Mies ruiskautti Tokmannilla myyjän päälle siemennestettä
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007894587.html
Tää onkin jo vähän erikoisempaa 🤔
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netseissä on paljon videousteja, joilla miehet ovat kuvanneet tuollaista menettelyään.
Näyttäisivät hoitavan latingin valmiiksi ja hivuttautuvat taakse ampumaan shotin juuri oikealla hetkellä. Aika usein uhri ei huomaa mitään. On vain takapuoli riippeitä täynnä :D
Mikä miehiä vaivaa? Miksi miehet on niin hirveitä?
Miehet vain nauttivat seksuaalisuudestaan. Eikö miehillä ole oikeus voimaantua?
Mikä miehiä vaivaa, kun seksuaalisuudesta nauttiminen on sitä että kumppania pelottaa ja ällöttää ja häntä nöyryytetään? Ja sitten itkette jotain women are wonderful-efektiä. Women ARE wonderful. Teihin verrattuna.
Mua ei vaivaa mikään, jos mut tähän uutiseen liitit vain koska olen mies. Mutta mua v..taa sun kaltaiset naiset, jotka syyllistää kaikki. Opettele elämään tai tee se tarpeellinen itselles.
Mutta yhtään ei vtuta tuon kirjoittajan kaltaiset miehet, jotka ilmoittaa että kaikki miehet hyväksyy vastapuolen nöyryyttämisen oman seksuaalisen tyydytyksensä saamiseksi? Niin aina.
En ottanut kyllä aiempaa kirjoittajaa minään muuna kuin trollina, johon ei kannata reagoida.
Onkohan roiskauttaja oikeudessa koittanut demot, miten mukavahingonsa tapahtunut? Äkkisältään voisi kuvitella takin taskussa olevan ruiskun ruiskauttavan taskuunsisältönsä tai kättä poisotettaessa kyseiseen käteen. Myönnettäköön, että omat kokemukset minkään täytetyn ruiskun kuljettamisessa taskussa on hyvin vähäiset, oikeastaan kyseessä puhtaasti teoreettinen pohdiskelu.
Vierailija kirjoitti:
Sakot eivät voi olla riittävän suuret. Teko vastaa työntekijän päälle kusemista ja on erittäin iljettävä.
Rikoksentekoväline valtiolle oksasaksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakot eivät voi olla riittävän suuret. Teko vastaa työntekijän päälle kusemista ja on erittäin iljettävä.
Rikoksentekoväline valtiolle oksasaksilla.
Uutisen mukaan käytti kylläkin ruiskua.
Välillä tulee sellainen olo että tämä koko maa on iso sekoitus Fingerporia ja Kummelia.
Outo pieni sekoileva kansa jossain Pohjoisen perukoilla.
Kuitenkin oma rakas kotimaa :-)
Toivotaan että menee työpaikka alta. Ja toivotaan että oli sen arvoinen ruiskautus.
Miehet ei ole ihmisiä,käytös kun elukoilla
Ja yhteiskunta maksaa tämänkin runkkarin lakimiehen.
"Hän selitti siemennesteen olleen takkinsa taskussa, ja kun hän oli vetänyt kättä, ruisku oli lauennut myyjän päälle.
Oikeuden ratkaisusta ei käy tarkemmin ilmi, oliko mies väittämänsä mukaan vetänyt ruiskua käteen vai oliko siemenneste tullut vahingossa käden mukana."
Keinot on monet, sano mummo kun kissalla pöytää pyyhki:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän musta tuntuu..
Tapahtui Orivedellä, turha vetää mitään rotunäkökulmaa tähän.
Persuja on sielläkin, valitettavasti.
Mitä tekijän oletettu puoluekanta liittyy asiaan? Harva suomalainen kuuluu mihinkään puolueeseen, joten miten määrittää ihmisen puoluekanta? Itse olen äänestänyt vähintään kerran suurinta osaa puolueista jossain vaaleissa.
Yhtä vähän se liittyy asiaan kuin tekijän ihonväri jota persu ilmestyy joka jumalan rikosketjuun ensimmäisenä epäilemään yhtä varmasti kuin aurinko nousee aamulla. Ja kuvittelee tämän sitten lisäävän sympatiaa persuja kohtaan.
Eli teet ihan samaa kuin henkilö, jota kritisoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies Persujen kuntavaaliehdokkaana?
Kuulostaa kyllä enemmänkin joltakin vihreiden Foucaultin fanittajalta pervertikolta.
Tää sairaalassa työskentelevä spermaruiskuttelija on perverssi mutta ei toivottavasti sellainen miksi Foucault nyt paljastui lehdistössä...
Vierailija kirjoitti:
Ja tostahan voi saada jonkun taudin, hyi helvata.
Mä kiusasin aikoinaan silloista tyttöystävää heittämällä
satsit sen pitkiin hiuksiin, ei tykännyt yhtään.
Olispa silloin hoksannut tuon ruiskutus tekniikan, niin olis voinut
tehdä jäynät vaikka kauppareissulla ;)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan roiskauttaja oikeudessa koittanut demot, miten mukavahingonsa tapahtunut? Äkkisältään voisi kuvitella takin taskussa olevan ruiskun ruiskauttavan taskuunsisältönsä tai kättä poisotettaessa kyseiseen käteen. Myönnettäköön, että omat kokemukset minkään täytetyn ruiskun kuljettamisessa taskussa on hyvin vähäiset, oikeastaan kyseessä puhtaasti teoreettinen pohdiskelu.
Mitähän työtä tämäkin sälli mahtaa sairaalassa tehdä. Itse en kuljettelisi yhtään mitään ruiskussa, tai ainakaan ruiskua sellaisenaan taskussa. Jos kerran on ylevä tutkimustarkoitus, niin luulisi voivan pakata muutenkin kuin takintaskuun lompsan viereen piipahtaessaan Tokmannille. Tuo kuulostaa ennemminkin tilanteeseen laaditulta huonolta selitykseltä, jos niin huonosti käy että jää kiinni.
Todella kuvottavaa! Itse myyjänä tiedän miten kuormittavaa tuo työ on ja sitten joku vielä tulee ja ruiskauttaa spermat päälle. Todella alentavaa ja nöyryyttävää :( Ja sekin että tuo toimittaja kirjoittaa asiasta "humoristiseen" sävyyn. Mitäs jos minä menisin herra toimittajan työpaikalle ja ruiskaisin kuukautisveret tai valkovuodot päälle? Hehheh vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Siinä on myyjätyttö ollut väärällä alalla, jos tuollaisesta pahastuu. Vahinkoja sattuu ja rapatessa roiskuu.
Ja työpaikka taatusti lähtee, ninittäin siltä rapparilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on myyjätyttö ollut väärällä alalla, jos tuollaisesta pahastuu. Vahinkoja sattuu ja rapatessa roiskuu.
Ja työpaikka taatusti lähtee, ninittäin siltä rapparilta.
Tuomio tuli kunnianloukkauksesta ja lievästä vahingonteosta. Ei pienintäkään vaikutusta työpaikkaan.