osaa lausua.

Mulla on tuikitavallinen ja yleinen nimi mut silti löytyy muutama joka ei osaa lausua. Nimi on tasoa riitta

Vierailija
8/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin siis kysymyksen väärin. En pidä ruotsin- tai englanninkielistä nimeä millään tasolla erikoisena ja olen erittäin ylpeä ja onnellinen supisuomenkielisestä nimestäni. Jos olisi joku vielä vanhanaikaisempi suomenkielinen nimi, sekin kävisi.

Vierailija
9/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin siis kysymyksen väärin. En pidä ruotsin- tai englanninkielistä nimeä millään tasolla erikoisena ja olen erittäin ylpeä ja onnellinen supisuomenkielisestä nimestäni. Jos olisi joku vielä vanhanaikaisempi suomenkielinen nimi, sekin kävisi.

Et ymmärtänyt väärin. :) Myös erikoisempi (esim. vanhanaikainen) suomalainen nimi kuuluu tuohon vaihtoehtoon... se muun kielinen nimi oli vain yksi vaihtoehto ehkä hiukan erikoisemmasta nimestä (täällä suomessa).

- Ap

Vierailija
10/10 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli samalla luokalla lapsena 3 saman nimistä tyttöä. Kaikki sai ei niin mairittelevat etuliitteet. Et ehkä mieluummin se vähän erikoisempi nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi