itsetyydytys parempaa ku seksi... oonko ainoa?
Onko siis kenenkään muun mielestä itsetyydytys kivempaa ku seksi oman kullan kaa??? Yhdynnässä en orkkua saa...käsin itse saan parissa minuutissa ja mieheltä tuohon kuluu ainakin 10 minsaa, tuolloinkin joudun ajatteleen fantasioitani...pelkkä rentoutuminen ei orkkuun riitä:(.. nykyään ' helpointa' hoitaa siis tarpeet yksin. Toki harrastetaan seksiä n. 1-2 krt/vko.... mutta en oikeestaa saa mitään tuosta n. 5 minuutin panosta....eli seksi ei kovin hyvää oo meillä koskaa ollu (naimisissa 1,5 vuotta...yhdessä reilu 3 vuotta).... oikeestaan haluan seksia vaan jotta mies saisi ' tarpeensa tyydytettyä' ...oma valinta tylsä seksi ei oo...vaan miehelle seksi ei oo kovin tärkeetä...hän on itsekäs eikä huomioi minua juurikaan sängyssä (eli panee kyllä muttei yritäkään kiihottaa minua mitenkään....ei nuole tai silittele)... rakastetaan toisiamme paljon mut seksi:(... seksilelut ja vaattet kokeiltu...enkä myöskään ole ruma/ylipainoinen... millä seksistä sais kivempaa???? Eli miten opetella nauttiin tylsästä seksistä?
Onkohan toivoa paremmasta??? Ollaan alle 30kymppisiä... paraneeko seksi iän myötä tms...
Kommentit (2)
Yksin menee se korkeintaan kymmenen minuuttia ja sit ne orkut onkin tosi herkässä. Ois ihana saada oikeen tosi karmee orkku ettei enää himottais lipitellä lisää. Kun se tuntuu vaan niin hyvälle.
Musta tuntuu tylyltä ajatellakaan että mieheni ei jaksa tehdä sitä minulle. Kun hän on niin kovakourainen että lähinnä varon jos yrittää, eikä puhe auta. Ja sit hän aina vaihtaa sitä paikkaa kun oon just tulemassa nii orkku menee ohi..
Meillä seksiä se 1-2 kertaa viikossa. Nyt tosin odottelen millon se mies tekisi aloitteen, viikko menny helposti.
ainoa, tosin minä en saa orkkua mieheni kanssa ollenkaanmutta itekseni ei varmaan mee 2 minuuttia kauenpaa. Ollaan kans naimisissa oltu n. 1,5v ja pieni poika vauva 3kk. Seksiä noin kerran viikossa.