Juoruaako päiväkodin tädit paljon perheistä?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja suurinta hupia on kuulemma pisteyttää lasten isät.
osa isistä ei edes tuntisi lapsiaan, jos ei hoitaja olisi niitä iltapäivällä valmiiksi ulkoiluhetkeen pukenut ja noudettavaksi hakisi
Olin harjoittelina päiväkodissa ja vähän yllätti kun lasten isien ulkonäöstä juteltiin usein todella härskisti.
Minulla oli aikoinaan esikoiseni äitiysneuvolatätinä nyt jo edesmennyt rouva. Myöhemmin sattumalta hänen tyttärestään tuli kyseisen lapseni alakoulun opettaja. Kerran tuo tytär vahingossa paljasti jutelleensa äitinsä kanssa perheestämme. 'Ei tietty mitään yksityiasioita'.
Mietin tuolloin, että miten ihmeessä perheemme on voinut edes tulla puheeksi heidän keskinäisissä keskusteluissaan.
Tuplasti luottamusaseman väärinkäyttö?
Vierailija kirjoitti:
Olin harjoittelina päiväkodissa ja vähän yllätti kun lasten isien ulkonäöstä juteltiin usein todella härskisti.
Apuaa...
Itse en. Kun ei kiinnosta. Enkä kyllä tiedä ketään muutakaan töissä, ketä kiinnostaisi. Työasioista puhuminen on vähän niinkuin booring.
Niin tuli kyllä paska fiilis kun ystävä kertoi mitä kaikkea siellä päiväkodissa juorutaan ja naureskellaan. Omat lapset kun olivat olleet juuri siinä päiväkodissa ja ystävän ryhmässäkin.
Kyllä ainakin minun työpaikallani Hämeenlinnassa.
Hoitajat kokoontuvat rinkiin pihalle, kun lapset leikkivät ja jaukutaan perheet, lapset ja työntekijät jotka tekevät työnsä kunnolla eivätkä lähde mukaan ilkeilyihin.
Samaiset lähihoitajat tiuskivat myös lapsille ja auta armias jos taloon tulee nätti harkkari...
Opettajat eivät omien kokemusteni mukaan tätä tee vaan juurikin nämä hoitajat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja suurinta hupia on kuulemma pisteyttää lasten isät.
Olen tehnyt päiväkotityötä n. 15 vuotta, ja tasan yhden kerran on tullut vastaan niin komea isä, että piti vähän aikaa pulssia tasailla. No ei siinä, siihen komeaankin isään tottuu ja alkaa suhtautua kuten keneen tahansa vanhempaan. Mutta tämä mies oli ihan oikeasti tosi hyvännäköinen, taisi olla jonain mainoskasvona vielä, ei telkkarissa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä juoruaa, osa haukkuu perheitä. Varsinkin jos lapsi on pitkiä päiviä ja lomillakin hoidossa.
Kyllä. En juorua sellaisista perheistä, joista näkee että hoitavat lapsensa hyvin. Ääritapauksista lähinnä vaihdetaan ajatuksia, juuri näistä jotka pitävät 2-vuotiasta 9h hoidossa vaikka äiti vauvan kanssa kotona ja perheistä joissa normina on tosiaan se että lomaillaan ilman lapsia.
No toki isien ulkonäkö ja tyyli vaikuttaa pisteisiin eniten mutta pisteitä laskee jos on liian erikoinen, jotenkin yksinkertainen tai joku nipo ym. Kokonaisuus ratkaisee. En uskaltanut kysyä montako pistettä oma ukko sai. Koska omat lapset oli kyseisessä päiväkodissa aikoinaan.
Oksettavaa tuollainen juoruaminen
Juoruaako äidit tai isät kotona?
Aivan.
Tottakai juoruilevat. Sekä keskenään, että myös ulkopuolisille.
Myös alakoulun opettajat ovat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai juoruilevat. Sekä keskenään, että myös ulkopuolisille.
Myös alakoulun opettajat ovat samanlaisia.
Ai opettajatkin juoruilevat? Hui.
Eikö se ole rikos juoruilla ulkopuolisille?
Kaikissa työpaikoissa juorutaan "asiakkaista". Siis aivan kaikissa ja siitä ei kannata ottaa itseensä.
Tottakai juoruavat! Niinhän opetkin koulussa juoruaa, lastesi harrastusten valmentajat juoruaa ym. Mitä oikein kuvittelit?!
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole rikos juoruilla ulkopuolisille?
Joo. Mutta tää näyttää olevan joku trolliketju 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa työpaikoissa juorutaan "asiakkaista". Siis aivan kaikissa ja siitä ei kannata ottaa itseensä.
Totta tämäkin. Mutra mitä sillä on väliä jos ei asiakas kuule?
Tuo olis noloa!