Onko oikein, jos mies ei hyväile, nuole ja näyki tissejä,
vaikka siltä sitä pyydetäänkin. Harkisten toisen miehen etsimästi tähän hommaan. Huom! harkitsen.
Kommentit (18)
rintoja nuolee ja hyväilee, mutta ei sen alempaa muita paikkoja. Mitä nyt pökkii.
Kumma homma jos ei tissit kiinnosta. Itse olen joka asennossa tisseissä kiinni, rouvalla on sen verran hyvät tonkat, että ei niihin malta olla koskematta.
Tee sillai, että menet vaikka päälle, kalu sisään, ala ratsastaa ja sitten ranteista kiinni ja vie kädet tisseille. Voisit tehostaa vielä tätä sanomalla ukolle kiimaisesti jotain pikkutuhmaa.
Heippa, kyllä minäkin ihmettelen miksi rintoja tai nännejä ei voisi hyväillä, tai nännejä vähän näykkiä. Minä en voisi kuvitellakkaan että jättäisin vaimoltani tämän asian hoitamatta. Rinnatkin ovat niitä eroottisia paikkoja, sama kun pillun hyväily tai suuseksi. Minusta rintojen leipominen ja näykkiminen on myös mukavaa puuhaa.M45.
tuntuu se sen verran hyvälle. Onko miehesi koskaan sanonut syytä miksi ei halua, vaikka olet pyytänyt?
Meillä on jäänyt tuo hyväily ja nuoleminen lähes kokonaan, koska tisseistä valuu kaatamalla maitoa.:D
tuntuu se sen verran hyvälle. Onko miehesi koskaan sanonut syytä miksi ei halua, vaikka olet pyytänyt?
Meillä on jäänyt tuo hyväily ja nuoleminen lähes kokonaan, koska tisseistä valuu kaatamalla maitoa.:D
Heippa, onko tuo totta vai vitsi?. Onko vaimosi raskaana?, minua ainakin kiihottaisi tuollainen maitohinkki.M45.
Meillä nännin näykkäisystä saa huolella turpaansa ja homma jää siihen.
tehdä naiselleen sitä mistä nainen pitää.
Sama pätee toisinpäin, naisen kuuluu tehdä mihellees sitä mistä mies pitää..
läheisyyshän on sitä että molemmat tyydyttää molempine tarpeet
Kumma homma jos ei tissit kiinnosta. Itse olen joka asennossa tisseissä kiinni, rouvalla on sen verran hyvät tonkat, että ei niihin malta olla koskematta.
Tee sillai, että menet vaikka päälle, kalu sisään, ala ratsastaa ja sitten ranteista kiinni ja vie kädet tisseille. Voisit tehostaa vielä tätä sanomalla ukolle kiimaisesti jotain pikkutuhmaa.
vaikka siltä sitä pyydetäänkin. Harkisten toisen miehen etsimästi tähän hommaan. Huom! harkitsen.
Ettei vaan ois homppeli, tosi ikävää näin mies-sukupuolen puolesta saa hävetä tommosten vätysten takia, ja maitohinkille, mikään oo parempaa, kun rakastelun aikainen maidon imeminen;D
(kai isukki pikkusen saa maistaa)
Itse olen vähentänyt tissien pitelyä koska vaimo ei ime kaluani. Pimpan nuolemista olen myös rajoittanut.
Tarttis varmaan harkita toisen naisen etsimistä suihinottoon, pääsis taas enemmän imeen tissiä ja nuoleskeleen pillua... nam.
Useinhan ihmiset keskittyvät siihen, mistä pitävät. Jos pitää ja kiihoittuu tissien sijasta pepusta, mahasta tai vaikkapa jaloista, helposti tulee keskityttyä niihin. On kai kiva kun toinen tekee sitä, mikä saa hänet itsensä syttymään. Toisaalta taas seksiin kuuluu sekin, että tehdään juttuja jotka tuntuvat toisesta hyvältä. Ehkä kuitenkin kannattaisi ensin harkita vaikkapa kompromissia, jonka kanssa te molemmat pystyisitte elämään (yhdessä)?
Ihme homma, meillä asia on pikemminkin niin päin että rintoja ei saa kaikin tavoin hyväillä, vaikka kovasti mieli tekisi. Haluaisin nuolla ja näykkiä kunnolla mutta käsillä hyväily on tällä hetkellä rajana. En ole itseasiassa suoraan asiasta kysynyt, mutta epäilen että tämä johtuu imetysmuistoista.
Imetyksen aikana rinnat olivat luonnollisesti no go zonea, mutta pikkuhiljaa rintaruokinnan lakattua on päässyt paremmin pelikentille. :)
Ihme homma, meillä asia on pikemminkin niin päin että rintoja ei saa kaikin tavoin hyväillä, vaikka kovasti mieli tekisi. Haluaisin nuolla ja näykkiä kunnolla mutta käsillä hyväily on tällä hetkellä rajana. En ole itseasiassa suoraan asiasta kysynyt, mutta epäilen että tämä johtuu imetysmuistoista. Imetyksen aikana rinnat olivat luonnollisesti no go zonea, mutta pikkuhiljaa rintaruokinnan lakattua on päässyt paremmin pelikentille. :)
Joskus rinnat voivat olla arat, silloin pyydän vain kevyempiä otteita. Ei imetys tarkoita meillä, ettei mies saisi koskea rintoihini. Musta on tosi seksikästä olla raskaana ja imetysaikaakin pidän seksikkäänä. Tunnen itseni todella naiseksi - ja anteliaaksi miestäni kohtaan. ;)
Mikä on sen kiihottavampaa esileikkiä, että nainen on päällä, roikkuvien rintojen nännejä saa imeä, kädet kiinni reisissä ja peniksellä hieroo klitorista. Kokeiles ap tätä asentoa, innostuuko miehes tästä.
M34
kuppikoko kasvanu yhdellä eli D:t on nyt. Nännit kirsikanpunaiset ja jatkuvasti nöpöllään. Ei mies innostu ei. Niistä tulle jo muutama tippa esimaitoakin eikä olisi kovin arat edes hyväillä.
mutta ei se mua häiritse. Onkin enempi peppumies ja sitä kouriikin ihan urakalla. Mutta jos pyytäisin, niin varmaan hyväilis rintojakin.. kyllä miehen pitäis kuunnella mistä oma nainen tykkää!!
Jotkut miehet ovat ihan oikeasti niin estoisia, että eivät osaa muuta kuin mennä suoraan asiaan. Minä yritin elää asian kanssa vuosia ja toistakymmentä vuotta. Mies kun on muuten ihan kelpo ihminen. Mutta pikkuhiljaa mureni naiseus ja olin jo lähteä liitostamme, kunnes mies kuin leikaten muuttui. Ja nyt on sitten aamusta iltaan ja illasta aamuun kiinni minussa - hyväillen, nuollen, näykkien.
Ongelma on vain se, että olin tehnyt itselleni melko pitkän prosessin myötä selväksi, että yhteiselomme on ohi - ja nimenomaa hyväilyn puutteen vuoksi. Ja saanut kuoletettua tunteeni. Miten nyt sitten herättää tunteet uudelleen?
Meillä vaimo ei reagoi mitenkään rintojen hyväilyyn. Kaikkea olen yrittänyt, mutta vaimo vain ei perusta rinrojensa hyväilystä.
Kaikenlaikkiaan olen vuosien saatossa siten alannut jättää tisut rauhaan. Tunnottomata mitkä tunnottomat.
Se on sinällään outoa, sillä minä puolestani bautin ihan suunnattomasti kun vaimo varovasti imee nännejäni samalla kun ratsastaa päälläni.
niin minäkin harkitsen tai sitten olen yksin.ei hyväile tämä munkaan mies ja jos hyväileekin niin niin laiskasti ja osaamattomasti että.eikä silitä hiuksia eikä hiero hartioita tai yleensä mitään.siksipä olen masentunut syvästi kun ei ole oikeanlaista kumppania.