Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Se mökki alkaa tosiaankin epäilyttää myös, se ei vaikuta miehen omalta mökiltä vaan vuokratulta.
On selvää, että kokenut ja tasokas varattu mies on saanut ap:n koukkuun ja rakastumaan. Alitajuisesti ap:n hälytyskellot soivat, mutta hän ei uskalla myöntää itselleen olevansa toinen nainen, koska on niin rakastunut.
Suhde ei ole ollenkaan tasavertainen eikä hyvä, kun ap ei uskalla puhua, mitä haluaisi tietää/tehdä, vaan pelkää karkottavansa miehen vaikuttamalla vaativalta.
Sellaista se kynnysmattona olo juuri on. Siitäkin on tullut kokemusta. Ja onneksi myös hyvästä suhteesta, jonka tunnusmerkki on, että voi olla oma itsensä, eikä tarvitse pelailla ja esittää jotain ja voi tuoda esiin mielipiteitään, tunteitaan ja toiveitaan ilman pelkoa siitä, että se karkottaa miehen.
Minua häitsee tässä asiassa, että aluksi olit huolestunut, mutta nyt vain jotenkin puolustelet sitä miestä kaikin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis pääsiäisreissussa perheensä ja tuttavaperheen kanssa.
Ap rakas, jos et ole provo, niin älä anna tuon miehen rikkoa sinua. Tiedän, että hän on komea, varmaan pitkä ja tumma, urheilullinen, varakas, hauska, ihana ja huomaavainen. Ja itsetuntoasi hivelee, kun kovapalkkainen toimari on iskenyt silmänsä sinuun. Hän on vienyt sinulta jalat alta ja haluat nyt tehdä kaikkesi, ettet säikytä häntä pois. Mutta tiedätkö: kun mies on ihastunut ja vapaa, hän tekee kaikkensa voidakseen viettää ihastuksensa kanssa mahdollisimman paljon aikaa. Hän soittaa joka päivä. Esittelee sinut kaikille läheisilleen. Ottaa mukaan, kutsuu kotiinsa.
Paitsi jos on varattu.
Eikä ole vaan on miesporukalla. Meidän suhteessa se olen minä, joka pitää enemmän etäisyyttä. Mies esim. haluaisi jäädä useammin yöksi. Minuun ei voi tehdä rahalla eikä titteleillä vaikutusta; se ei ole minulle mitenkään vieras eikä jännittävä maailma.
En ole suhteessa ensimmäistä kertaa. Tiedän esim. sen, että kaikki suhteet ja ihmiset eivät ole samanlaisia, kuten sinä väität. Kaikki eivät halua olla koko ajan yhdessä, vaikka olisivat ihastuneita. Minulle on ehdoton edellytys, että molemmilla on omia kavereita ja muutakin elämää. Vastasin nyt vain noihin väitteisiisi.
ApAp hyvä, pidät etäisyyttä, koska intuitiosi kertoo, ettei kaikki ole kunnossa, etkä haluttaa satuttaa itseäsi. Valitettavasti olet kuitenkin jo rakastunut tähän pettävään ketkuilijaan, etkä siksi uskalla nostaa kunnolla kissaa pöydälle, vaikka sisimmässäsi tiedätkin jo totuuden. Avaa silmäsi heti, niin pääset vähimmillä vaurioilla ja jatkamaan elämääsi. Kyllä sinullekin vielä löytyy se oikea, joka rakastaa aidosti ja vain sinua ja haluaa viettää kaiken vapaa-aikansa kanssasi. Luota intuitioosi, naisen vaisto on oikeassa. Voit lopettaa selittelyt miehen tekojen (tai tekemättä jättämisten) puolustelemiseksi. Ala suunnittelemaan omaa tulevaisuuttasi ilman valehtelevaa pettäjää.
Mitä? Okei. Toivon kuitenkin, ettei kukaan mies halua viettää kaikkea vapaa-aikaansa kanssani tai odota sitä minulta.
Ap
Alkuhuumassa sitä kuitenkin haluaa viettää mahdollisimman paljon aikaa rakkaansa kanssa, mutta teillä on jostain syystä toisin. Voit ihan rauhassa miettiä, miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies kertoi tuon kaverireissunsa?
Kertoiko ensin vai vasta sitten kun olit kysynyt mitä pääsiäisenä tehdään?
Tiedätkö mikä kaveriporukka on mukana? Onko ihan outo, joita et tiedä vai niitä joiden nimen ja taustoja jo ehkä tiedät?
Ymmärrän kyllä sen, että on jo varannut reissun, ennenkuin tutustui sinuun.
Mutta miksi mies ei tiedä koska tulevat pois? Jos on useampi ihminen mukana niin yleensä etukäteen myös sovitaan paluupäivä. Tuskin moni voi olla jonkin epämääräisen ajan, kn työt ja saattaa olla joillain perhe yms.
Tuskin mies sinne yksin silloin jää kun muut tulevat pois. Varsinkin jos on kimppakyydillä liikkeellä.Mies on omalla autolla siellä. Hän tulee aikaisemmin pois, jos ei viihdy koko pääsiäistä. En kysynyt, mitä pääsiäisenä tehdään, vaan kerroin omat suunnitelmani ja kysyin, mitä hän tekee. En ole tavannut noita kavereita, mutta olen nähnyt heitä miehen instagramissa, myös tällä reissulla.
ApMillainen sen some on? Vaikuttaako sinkulta? jos on avoin some ja oot siellä kaverina, ehkä ei olekaan varattu.
Tili on yksityinen, mutta kavereita on tosi paljon. Kuvissa ei ole mitään naisystävää, kaveriporukoita kyllä ja kuvia tilaisuuksista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä kaveriporukka on mukana? Onko ihan outo, joita et tiedä vai niitä joiden nimen ja taustoja jo ehkä tiedät?
Mutta miksi mies ei tiedä koska tulevat pois? Jos on useampi ihminen mukana niin yleensä etukäteen myös sovitaan paluupäivä. Tuskin moni voi olla jonkin epämääräisen ajan, kn työt ja saattaa olla joillain perhe yms.
Tuskin mies sinne yksin silloin jää kun muut tulevat pois. Varsinkin jos on kimppakyydillä liikkeellä.Mies on omalla autolla siellä. Hän tulee aikaisemmin pois, jos ei viihdy koko pääsiäistä. En kysynyt, mitä pääsiäisenä tehdään, vaan kerroin omat suunnitelmani ja kysyin, mitä hän tekee. En ole tavannut noita kavereita, mutta olen nähnyt heitä miehen instagramissa, myös tällä reissulla.
ApMillainen sen some on? Vaikuttaako sinkulta? jos on avoin some ja oot siellä kaverina, ehkä ei olekaan varattu.
Tili on yksityinen, mutta kavereita on tosi paljon. Kuvissa ei ole mitään naisystävää, kaveriporukoita kyllä ja kuvia tilaisuuksista.
Ap
Ei oo kyllä sitten varattu. On vaan ehkä sitoutumiskammoinen kuten sinäkin vaikutat olevasi. Molemmat ehkä haluatte ottaa rauhallisesti. Nyt vain sinä olet päästänyt hänet lähemmäs, seuraavaksi ehkä hänen vuoronsa ottaa askel luottamuksen suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis pääsiäisreissussa perheensä ja tuttavaperheen kanssa.
Ap rakas, jos et ole provo, niin älä anna tuon miehen rikkoa sinua. Tiedän, että hän on komea, varmaan pitkä ja tumma, urheilullinen, varakas, hauska, ihana ja huomaavainen. Ja itsetuntoasi hivelee, kun kovapalkkainen toimari on iskenyt silmänsä sinuun. Hän on vienyt sinulta jalat alta ja haluat nyt tehdä kaikkesi, ettet säikytä häntä pois. Mutta tiedätkö: kun mies on ihastunut ja vapaa, hän tekee kaikkensa voidakseen viettää ihastuksensa kanssa mahdollisimman paljon aikaa. Hän soittaa joka päivä. Esittelee sinut kaikille läheisilleen. Ottaa mukaan, kutsuu kotiinsa.
Paitsi jos on varattu.
Eikä ole vaan on miesporukalla. Meidän suhteessa se olen minä, joka pitää enemmän etäisyyttä. Mies esim. haluaisi jäädä useammin yöksi. Minuun ei voi tehdä rahalla eikä titteleillä vaikutusta; se ei ole minulle mitenkään vieras eikä jännittävä maailma.
En ole suhteessa ensimmäistä kertaa. Tiedän esim. sen, että kaikki suhteet ja ihmiset eivät ole samanlaisia, kuten sinä väität. Kaikki eivät halua olla koko ajan yhdessä, vaikka olisivat ihastuneita. Minulle on ehdoton edellytys, että molemmilla on omia kavereita ja muutakin elämää. Vastasin nyt vain noihin väitteisiisi.
ApAp hyvä, pidät etäisyyttä, koska intuitiosi kertoo, ettei kaikki ole kunnossa, etkä haluttaa satuttaa itseäsi. Valitettavasti olet kuitenkin jo rakastunut tähän pettävään ketkuilijaan, etkä siksi uskalla nostaa kunnolla kissaa pöydälle, vaikka sisimmässäsi tiedätkin jo totuuden. Avaa silmäsi heti, niin pääset vähimmillä vaurioilla ja jatkamaan elämääsi. Kyllä sinullekin vielä löytyy se oikea, joka rakastaa aidosti ja vain sinua ja haluaa viettää kaiken vapaa-aikansa kanssasi. Luota intuitioosi, naisen vaisto on oikeassa. Voit lopettaa selittelyt miehen tekojen (tai tekemättä jättämisten) puolustelemiseksi. Ala suunnittelemaan omaa tulevaisuuttasi ilman valehtelevaa pettäjää.
Mitä? Okei. Toivon kuitenkin, ettei kukaan mies halua viettää kaikkea vapaa-aikaansa kanssani tai odota sitä minulta.
ApAlkuhuumassa sitä kuitenkin haluaa viettää mahdollisimman paljon aikaa rakkaansa kanssa, mutta teillä on jostain syystä toisin. Voit ihan rauhassa miettiä, miksi näin?
Jaa’a, minulla on varmaan sitten joku persoonallisuushäiriö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin ihan vitsillä vaimoako kotona piilottelet, kun et kutsu kylään.
Sama! Jos suhde on tapailusuhde, eikä vielä vakavaa suunnitelmissa, niin kysymyksessä ei ole edes mitään outoa. Ilman arvolatausta kysyisin uteliaana, että "Ai, onko sulla vaimo siellä? Tietääkö vaimo, vai oonko mä salasuhde? Pitäiskö mun pysyä piilossa?" Jos näin on, niin miksi mieskään haluaisi että luulisit muuta ja suunnittelisit mitään sitovampaa? Ja jos näin ei ole, niin tuosta on hyvä jatkaa keskustelua...
Ja miehille, jos on vaimo, ja haluaa kuitenkin sivusuhdetta, niin se on paljon mukavampaa, selkeämpää ja helpompaa, kun sen tietää. Ehkä molemmissa päissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joillain ei ole puoliso edes somessa kaverina. Toisaalta voi olla vaikka mitä säätöjä ja monta naista pyörityksessä. Voihan siellä kaverimökkireissullakin olla parhaillaan yksi naisystävä mukana, joka luulee olevansa ainoa.
Ainakin fecebookissa voi myös muokata kuvien näkyvyyksiä, että mikä kuva näkyy kenellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJoillain ei ole puoliso edes somessa kaverina. Toisaalta voi olla vaikka mitä säätöjä ja monta naista pyörityksessä. Voihan siellä kaverimökkireissullakin olla parhaillaan yksi naisystävä mukana, joka luulee olevansa ainoa.
Ainakin fecebookissa voi myös muokata kuvien näkyvyyksiä, että mikä kuva näkyy kenellekin.
Just olin tulossa kommentoimaan ihan samaa. Mun tuntema (myöskin varakas johtavassa asemassa oleva komea mies) peluri ei ole vaimonsa kaveri missään somekanavissa ja on antanut tyttöystäviensä jakaa yhteiskuvia omassa somessaan, koska tietää, ettei yhteisiä tuttuja ole eli ei niitä naisten kuvia hänen kanssaan kuitenkaan näe kukaan, joka kertoisi vaimolleen. Miehen some on nimenomaan täynnä työ- ja kaverikuvia. Mistään ei arvaa, että on naimisissa oleva kahden lapsen isä.
Ja tuosta mökistä: se voi olla myös samannimisen sukulaisen, jota mies lainaa panohommia varten.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä av-laatua. Ensiksi tehdään kauhea sepustus siitä, kuinka outoa, ihmeellistä ja erikoista se on, kun mies ei kutsu kotiinsa. Mikähän siinä on, miksi, oi miksi? Ja sitten, kun vastauksia alkaa tulla, niin alkaa miehen puolustelu 😂 ei ollutkaan mitään ongelmaa.
Mulle tulee tästä mieleen se yks kirjoitaja, jolla oli miesystävänään joku Micke. Sekin kirjoittaja antoi itsestään jotenkin naiivin, tahdottoman ja "persoonattoman" kuvan. Anteeksi ap, en halua loukata kun noin sanoin. Mitä itse haluat, ap? Mitä olet valmis tekemään saadaksesi sen? Oletko valmis nostamaan kissan pöydälle vai et?
Täällä halutaan ihan väkisin vääntää, että mies on varattu.
Minusta he eivät ole tapailleet edes kovin kauaa. Tässä ollaan ehkä juuri niillä rajoilla, että pitäisi sen toisenkin koti nähdä.
Ap pidättekö yhteyttä viestitellen vai soitellen? Vastaako mies kun soitat hänelle vai soittaako myöhemmin takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Täällä halutaan ihan väkisin vääntää, että mies on varattu.
Minusta he eivät ole tapailleet edes kovin kauaa. Tässä ollaan ehkä juuri niillä rajoilla, että pitäisi sen toisenkin koti nähdä.
Täällä kirjoittelee useampi saman kokenut, joiden hälytyskellot soivat. Ap teki aloituksen, koska asia vaivaa häntä. Olimme sitten oikeassa tai täysin väärässä, asia olisi tärkeä käsitellä miehen kanssa ihan jo tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä av-laatua. Ensiksi tehdään kauhea sepustus siitä, kuinka outoa, ihmeellistä ja erikoista se on, kun mies ei kutsu kotiinsa. Mikähän siinä on, miksi, oi miksi? Ja sitten, kun vastauksia alkaa tulla, niin alkaa miehen puolustelu 😂 ei ollutkaan mitään ongelmaa.
Mulle tulee tästä mieleen se yks kirjoitaja, jolla oli miesystävänään joku Micke. Sekin kirjoittaja antoi itsestään jotenkin naiivin, tahdottoman ja "persoonattoman" kuvan. Anteeksi ap, en halua loukata kun noin sanoin. Mitä itse haluat, ap? Mitä olet valmis tekemään saadaksesi sen? Oletko valmis nostamaan kissan pöydälle vai et?
Se oli Muru. Mitähän sillekin kuuluu nykyään? :D
Ihan tavallista, että miehet haluaa tulla viikonlopuksi täysihoitoon naisen kotiin ja tavata myös viikolla naisen kotona.
Minulle tämä ei ole koskaan sopinut. Olen seurustellut aina niin, että joka toinen viikonloppu täällä ja joka toinen miehen luona. On mukava päästä valmiiseen pöytään, vaikka tarjolla olisi vain eineksiä.
Olen mies, enkä päästä naista mielellään asuntooni.
Kerran olin ollut yhdessä erään naisen kanssa kolmisen kuukautta ja painostuksen jälkeen piti nainen päästää asuntoon. Tuloksena oli, että naisen mukana tuli myös sen hammasharja, pikkuhousunsuojia, hajuvettä, meikkejä sun muuta mun kylpyhuoneeseen. Lisäksi nainen "päästi jotain väriä" niin että sen tyynyliina oli sotkuinen aamuisin. Ei laittanut astioita koneeseen käytön jälkeen, vaan jätti tiskipöydälle. Lisäksi aamuisin oli naisen vaatteita lattialla, mm. pikkuhousut ja sukat. Jne. Jne.
Lopputulos oli että kaksi viikkoa kestin sitä naista, kun se luonani alkoi käymään. Pakko oli heivata nainen sitten, että sain järjestykseni takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minua häitsee tässä asiassa, että aluksi olit huolestunut, mutta nyt vain jotenkin puolustelet sitä miestä kaikin keinoin.
Kerroin, että minua ärsyttää. Ketjussa on niin hulluja viestejä kaikenmaailman väijymisistä, että asia tuntuu ihan ylimitoitetulta.
Ap
Jaa a. Jos miehellä esim vanhempia lapsia ja lapset tekevät omilla avaimillaan isän luokse kyläilyjä milloin huvittaa. Ymmärrän täysin että vasta pidemmän tapaamisen jälkeen kutsutaan kylään missä esim lapsia. Tiedän monia tällaisia ihmisiä, että yli puoli vuotta kulunut helposti..
Jos et itse ole sanonut että se et halua enää tavata omassa kodissasi, on vastuu täysin sinun. Tyyppi ottanut vastaan helpoimman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin, että minua ärsyttää. Ketjussa on niin hulluja viestejä kaikenmaailman väijymisistä, että asia tuntuu ihan ylimitoitetulta.
Ap
Mutta myös monta viestiä, jossa kerrotaan, miten asian voisi hoitaa pois päiväjärjestyksestä fiksulla tavalla.
En ota yhteiskuvia muutenkaan enkä varsinkaan, kun vasta tapaillaan.
Ap