Nainen - juotko siivotessasi "siivous-siideriä"?
Minä juon ja laitan musaa soimaan ja siivous sujuu kuin leikki.
Kommentit (93)
Juon aina asennus olutta ja siivous olutta. Siideriä ei juo yksikään ihmiseksi luokiteltava olio.
Juu sitä ennen muutan pre-siivous sidukan ja jälkeen afterparty siiderit.
Skumppaa siis oikeaa shampanjaa? Taidat tarkoittaa kuohuviiniä.
Mies meillä siivoaa, ja ihan selvin päin. Minä sen sijaan tukkaa pestessä otan punkkulasillisen.
Joskus juon jopa shiivoush-shiidriä. Mukava tulla sitten yöllä takaisin shiishtiin kotinnn.
En. Sammun jo yhdestä niin jäis siivoukset väliin.
En, mutta en juo kyllä kauheasti siideriä muutenkaan. Mulle alkoholin ottaminen on rentoutumista, ja jos otan alkoholia, ja sitten pitää tehdä jotain, se tuntuu henkisesti kauhean vaivalloiselta. Joskus harvoin saatan ottaa ruuan kanssa lasillisen viiniä ennen kuin lasten iltatoimet on tehty, mutta normaalisti haluan, että iltatoimet on ohi, olen itse käynyt suihkussa eikä enää tarvitse tehdä mitään minkään eteen. Tai sitten olen jossain sellaisessa paikassa tai tilanteessa, missä ei ole normaaleja arkivelvollisuuksia.
En ikinä. Juon todella harvoin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on samppanja ei shampanja ellet sit juo tosiaan jotain kuohuviinin litkua
Merkillistä juomista. Ja nyt pääsiäisenä taas. Ajattelen niitä lapsiperheitä jossa alkoholi kopplataan automaattisesti juhlapyhiin ja lapset ovat tietoisisa siitä.Että antakaa lapsille raitis pääsiäinnen.
Vierailija kirjoitti:
Skumvin, kuohuviini, trollukka.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Merkillistä juomista. Ja nyt pääsiäisenä taas. Ajattelen niitä lapsiperheitä jossa alkoholi kopplataan automaattisesti juhlapyhiin ja lapset ovat tietoisisa siitä.Että antakaa lapsille raitis pääsiäinnen.
Sitä alkoholia pystyy juomaan myös muuten kuin sillä tavalla, että on hirveässä humalassa, sössöttää ja alkaa tapella naapurin Pertin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sä, mikä noiden ero edes on?
Saatan ottaa viskin. Jos iso urakka, sekoitan kunnon drinkin.
Hikiseen raivaamiseen suolainen vissy. Borjomi on paras.
En juo. Vettä juon ja saatanpa heittäytyä hulluksi ja keittää kahvikupposenkin kesken kaiken.
En.
Siivoan, jynssään, teen ruuan valmiiksi. Käyn suihkussa ja sitten siinä kuivatellessa nostan jalat ylös ja nautin shampanjaa (sitä oikeeta, en mitään skumppaa) kylmänä. Se on joka viikkoinen perinne lähes kolkytä vuotta ja loppua ei vielä ole näkyvissä.
Juon siivouskaljat.Ensin tavaroidenjärkkäämiskaljan,seuraavaksi pölyjenpyyhintäkaljan,sitten imurointikaljan,sen jälkeen moppauskaljan,jonka jälkeen
pyykinviikkauskaljan.
Siinä vaiheessaa pukkaa niin hikeä,että pitää mennä saunaan ja tietty saunakaljat.
Sen jälkeen nukahdan.Rankkoja nää siivouspäivät!
En tykkää siidereistä. Ovat niin makeita ja täynnä hiilihappoja. En kylläkään juo muitakaan alkoholijuomia siivotessa. Ei tee mieli silloin. Mulla alkoholi on rentoja hetkiä varten.
En, vaan siivousskumppaa - kuivaa ja koko pullon jos on suursiivous. Kuuntelen samalla kuulokkeissa täysiä ysäriteknoa.