Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (31)
Sinisimpukoita marinieres ja roseeta. Jälkkäriksi mudcake ja vadelmakastike.
Ikävä Ranskaan ja Bretagneen.
Vierailija kirjoitti:
Katkarapusalaattia, ja juon pienestä kupista samalla tilkan kylmää sakea. Eka kerta, kun kokeilen kyseistä juomaa. Kyllä tämä juomakelpoista on, muttei kovin hyvää. En ainakaan tätä samaa osta toiste.
Sake on ihan karseaa.
Japanista saa sparkling sakea, en tiedä onko se naisille suunnattu vai kenelle, mutta vähän siedettävämpää. Siiderimäistä.
Naudanlihapataa ( burgundinpadan tyyppistä), itse tehtyä tonnikalasalaattia, perunoita.
Pääsiäiseksi on piknikpaisti ja kasvislisukkeet.
Possupataa 2 h 175 C, liemessä mm. valkoviiniä, hunajaa, dijon, sellerinvartta, salottisipulia, omenaa, laakerilehti, creme fraiche ja tietysti suola & pippuria. Hhna munanuudeli ja höyrytetyt pavut.
Perunamuusia ja lihapullakastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Sinisimpukoita marinieres ja roseeta. Jälkkäriksi mudcake ja vadelmakastike.
Ikävä Ranskaan ja Bretagneen.
🤢
Juuri pistin uunivuokaan kokonaisen yrttisitruunabroilerin eli sitä+sahramiriisiä+currykastiketta ja salaattia.
Piti olla passionlimejuustokakkua jälkkäriksi, mutta olen sen verran kipeä etten jaksa tehdä, ehkä sitten huomenna...
Vierailija kirjoitti:
Naudanlihapataa ( burgundinpadan tyyppistä), itse tehtyä tonnikalasalaattia, perunoita.
Pääsiäiseksi on piknikpaisti ja kasvislisukkeet.
Jälkiruokina hedelmäsalaattia ja sorbettia. En tänä vuonna leivo, otetaan vähän kevyemmin.
Haaveilin tuossa kokkikartanon kalaleikkeesta. Kipeä olen ollut kaksi päivää ja syöminen tosi heikkoa. Nyt kai jo tervehtyy, mutta hirveä väsymys. Jos teinit kävi kaupasta valmisruokia.
Uunimakkaraa,perunoita,salaattia.
Siinä meidän pääsiäisruoka.