Nainen on kauneimmillaan 17 vuotiaana
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei 17-vuotias ole vielä nainen, vaan alaikäinen koululainen.
Sanoo neiti Nieminen 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mitä ap aloitta, on vanha vitsi.
Menneisiin aikoihin kuuluva.
Ja käytännössä se silloin tarkoitti sitä, että tuossa iässä naine on vielä koskematon, puhdas, neitsyt.
Ja näin hän sekä moraalisesti, henkisesti ja fyysisesti kauneimmillaan.
Ja tämän moraalisen, henkisen ja fyysisen kaunottaren miehet sitten haluavat liata, hajoittaa ja tehdä moraalittomaksi? Hyi olkoon. Jätätte siis muille miehille pilatun, käytetyn auton tai lukon! Sietääpä varoa teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mitä ap aloitta, on vanha vitsi.
Menneisiin aikoihin kuuluva.
Ja käytännössä se silloin tarkoitti sitä, että tuossa iässä naine on vielä koskematon, puhdas, neitsyt.
Ja näin hän sekä moraalisesti, henkisesti ja fyysisesti kauneimmillaan.
Ja tämän moraalisen, henkisen ja fyysisen kaunottaren miehet sitten haluavat liata, hajoittaa ja tehdä moraalittomaksi? Hyi olkoon. Jätätte siis muille miehille pilatun, käytetyn auton tai lukon! Sietääpä varoa teitä.
Tuliko geenilotossa kuinka huonot kortit?
Vierailija kirjoitti:
Naaraspuolinen ihminen on nainen jo syntymästä vaikka yleensä sanaa käytetäänkin aikuisiän saavuttaneista.
Monet 17-vuotiaat on jo päästäneet itsensä rupsahtamaan. Usein parhaimmillaan nainen on siinä 14-15-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti: Monet 17-vuotiaat on jo päästäneet itsensä rupsahtamaan. Usein parhaimmillaan nainen on siinä 14-15-vuotiaana.
Täti Porvoosta siinä trollaa.
Minun 12 vuotias tyttäreni on kaunis.
Mitäs siihen sanotte ?
Ennen oli sanonta , 17 vuotiaana neito kauneimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, moni on pullaposki viel 25v asti
Mä olin 17-vuotiaana lyhtypylvään taakse mahtuva luinen luudanvarsi. Olin paljon enemmän nainen 40-vuotiaana nyt kun katson kuvia. Harmi että hiuksista on lähtenyt yli 50% tuosta 40-vuotis kuvan jälkeen. En halua leikkauttaa sellaista kananpersetukkaa kuitenkaan.
17v. on alaikäinen teinityttö. Ei nainen.
Sanoo lapsiin sekaantuva perverssi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on sukupuoli. Tyttövauvakin on nainen. Käy koulut ja hanki pätevyys, nainen.
Keskimäärin totta. Vietin juuri Uutta Vuotta vastikään 18 täyttäneen tytön kanssa. Kivaa oli ja kaikki mahdollinen tehtiin. M37
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli sanonta , 17 vuotiaana neito kauneimmillaan.
Se oli kyllä 16v...
Sixteen candles. Molly Ringwald pääosissa. Romanttinen komedia.
Tämän vanhan marssin mukaan tytöt ovat kauneimmillaan 17-18-vuotiaina.
Mitäs sil kauneudella tekee kun nuorena on niin epävarma? "ää mul on finni oon ruma" *ää mulla on pieni selluliitti en mee rannalla". Niinkuin sanonta menee, youth is wasted on the young
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naaraspuolinen ihminen on nainen jo syntymästä vaikka yleensä sanaa käytetäänkin aikuisiän saavuttaneista.
Siksi alaikäistä kutsutaankin työksi eikä naiseksi. Luulisi jopa tuollaisen limanäpin ymmärtävän.
n 28-32, sit alamäkiiiii. 17 on neito, ei nainen, mutta opiskelija-ei koululainen