Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
361/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista, että miehet haluaa tulla viikonlopuksi täysihoitoon naisen kotiin ja tavata myös viikolla naisen kotona.

Minulle tämä ei ole koskaan sopinut. Olen seurustellut aina niin, että joka toinen viikonloppu täällä ja joka toinen miehen luona. On mukava päästä valmiiseen pöytään, vaikka tarjolla olisi vain eineksiä.

Meillä on ihan toimiva systeemi, vaikka tavataankin pääasiassa minun luona (lasteni takia). Mies tekee aina ruoat. Toki halusin käydä myös miehen luona alussa, mutta minun kotini on isompi ja viihtyisämpi ja täällä on enemmän tekemistä.

Vierailija
362/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a. Jos miehellä esim vanhempia lapsia ja lapset tekevät omilla avaimillaan isän luokse kyläilyjä milloin huvittaa. Ymmärrän täysin että vasta pidemmän tapaamisen jälkeen kutsutaan kylään missä esim lapsia. Tiedän monia tällaisia ihmisiä, että yli puoli vuotta kulunut helposti..

Jos et itse ole sanonut että se et halua enää tavata omassa kodissasi, on vastuu täysin sinun. Tyyppi ottanut vastaan helpoimman tien.

Jos olisi kyse tästä, mies varmaan olisi maininnut siitä eikä sivuuttanut naisen pohdintaa, tapaisivatko he vaihteeksi miehen kotona. On monta hyvää syytä olla kutsumatta ihmisiä kotiinsa, mutta normaalisti niistä voidaan kuitenkin puhua kuin aikuiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a. Jos miehellä esim vanhempia lapsia ja lapset tekevät omilla avaimillaan isän luokse kyläilyjä milloin huvittaa. Ymmärrän täysin että vasta pidemmän tapaamisen jälkeen kutsutaan kylään missä esim lapsia. Tiedän monia tällaisia ihmisiä, että yli puoli vuotta kulunut helposti..

Jos et itse ole sanonut että se et halua enää tavata omassa kodissasi, on vastuu täysin sinun. Tyyppi ottanut vastaan helpoimman tien.

Eiköhän se olisi jo parissa kuukaudessa selvinnyt, mikäli tilanne on tämä. Mieheni kertoi minulle heti seurustelumme alussa, että hänen lapsensa asuu samassa taloyhtiössä, mutta ei se estänyt meitä tapaamasta myös miehen luona.

Vierailija
364/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä av-laatua. Ensiksi tehdään kauhea sepustus siitä, kuinka outoa, ihmeellistä ja erikoista se on, kun mies ei kutsu kotiinsa. Mikähän siinä on, miksi, oi miksi? Ja sitten, kun vastauksia alkaa tulla, niin alkaa miehen puolustelu 😂 ei ollutkaan mitään ongelmaa.

Mulle tulee tästä mieleen se yks kirjoitaja, jolla oli miesystävänään joku Micke. Sekin kirjoittaja antoi itsestään jotenkin naiivin, tahdottoman ja "persoonattoman" kuvan. Anteeksi ap, en halua loukata kun noin sanoin. Mitä itse haluat, ap? Mitä olet valmis tekemään saadaksesi sen? Oletko valmis nostamaan kissan pöydälle vai et?

No en ole tahdoton, en vain ole riippuvainen. Siksi en nyt hyökkää selvittämään mitään kesken pääsiäisloman. Asioilla on tapana ratketa ja uskon, että tämäkin ärsytys ratkeaa jotenkin normaalisti itsestään. Suhde on sen verran uusi, että en kuole, vaikka se päättyisi. Enkä kyllä muutenkaan. Yritän elää draamatonta elämää.

Ap

Vierailija
365/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap pidättekö yhteyttä viestitellen vai soitellen? Vastaako mies kun soitat hänelle vai soittaako myöhemmin takaisin?

Mieluummin viestittelen, en ole innokas soittelija. Joskus soitellaan pidempään mutta ei joka päivä paitsi jos on pitänyt nopeasti sopia lounaspaikka.

Ap

Vierailija
366/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua häitsee tässä asiassa, että aluksi olit huolestunut, mutta nyt vain jotenkin puolustelet sitä miestä kaikin keinoin. 

Kerroin, että minua ärsyttää. Ketjussa on niin hulluja viestejä kaikenmaailman väijymisistä, että asia tuntuu ihan ylimitoitetulta.

Ap

Mutta myös monta viestiä, jossa kerrotaan, miten asian voisi hoitaa pois päiväjärjestyksestä fiksulla tavalla.

Kuten?

Vierailija
367/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran erästä miestä, joka oli "eroamassa". Itse asiassa tämän miehen paras ystävä tutustutti minut tähän mieheen. Koko kesä heilasteltiin ihan avoimesti - tapasin miehen tuttuja illanvietoissa yms.  Minä olin kuin ap. naiivi, ihastunut ja luottavainen.  Mies oli minua hieman vanhempi,  johtoasemassa ja erittäin varakas. Mies asusteli pääosin kesäasunnollaan saaressa, jonne ei läheisestä asuinkaupungistani ollut kovinkaan pitkä matka.

Tuli syksy ja minulle jotenkin kautta rantain selvisi, että mies ei todellakaan ollut eroamassa. Se oli vain valetta, jolla minua oli höynäytetty suhteeseen. 

Pariskunnalla oli talo myös Helsingissä, joten hänen vaimonsa kävi vain satunnaisesti mökillä ja koska saareen pääsi vain veneellä ei vaimon yllätysvierailuista tarvinut olla huolissaan.

Tapahtuneesta on reilu 15 vuotta.

Vierailija
368/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap pidättekö yhteyttä viestitellen vai soitellen? Vastaako mies kun soitat hänelle vai soittaako myöhemmin takaisin?

Mieluummin viestittelen, en ole innokas soittelija. Joskus soitellaan pidempään mutta ei joka päivä paitsi jos on pitänyt nopeasti sopia lounaspaikka.

Ap

Mutta vastaako mies jos soitat hänelle odottamatta?

Vierailija
369/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua häitsee tässä asiassa, että aluksi olit huolestunut, mutta nyt vain jotenkin puolustelet sitä miestä kaikin keinoin. 

Kerroin, että minua ärsyttää. Ketjussa on niin hulluja viestejä kaikenmaailman väijymisistä, että asia tuntuu ihan ylimitoitetulta.

Ap

Mutta myös monta viestiä, jossa kerrotaan, miten asian voisi hoitaa pois päiväjärjestyksestä fiksulla tavalla.

Kuten?

Kuten sanomalla, että nähtäisiinkö sinun luonasi.

Vierailija
370/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt miehen kotia lainkaan?

En varsinaista kotia. Miehen mökillä ollaan käyty ja olen nähnyt kuvia somessa asunnosta.

Hän ei ole siis pihi vaan on esim. maksanut aina ravintolassa ja tilaa luokseni joskus ruokaa, jos minä en kokkaa. Me vietämme kuitenkin. ns. koti-iltoja ja nyt korona-aikaan olisi kiva minunkin päästä jonnekin viikonloppuna eikä olla aina kotona, vaikka hänen kanssaan mukavaa onkin olla.

Ap

Tämänkin naisen uusi miesystävä asui väliaikaisesti mökillä, eikä vienyt häntä koskaan kotiinsa:

Ulla, 35, sai häiden jälkeen tietää, että hurmurina näyttäytynyt puoliso pyöritti kahta perhettä.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007893048.html

Vierailija
371/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
372/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole vakavissaan kanssasi. Simple as.

Vierailija
373/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että mies salasi olevansa ns. polyamoristi. Aloin ihmetellä kun mies ei kutsunut kotiinsa. Olin tosi rakastunut ja en välittänyt. Pikku seikka, ajattelin. Mies oli useita päiviä putkeen minun luonani ja meillä oli muuten ihanaa. Matkustimme miehen mökille ja veljen luo. Mies esitteli minut työkaverilleen ja ystävälleen. Kaikki oli hyvin, kunnes eräänä päivänä soi mun puhelin. Miehen virallinen vaimo sieltä soitteli miestään kotiin. Sanoi ymmärtävänsä, että meillä on tuore suhde ja siksi haluamme olla kahdestaan niin paljon. Lapsilla oli kuulemma isää ikävä, siis hänen ja miehen ja toisen avovaimon ja miehen yhteisillä. He toivoivat minua jo tutustumaan kotiin ja perheeseen, että saataisiin luotua ne yhteiset pelisäännöt ja tapailukalenteri. Lisäksi vaimo halusi lapsen hoitoapua minulta, koska oli menossa matkalle (ennen koronaa) Lapsia oli 4 kpl. Vaimon lisäksi oli 2 muuta avovaimoa. kaikki asuivat yhdessä isossa omakotitalossa. Minulle mies oli kertonut olevansa sinkku, yhden naisen mies ja lapseton. Kun mies tuli illalla kotiini hän tunnusti kaiken. Ero tuli, vaikka mis pyysi anteeksi ja yritti kuinka suostutella sekä maalailla kaunista kuvaa elämästään.

Vierailija
374/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan kysy siltä mieheltä, että miksi tavataan aina sinun luona vaikka näettä 2-3 kertaa viikossa? Kyllä tuossa ajassa pitäisi olla jo se verran tuttu, että uskaltaa suunsa aukaista askarruttavassa asiassa. 

Ja samat vibat, että puolustelet miestä jotenkin. Taidat olla provo vain kuitenkin. 

Vierailija
375/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on asiasta kokemus joka on aihetta ottaa huomioon, eli kun mies halusi aina tulla luokseni. Ja keksi vaikka mitä selityksiä, että ei tavattu hänen luonaan. Vuosien päästä selvisi, että hänellä oli kotona ja sittemiin sairaalassa syöpäsairas vaimo. Inhoni ja vihani oli häntä kohtaa valtava, loppu oli selvä. Halveksin valehtelevia ihmisiä. Ero tuli samantien. Viimeisellä kerralla kehtasi vielä näyttää muka hautajaiskuvaa jossa joku nainen oli avonaisen haudan äärellä jättämässä hyvästi. Oksettava tyyppi koko mies! Kun sain tietää totuuden, huomasin kuinka hän oli minua koko ajan vedättänyt milloin minkinlaisilla valheilla.

Vierailija
376/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää on Provo :)

Vierailija
377/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta vastaako mies jos soitat hänelle odottamatta?

Tätä on kysytty apltä useampaan kertaan mutta juuri tähän hän ei vastaa. Provo on :)

Vierailija
378/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää on Provo :)

Samaan tulokseen tullut, että provo on, mutta olihan tämä ihan hyvä provo kuitenkin ja herätti ainakin keskutelua. 

Vierailija
379/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja surullista, mutta totta on se, että naisia on vastaavissa tilanteissa ihan koko ajan.

Vierailija
380/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja surullista, mutta totta on se, että naisia on vastaavissa tilanteissa ihan koko ajan.

Jospa tämä ketju aukaisee edes jonkun silmät.