Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoruaako päiväkodin tädit paljon perheistä?

Vierailija
02.04.2021 |

Siis lähinnä keskenään?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja suurinta hupia on kuulemma pisteyttää lasten isät. 

osa isistä ei edes tuntisi lapsiaan, jos ei hoitaja olisi niitä iltapäivällä valmiiksi ulkoiluhetkeen pukenut ja noudettavaksi hakisi

Tämä on totta ja sitten saatetaan olla naama nyreänä jos joudutaankin pukemishommiin.

Vierailija
62/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti juoruaa, mutta toivottavasti äly riittää sen verran ettei lasten kuullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että saadessa lapsen joutuu välittömästi armottoman kyttäämisen ja arvostelun armoille ja se jatkuu sinne saakka, että lapsi on aikuinen. Ja aina kyseessä on toiset naiset.

En ihmettele, ettei ihmiset enää juurikaan innostu hankkimaan lapsia.

Vierailija
64/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Oon ollu tosi monissa paikoissa ja mun kokemuksen mukaan julkisella puolella juoruu tosi paljon mut yksityisellä ei. Siis olin ihan järkyttynyt ku menin ensimmäistä pvää julkiselle, semmosta vihan lietsontaa, ei ihme etten sopinu porukkaan :/

Vierailija
65/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa moiseen. Päivät ovat todella kiireisiä, ainakin meidän ryhmässä. Muutkin hoitajat ovat hyvin asiallisia ja ulkoillessa pidetään lapsia silmällä tai heidän kanssaan leikitään. Emme keskenämme puhele ulkoiluissakaan, vaan jakaudumme pihan eri osiin lasten perässä. Olemme siellä hoitamassa lapsia, emme puhumassa joutavia, ei kiinnosta.

Vierailija
66/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni ajattelen kaikennäköistä kyllä, en niitä julki viitsi puhua eikä ole aikaakaan.

Vierailija
67/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Varhaiskasvattajat

Vierailija
68/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aikaa moiseen. Päivät ovat todella kiireisiä, ainakin meidän ryhmässä. Muutkin hoitajat ovat hyvin asiallisia ja ulkoillessa pidetään lapsia silmällä tai heidän kanssaan leikitään. Emme keskenämme puhele ulkoiluissakaan, vaan jakaudumme pihan eri osiin lasten perässä. Olemme siellä hoitamassa lapsia, emme puhumassa joutavia, ei kiinnosta.

En tiedä kuinka kunnallisella, mutta meillä yksityisellä kahvitauko tarkoittaa sitä, että jos onni suo, niin ehtii hakemaan sen kahvin minkä sitten juo siinä lasten kanssa touhutessa. Meillä vallitsee tosi hyvä henki työntekijöiden kesken, keskitytään itse asiaan.

Vierailija
69/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keskustellaan perheiden asioista. Välillä on vähän huono omatunto, mutta toisaalta perheenkin käyttävät päivähoitopaikkaa häikäilemättömästi hyväksi tuodessaan lapset esim lomilla

hoitoon ja pitäessään heitä hoidossa pitkiä päiviä, vaikka hoidon tarvetta ei ole.

Vierailija
70/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä juoruavat. Kyllähän vanhemmatkin juoruavat päiväkodin tädeistä ja sedistä... Vai eikö kukaan ole arvostellut koskaan yhtäkään hoitajaa?

Vierailija
71/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiertävä hoitaja päiväkodeissa aikanaan. Toisissa juoruiltiin ja toisissa vähemmin. Mutta kyllä ns. Huonompi osaiset perheet tiedettiin hyvin.

Vierailija
72/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vakuuttaa että ette ole niin mielenkiintoisia, että jaksaisin teille ajatusta uhrata, saati että työkaveriani kiinnostaisi ajatukseni.

Päikyntäti

Vierailija
73/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on top ten-lista kuumille iseille. Kertaakaan siihen listaan ei ole tullut kymmentä täyteen. Meillä on iso päiväkoti. Menee myös vuosia että listalle olisi yltänyt yhtäkään isukkia.Myös ryhmän sisällä työntekijöillä voi joskus olla "omista" isukeista listaus.

Harmitonta hupia,olemme varsin tietoisia että kukaan isukeita ei meistä perustaisi pahemmin.

Ja nyt tulikin mieleeni että jos isät tuntevat toisensa ja ovat saunaillassa, pohtisivatko he kenen tarhantädin kanssa olisivat jos olisi pakko...

Vierailija
74/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu. Oon ollu tosi monissa paikoissa ja mun kokemuksen mukaan julkisella puolella juoruu tosi paljon mut yksityisellä ei. Siis olin ihan järkyttynyt ku menin ensimmäistä pvää julkiselle, semmosta vihan lietsontaa, ei ihme etten sopinu porukkaan :/

Minulla taas on kokemusta sijaisena yhdestä yksityisestä ketjusta, jossa olen kiertänyt useammissa paikoissa. Kaikissa juorutaan, pilkataan ja naureskellaan sekä vanhemmille että toisten ryhmien työntekijöille. Kamala työilmapiiri kaikenkaikkiaan. Lähdin muihin töihin, ei jaksanut sellaista kun tiesin että minustakin taatusti puhutaan pahaa.

Vierailija
75/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
76/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kuullut tällaista kun.olin päiväkodissa vuoden töissä. Riippuu varmaankin paikasta.

Vierailija
77/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää,päiväkodin työntekijät myös kehuvat perheitä ja vanhempia kahvitauollaan.Ei kaikki ole negatiivista.

Vierailija
78/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä minun mielestäni puhuta. Mä olen töissä yksityisessä päiväkodissa, jossa viihdyn oikein hyvin. Ei se liity ehkä työpaikkaan vaan työntekijöihin lähinnä, mutta meillä on ihan itsestäänselvyys että lasten kanssa ollaan läsnä ja leikitään eikä puhuta omia juttuja juurikaan, saatika lasten vanhemmista. Toki täytyy muistaa kertoa toisille, jos asia jollain tavalla liittyy lapsen päiväkotipäivään. Mutta usein tieto lapsen kotiasioista ei muille kasvattajille kuulu.

On vähän epäammattimaista käytöstä lasten edessä puhua heidän vanhemmistaan ylipäätään, ikäänkuin lapset eivät olisi paikalla.

Vierailija
79/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana olin kahdessa paikassa harjoittelussa, toisessa juoruttiin ja toisessa ei.  Se missä juoruttiin, oli paljon paikallisten kuuluisuuksien jälkikasvua ja sain sitten kuulla kaikki juorut näistä julkimoista ja heidän julkkiskavereistaan. Olivat vielä sellaisia asioita, että jos ne olisivat vuotaneet keltaiseen lehdistöön, vuotajasta olisi tullut hiton rikas. Henkilöt, jotka juorusivat, kokivat, että se on ok  kollegoiden kesken, koska kaikkia koskee vaitiolovelvollisuus....en puuttunut, koska olin harjoittelijan asemassa ja tiedostin, että jos siihen puutun, minulel kostetaan, koska naisvaltainen ala ja naisten nokkimislaumat...

Vierailija
80/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan sellaisista hölmöläisvanhemmista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi