Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoruaako päiväkodin tädit paljon perheistä?

Vierailija
02.04.2021 |

Siis lähinnä keskenään?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodin täti ja voin kertoa että itselläni ei vois vähempää kiinnostaa juoruta! Olen 30v perheetön ja minulla on ihan oma elämä.

Edelle mainittuja asioita olen joskus nähnyt tehtävän työkavereiden toimesta mutta vaihdoinkin tällaisesta juorupesästä asiallisempaan paikkaan.

Vierailija
42/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai juoruavat! Niinhän opetkin koulussa juoruaa, lastesi harrastusten valmentajat juoruaa ym. Mitä oikein kuvittelit?!

Oikeasti? Kamalaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulta heitetään, ei sitä muuten jaksa sitä kun kukaan ei arvosta, lapset kauhukakaroita, palkka huono.

Vierailija
44/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellään juoppoja vanhempia sekä niitä jotka säilöö lapsiaaan 10 h päivässä kesät mukaanlukien. Lomia ei oo koskaan , kuulemma vaihtavat työpaikkaa aina keväällä niin menee lomat. Toiset ei muista hakea lapsiaan ajoissa, työasiat aina edellä.

Paskaset kuravaattet mätänee eteisessä, sisältä homeessa, reikäsiä, ei viitsitä pestä tai ostaa ehjiä.

Vierailija
45/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juoruaa, osa haukkuu perheitä. Varsinkin jos lapsi on pitkiä päiviä ja lomillakin hoidossa.

Kyllä. En juorua sellaisista perheistä, joista näkee että hoitavat lapsensa hyvin. Ääritapauksista lähinnä vaihdetaan ajatuksia, juuri näistä jotka pitävät 2-vuotiasta 9h hoidossa vaikka äiti vauvan kanssa kotona ja perheistä joissa normina on tosiaan se että lomaillaan ilman lapsia.

Juuri sinunlaisien ilkeiden takia äidit masentuvat.

Ei ole sun asia tuomita ketään.

Ja hyvä kun eivät sinulle asioitaan kerro koska juoruaisit eteenpäin.

Vierailija
46/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minun työpaikallani Hämeenlinnassa.

Hoitajat kokoontuvat rinkiin pihalle, kun lapset leikkivät ja jaukutaan perheet, lapset ja työntekijät jotka tekevät työnsä kunnolla eivätkä lähde mukaan ilkeilyihin.

Samaiset lähihoitajat tiuskivat myös lapsille ja auta armias jos taloon tulee nätti harkkari...

Opettajat eivät omien kokemusteni mukaan tätä tee vaan juurikin nämä hoitajat.

Opettajat pahimpia. Hoitajat kiireisiä ja käytännön töitä kädet täynnä.

Vierailija
47/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JuuujaEi kirjoitti:

Olen päiväkodin täti ja voin kertoa että itselläni ei vois vähempää kiinnostaa juoruta! Olen 30v perheetön ja minulla on ihan oma elämä.

Edelle mainittuja asioita olen joskus nähnyt tehtävän työkavereiden toimesta mutta vaihdoinkin tällaisesta juorupesästä asiallisempaan paikkaan.

Sama täällä meillä.

Sitäpaitsi suurin osa vanhemmista huipputyyppejä ja tullaan hyvin juttuun.

Muuta puhuttavaa täytyy olla, ketä kiinnostaa paitsi jotain typeriä.

Vierailija
48/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juoruaa, osa haukkuu perheitä. Varsinkin jos lapsi on pitkiä päiviä ja lomillakin hoidossa.

Kyllä. En juorua sellaisista perheistä, joista näkee että hoitavat lapsensa hyvin. Ääritapauksista lähinnä vaihdetaan ajatuksia, juuri näistä jotka pitävät 2-vuotiasta 9h hoidossa vaikka äiti vauvan kanssa kotona ja perheistä joissa normina on tosiaan se että lomaillaan ilman lapsia.

Tottakai. Ei saa syyllistää vanhempia vaikka tekisivät mitä, lasten oikeuksilla ei niin väliä.

Vierailija
49/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran kuitenkin kertovat että on tosi helppoa olla

vaan vauvan kanssa kotona.

Vierailija
50/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vanhemmista on tosiaan ihan mukavia, eikä niistä keksi kauheasti mitään juorun aihetta, päinvastoin puhutaan myös hyvää vanhemmista. Mutra sitten on tämä toinen ääripää, jotka tuovat lapsensa säilöön päiväkotiin aina kun on mahdollista ja hakevat mielummin vähän myöhässä kuin paria minuuttia etuajassa.

Vierailija
51/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi järkyttynyt.

Vierailija
52/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minun työpaikallani Hämeenlinnassa.

Hoitajat kokoontuvat rinkiin pihalle, kun lapset leikkivät ja jaukutaan perheet, lapset ja työntekijät jotka tekevät työnsä kunnolla eivätkä lähde mukaan ilkeilyihin.

Samaiset lähihoitajat tiuskivat myös lapsille ja auta armias jos taloon tulee nätti harkkari...

Opettajat eivät omien kokemusteni mukaan tätä tee vaan juurikin nämä hoitajat.

"Hämeenlinnalainen lähihoitaja " on jo käsite. Itse perkeleestä seuraava. . . . .?

Vierailija
53/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, kyllä jourutaan ja arvostellaan, kun tälläinen perhe on kyseessä. Syystäkin.

Vierailija
54/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh mitä juoruämmiä. Itse olen ollut useammassa päiväkodissa töissä ja kahvitauolla puhutaan ihan muista asioista. Yleensä puhumme omista asioistamme tai vaikka jumalauta säästä. Tietty joskus työasioita myös, mutta juoruilu tai joku miesten pisteytys.. ei todellakaan. En uskoisi omaakaan lastani päiväksi tollaiseen paikkaan.

Vierailija
55/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Alinta kastia, paariaa! Olen todellakin oppinut varimaan. Suurin osa perseenpesututkinnolla suhmuroimassa, äo alle 100z

Vierailija
56/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Alinta kastia, paariaa! Olen todellakin oppinut varimaan. Suurin osa perseenpesututkinnolla suhmuroimassa, äo alle 100z

Tarkoitat varmaan kuitenkin itseäsi?

Vierailija
57/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh mitä juoruämmiä. Itse olen ollut useammassa päiväkodissa töissä ja kahvitauolla puhutaan ihan muista asioista. Yleensä puhumme omista asioistamme tai vaikka jumalauta säästä. Tietty joskus työasioita myös, mutta juoruilu tai joku miesten pisteytys.. ei todellakaan. En uskoisi omaakaan lastani päiväksi tollaiseen paikkaan.

No sinäpä et voikaan tietää mitä seinien takana puhutaan, joten ihan turhaan selität.

Vierailija
58/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juorutaan eikä niin vähääkään. Päiväkodissa hetken työskennelleenä totesin etten koskaan halua jäädä alalle enkä jäänyt. Varsinkin lasten äidit saivat sellaisia arvosteluja, että pahaa teki kuunnella. Ja yllätys yllätys mitä paremman näköinen ja hyvä kroppaisempi lapsen äiti oli, sitä enemmän varikset pihalla kraakattivat. Kasvotusten oltiin niin hymyilevää ja lempeää vanhempia kohtaan.

Vierailija
59/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juorutaan eikä niin vähääkään. Päiväkodissa hetken työskennelleenä totesin etten koskaan halua jäädä alalle enkä jäänyt. Varsinkin lasten äidit saivat sellaisia arvosteluja, että pahaa teki kuunnella. Ja yllätys yllätys mitä paremman näköinen ja hyvä kroppaisempi lapsen äiti oli, sitä enemmän varikset pihalla kraakattivat. Kasvotusten oltiin niin hymyilevää ja lempeää vanhempia kohtaan.

Joopajoo, ei ulkonäköön liity mitenkään. Toki jos lapsia tuodaan hoitoon jatkuvasti kynsi- ja ripsihuoltojen takia, niin saattaa se vähän ihmetyttää että näinkö niitä yhteiskunnan varoja tosiaan käytetään ja mielestäni on ihan aiheellista kyseenalaistaa miksi tällaisten takia hoitopaikat ovat sitten täynnä.

Vierailija
60/80 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tapana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi