Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä evästä miehelle synnytykseen?

Vierailija
03.04.2021 |

Minkälaista lämpimässä säilyvää evästä voisi miehelle pakata synnytykseen?
Itse saan tarjoilut talon puolesta, mutta miehelläkin olisi hyvä olla jotain purtavaa mukana.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut riittää.

Vierailija
2/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän torso?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaat voileivät

Vierailija
4/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä, limsaa, keksejä, hedelmiä, pähkinöitä.

Vierailija
5/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taisi ostaa jonkun patukan/wichyä sairaalan automaatista (yöllä ei kanttiini ole auki). Sitä tais joka kerta jännittää sen verran ettei kerennyt kunnolla syödä vaikka tunteja synnytyksissä meni, en kyllä minäkään syönyt mitään 🤢 Hoikka on hänkin.

Vierailija
6/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee voileipäkakku.

Vierailija
7/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmä makkara

Vierailija
8/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet poltoissa menossa laitokselle, alatko oikeasti siinä kokkaamaan miehelle lämmintä välipalaa?

Siinä vaiheessa kun nainen alkaa synnyttää, vaimoaan rakastava mies takuulla löytää kyllä itse ruokaa, joten älä murehdi. On siellä synnärin läheisyydessä myös varmasti paikka josta mies voi vaikka ostaa murkinaa jos ei ottanut eväitä. Tai tilaa vaikka pitsan.

Vierailija
9/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil oli mukana elovdena keksejä ja proteenipatukoita ja suklaata

Vierailija
10/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapseni puolesta kyselen

Vierailija
11/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raikkaat voileivät

Olin tulossa myös ehdottamaan, että pakkaa hänelle raikkaat voileivät mukaan.

Kannattaa valmistella hyvissä ajoin, synnytyspoltoissa on yllättävän vaikea kääriä leipiä paperiin.

Vierailija
12/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet poltoissa menossa laitokselle, alatko oikeasti siinä kokkaamaan miehelle lämmintä välipalaa?

Siinä vaiheessa kun nainen alkaa synnyttää, vaimoaan rakastava mies takuulla löytää kyllä itse ruokaa, joten älä murehdi. On siellä synnärin läheisyydessä myös varmasti paikka josta mies voi vaikka ostaa murkinaa jos ei ottanut eväitä. Tai tilaa vaikka pitsan.

En ole nyt synnyttämässä, mutta lähipäivinä käynnistellään.

Nyt korona-aikana ei tukihenkilö saa poistua synnytyksen aikana huoneesta, eli esim. heille tarkoitettu jääkaappi ei ole käytössä. Kauppaan tai kanttiiniin ei saa poiketa, joten täytyy ottaa mukaan kaikki mitä saattaa tarvita.

Vierailija
13/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hän tykkää syödä? Minä synnytin myös korona-aikana käynnistyksen kautta ja meillä oli hedelmiä sekä proteiini- ja välipalapatukoita. Ja suklaalevy. Minä näitä lähinnä napostelin sitten synnytyksen jälkeen osastolla, silloin yöllä mies taisi enimmäkseen lipittää energiajuomia mitä oli pakannaut kahvin korvikkeeksi, kahvinkeitinkin kun oli pois käytöstä.

Vierailija
14/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä elämänhallinnan haasteita, kun joudut miettimään tätä asiaa hänen puolestaan?

Vierailija
15/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tukemassa SINUA synnytyksessä, miksei hän pakkaa ITSE itselleen sellaisia eväitä kuin haluaa?

Vierailija
16/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä hän tykkää syödä? Minä synnytin myös korona-aikana käynnistyksen kautta ja meillä oli hedelmiä sekä proteiini- ja välipalapatukoita. Ja suklaalevy. Minä näitä lähinnä napostelin sitten synnytyksen jälkeen osastolla, silloin yöllä mies taisi enimmäkseen lipittää energiajuomia mitä oli pakannaut kahvin korvikkeeksi, kahvinkeitinkin kun oli pois käytöstä.

Pitää suolaisista välipaloista, kunnon ruuasta. Aiemmilla kerroilla on hakenut kaupasta kolmioleipiä tai ihan mikroaterioita, energiajuomaa. Sen lisäksi on käynyt kanttiinissa.

Näistä ainoastaan energiajuoma on sellainen mitä voi tällä kertaa ottaa mukaan.

Mulla yleensä synnytykset ovat hitaita, ja käynnistelyäkin tehdään yleensä päivätolkulla, joten täytyy varautua ruuan puolesta vähän paremmin nyt kun sitä ei voi käydä välillä hakemassa lisää.

Vierailija
17/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on tukemassa SINUA synnytyksessä, miksei hän pakkaa ITSE itselleen sellaisia eväitä kuin haluaa?

Mistä päättelet ettei pakkaisi? Hän kysyi minulta vinkkejä, koska aiemmin ottamansa eväät eivät tällä kertaa ole mahdollisia. Ajattelin kysyä täältä vinkkejä, koska itse en oikein keksinyt mitään lämpimässä säilyvää ja riittävän täyttävää evästä. Mikä ongelma?

Vierailija
18/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikkoa.

Vierailija
19/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee voileipäkakku.

Ehdottaisin myös jauhelihaperunasoselaatikkoa. Riittäisi talkooväellekin.

Vierailija
20/65 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppareita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi