Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskisittekö superrikkaan miehen?

Vierailija
01.04.2021 |

Tulen olemaan harrastukseen liittyvissä asioissa tekemisissä todella rikkaan (ulkomaalaisen) miehen kanssa. Siis puhutaan ainakin sadoista miljoonista.

Yllätyin tästä, koska mies ei ole mikään pröystäilijä, pikemminkin vaatimaton. En olisi arvannut asiaa, ellei kaverini olisi huomauttanut, että hänellä on tutun kuuloinen sukunimi. No, Googlasin tyyppiä ja melkein putosin tuolilta, kun ensimmäisenä tuli vastaan Forbesin artikkeli.

Ei yllättänyt yhtään, että kaverieni (ja jopa äitini) reaktio tähän oli "iske se, iske se!" Itse en ole mitään iskijätyyppiä (naurattaa ajatuskin), mutta tulipa mieleeni, miten AV-palstalaiset toimisivat? Yrittäisittekö? Ja kyseessä on siis ihan melko hyvännäköinen nuori mies, ei mikään tutiseva miljardööripappa.

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat ovat pahoja hyväksikäyttäjiä. Itse en onnistu olemaan rahan takia yhdessä, koska vastenmielisyyden tunne on liikaa siedettäväksi. Raha ei auta, elämä ja oma mukavuus on tärkeämpää.

Paljon on ihan tavallisia ihmisiä eikä mitään hyväksikäyttäjiä. 

Vierailija
22/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös ottaa huomioon, että jos olet suhteessa/kihloissa/naimisissa tolkuttoman rikkaan ihmisen kanssa, et voi koskaan tietää seuraasi tulevien ihmisten motiivia. Mistä tiedät kuka on oikea ystäväsi? Nykyisen ystäväsi ja äitisi eraktiot antavat indikaattoria. Monet yrittävät hyötyä rikkaista ihmisistä läheisten kautta. Jos oikein hankalaksi menee, saat seuraasi henkivartijat 24/7, etkä voi lähteä lähikuppilaan pizzalle vapaaksi. Riippuen maasta missä tulisit asumaan, sinun tai lapsiesi sieppausvaara voi olla todellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aidosti kiinnostunut ja se voisi toimia. Pelkän rahan vuoksi ei ehkä kannata. Oletko varma että jokaisen ihmisen rahan lähde on eettinen, eikä riistoyritys, toisaalta kumppanin roolissa voisit poistaa riistoa tai vaihtaa mielipiteitä - ellei toinen suutu.

Vierailija
24/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha aiheutti automaattisesti toosassa kihelmöintiä ja näitä tuntojaan ap täällä nyt purkaa suoran toiminnan sijaan.

25/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin ollut tyrkyllä mutta täytyy olla sielujen sinfonia että kannattaa satsata.

Vierailija
26/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanveesiinko?

Vierailija
27/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän harrastustoiminta se semmoinen on?

Vierailija
28/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahalla ole kuitenkaan merkitystä. Ihminen itse ratkaisee. Toki jos ihminen on miellyttävä ja kiinnostava muutenkin, on raha iso bonus. Mutta ei sen takia ruveta kenenkään kanssa seurustelemaan.

Vierailija
29/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toisinpäin: persaukisuus kiinnostaa. Haluan olla niskan päällä.

Vierailija
30/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastuminen olisi molemminpuolista, voisin seurusella rikkaan kanssa ja mennä avioonkin (avioehto, itselläni omat työtulot), mutta en tuntisin itseäni taloudellisessa mielessä tasa-arvoiseksi, joten liitto ei varmaan onnistuisi, vaikka muuten olisimme saaneet samantasoisen koulutuksen tms. 

Vierailija
31/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raha ole itsessään paha, mutta kaikki muu, mikä on siinä ympärillä. Vaikea löytää varakasta ja täysipäistä ihmistä.

Vierailija
32/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on toisinpäin: persaukisuus kiinnostaa. Haluan olla niskan päällä.

Lähde Turkuun. Isot markkinat sinulle!

Vierailija
33/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso norjalainen Exit tv-sarja. Löytyy Areenasta. Perustuu real case

Vierailija
34/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän harrastustoiminta se semmoinen on?

No miten sen nyt kuvailisi ilman että minua voi tunnistaa. Taiteeseen liittyvä. Ei siis kyse ole mistään urheilusta tai muumimukien keräilystä, enemmän sellainen "high brow" -harrastus, niin että mikään tyhmä mies ei ainakaan voi olla, eikä ole siltä todellakaan vaikuttanutkaan.

-ap

Vierailija
35/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha aiheutti automaattisesti toosassa kihelmöintiä ja näitä tuntojaan ap täällä nyt purkaa suoran toiminnan sijaan.

Kai sitä nyt ihminen kuvittelee mielessään mitä tahansa. Mutta kuten aloituksessa jo sanoinkin, ajatus minusta "iskemässä" ketään on täysin naurettava. On kuitenkin ihan hauska kuvitella, mitä voisi tehdä, jos olisi täysin erityyppinen ihminen.

-ap

Vierailija
36/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ap kyselet. Itse kuitenkin päätöksesi ja liikkeesi teet. Haluatko saada palstailijat kateelliseksi? En muuta ymmärrä.

Vierailija
37/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kohtelias ja ap kokee, että nyt se on iskettävissä...

Vierailija
38/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipeilijän elämä on vain siipeilijän elämää. Ihmisarvo?

Vierailija
39/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä ap kyselet. Itse kuitenkin päätöksesi ja liikkeesi teet. Haluatko saada palstailijat kateelliseksi? En muuta ymmärrä.

Ei minä mitään neuvoja tässä kaipaa, uteliaisuuttani vain kyselen, miten AV-palstalaiset tekisivät. Tuli vain mieleeni, kun kavereideni reaktio oli heti, että totta kai pitää yrittää "iskeä", kun on rikas mies.

Kyllä täällä nyt tehdään aloituksia vaikka anopin villasukista, ei kai tässä sen kummempaa motiivia tarvita tyhjänpäiväiselle keskustelulle.

-ap

Vierailija
40/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt tiedetään mikä olet, keskustelu koskee vain sitä hintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi