Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olen meidän naisporukan ainoa jäsen jolla ei kumppania

Vierailija
02.04.2021 |

Kiva katsella kun muut lähettelee mökkiselfieitä miestensä kanssa: Ihkuu pääsiäistä 🥂😍 Life is good! 🤩

Kyllä. Olen kateellinen ja tatti otsassa yksin täällä pikkuyksiössä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelen ja vietän silti pääsiäisen yksin. Mies lähti vanhemmilleen syömään. 

Vierailija
2/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis fiksuin. Eihän ne somessa näytä parisuhteensa huonoja puolia, ties mikä kiviriippa se mies on. Ehdit löytää vielä miehen sitäpaitsi, onneksi saat omaa rauhaa nyt(?). Pääset ulkomaillekin joku päivä ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yliarvostettu kapine. Turha surra moista.

Vierailija
4/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaks olee mun kaa?

Vierailija
5/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä kaipaan että saisin olla toisen lähellä ja tuntisin olevani rakastettu / tärkeä jollekin. Ap

Vierailija
6/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois somesta! Kato telkkaria. Ota kissa.

Vierailija
7/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä kaipaan että saisin olla toisen lähellä ja tuntisin olevani rakastettu / tärkeä jollekin. Ap

Niin. Mutta kun otat miehen, saat koko paketin, myös sen kaiken muun: angstit, mustasukkaisuuden, velttoilun, siipeilyn, työnarkomanian, lösövatsan, alkoholismin, peseytymättömyyden... mitä se nyt aina kelläkin on. Nettovaikutus voi hyvin olla negatiivinen, ja erittäin monilla onkin.

Että siksi on turha kadehtia yhtään ketään.

Vierailija
8/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut löytää myöhemmin. Itsekin löysin miehen vasta vanhana kääkkänä. Toki oli myöhäistä lapsia enää tehdä, mutta en onneksi niitä niin välttämättöminä pitänytkään. Tärkeintä itselleni oli aina löytää hyvä mies, lapset tulisi sitten vasta sen seurauksena, jos on tullakseen.

Älä luovuta ja yritä olla katkeroitumatta.

Vierailija
9/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie myös. Mies lähti maaliskuun alussa. Toisaalta ihana olla yksin ja syödä roskaruokaa ja nukkua milloin huvittaa. Tsemppiä kohtalotoverille. N52

Vierailija
10/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
11/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilman kumppania, kun kukaan ei kelpaa sulle.

Sellainen nainen joutaakin olemaan yksin.

Täydellisiä miehiä ja naisia kun ei ole olemassakaan.

Miten luulet ap, että ne muut ovat kumppaninsa löytäneet?

Selitäpä se?

Vierailija
12/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilman kumppania, kun kukaan ei kelpaa sulle.

Sellainen nainen joutaakin olemaan yksin.

Täydellisiä miehiä ja naisia kun ei ole olemassakaan.

Miten luulet ap, että ne muut ovat kumppaninsa löytäneet?

Selitäpä se?

Olepa sinä hiljaa kun et tiedä minusta mitään.

Vierailija
13/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teorian mukaan ne jotka eniten ihkuhehkuttaa somessa on varmimmin eron partaalla. Lohduttaudu sillä.

Vierailija
14/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on suhteita jossa on kaikkea muuta kuin mukavaa sen ihmisen kanssa.

Sinkkuna on unelmaa verrattuna siihen ja vapaa katselemaan muita

Vierailija
15/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisporukka". Yäk.

Vierailija
16/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teorian mukaan ne jotka eniten ihkuhehkuttaa somessa on varmimmin eron partaalla. Lohduttaudu sillä.

Näin. Tämä.

Silloin kun asiat rullaa ei tarvii hehkutusta. Sit kun ne ei rullaa, tarvitaan lisäbuustia.

Vierailija
17/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkuni itkenyt sinkkuna, eli ymmärrän sua, ap. Kommenttini ei ole siis tarkoitettu vähättelemään kenenkään tunteita.

Mutta...just nyt tuntuu ihanalta olla sinkku. Eheyttävää ja voimannuttavaa käyttää vähissä oleva vapaa-aika itseensä ja omaan hyvinvointiinsa. En kaipaa pätkääkään sitä tunteiden vuoristorataa, toivoa ja pettymyksiä vuorotellen kun on tutustumassa uusiin miehiin. AINA kaikki jutut päättyneet kyyneliin.

Olen todennut, etten tarvitse miestä. Elämä on hyvää yksin. Moni parisuhteista sellainen, etten haluaisi samaa kohdalleni.

Ja etköhän sinä miehen löydä, ap. Ja sitten kaihoisasti mietit, kuinka kivaa olisi välillä viettää pääsiäinen ihan yksin ja nauttien omasta ajasta hiljaisessa kodissa. 😊

Vierailija
18/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee vaa miehe löytämisee ja pitämiseen. :D Miehet ei tykkää kateista naisista.

Vierailija
19/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut, minkä ikänen oot? Uteliaisuudesta vain kysyn. Mä oon N37, Helsinki, ja mulla on miesystävän tapainen, mutta hän on toisella paikkakunnalla (kaukana) kakkosasunnollaan. Mullakin siis aika yksinäinen pääsiäinen.

Mutta aion löhötä ja kattoa sarjoja, syödä hyvin ja ulkoilla. Jonain päivänä teen myös töitä muutaman tunnin. Huomiselle oon sopinut ulkoilutreffit yhden ystävän kanssa. Oisko sama sulle mahdollista vai onko kaikki tosiaan mökeillään?

Oon kanssa ollut pitkään sinkku ennen tätä nykyistä suhdetta, ja muistan, millaista se on. Mutta usko mua, siinäkin on hyvät puolensa. Ennen kaikkea oma itse tulee tutummaksi. Mulla on pari kaveria jotka on käytännössä aina hypänneet suhteesta seuraavaan, ja ovat nykyään jotenkin hukassa. Se tärkeä itsenäisenä elämisen opettelu on jäänyt kokonaan heiltä tekemättä.

Vierailija
20/21 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie myös. Mies lähti maaliskuun alussa. Toisaalta ihana olla yksin ja syödä roskaruokaa ja nukkua milloin huvittaa. Tsemppiä kohtalotoverille. N52

Noh, sähän olet vasta sopeutumassa tähän tilaan, mutta hyvältä vaikuttaa.

Ite oon ollut yksin erosta lähtien, vasta 18 vuotta, ettei ihan liian nopsaan ole tullut sopivaa ihmistä vastaan.

n50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi