Mies ruiskautti Tokmannilla myyjän päälle siemennestettä
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007894587.html
Tää onkin jo vähän erikoisempaa 🤔
Kommentit (213)
"oliko mies väittämänsä mukaan vetänyt ruiskua käteen vai oliko siemenneste tullut vahingossa käden mukana"
mitä vit mä just luin? :DD
Oliko tämä aprillipila? Jos ei, niin kirjoitustyyli oli kyllä todella ala-arvoinen myyjän kohtaamaan nöyryytykseen nähden. :(
Myyjät ei hitto soikoon saa tarpeeksi arvostusta! Mun päälle räkäisi aikoinaan narkkari, onneksi osui vaan siihen työliiviin. Kehtasin puuttua siihen kun oli pöllimässä.
Ajattelin, että onko tämä joku aprillipila. Mutta se päivähän on vasta huomen..
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä aprillipila? Jos ei, niin kirjoitustyyli oli kyllä todella ala-arvoinen myyjän kohtaamaan nöyryytykseen nähden. :(
Ihan perinteistä naisvihaa: nainen sai laatit päälleen, heh heh. Ala-arvoista. Sitä paitsi en kummastuisi, jos tuomittu henkilö jatkossa syyllistyisi yhä vakavampiin ja vakavampiin seksuaalirikoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Myyjät ei hitto soikoon saa tarpeeksi arvostusta! Mun päälle räkäisi aikoinaan narkkari, onneksi osui vaan siihen työliiviin. Kehtasin puuttua siihen kun oli pöllimässä.
Itse en jaksanut edes kaljavarkaita päin vilkaista. Sen palkan eteen en tehnyt mitään mistä voisi olla itselle haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perinteistä naisvihaa: nainen sai laatit päälleen, heh heh. Ala-arvoista. Sitä paitsi en kummastuisi, jos tuomittu henkilö jatkossa syyllistyisi yhä vakavampiin ja vakavampiin seksuaalirikoksiin.
*laatit = lastit
Vierailija kirjoitti:
SEKSIPALSTALLE!
Miten tämä liittyy mitenkään seksiin? Vahingonteko ja kunnianloukkaus kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä on tämä suomalainen avohoito. Kaikki pervot vapaalla jalalla.
Tässähän oli kyseessä työssäkäyvä mies, ymmärtääkseni TAYS on ihan arvostettu laitos.
"Mies oli tullut Tokmannille mukanaan ruiskullinen siemennestettä.
Lääkeruiskun hän oli kertomansa mukaan ottanut työpaikaltaan, jonka kertoi olevan Tampereen yliopistollinen sairaala.
Siemenneste oli miehen omaa tuotantoa. Hän oli aikonut testata sen työpaikallaan.
Siemennesteen matka katkesi kuitenkin naapurikaupungin Tokmannilla."
Vierailija kirjoitti:
"Oikeuden ratkaisusta ei käy tarkemmin ilmi, oliko mies väittämänsä mukaan vetänyt ruiskua käteen vai oliko siemenneste tullut vahingossa käden mukana."
Voi herrajumala :D;:D:D:D antakaa tälle toimittajalle palkankorotus!
Ennemminkin potkut kuin palkankorotus! Turhaa teon vähättelyä! Entä jos kyseessä olisi ollut vaikkapa raiskausta, olisiko aiheellista kirjoittaa uutinen tuohon tyyliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tarttunut myyjään tauteja.
Kaverilla tuskin on ollut kovin vilkasta seksielämää, eli riski taudeista lienee pieni :D
Ei mikään kauhea pelimiesliike nimittäin
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen että motiivina joku tauti tartuttaa. Ihan kuin sylkäisy.
Tutkittiinko asiaa olisiko ollut näin? Menisi "vähän" eri rikosnimikkeet.
Mistäköhän tiedettiin, että se oli siemennestettä? Itse ainakin olettaisin tyyliin vesipyssyä, jos yhtäkkiä tulisi housuun märkää jonkun taskusta. Mahtoiko olla uhkailua/ällöpuhetta jne. Ja olikohan käytös muuten uhkaavaa?
Tämä on juurikin sitä naisvihaa. Heh heh hassu juttu kun nainen joutuu tällaisen hyökkäyksen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuhkaisiko myyjä pöksyjä vai miten selvitti, että kyseessä on siemenneste?
Jotain ei jutussa kerrota. Mistä myyjä tiesi, että ruiskusta tullut aine oli spermaa?
Teki rikosilmoituksen että tutkittaisiin mitä se on? Mieti jos joku hullu ruiskuttaa sun päälle jotain ties mitä nestettä. Itsehän ottaisin housut kiireesti pois ja veisin suoraan poliisilaitokselle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juurikin sitä naisvihaa. Heh heh hassu juttu kun nainen joutuu tällaisen hyökkäyksen kohteeksi.
En edes viitsi avata linkkiä...
Vierailija kirjoitti:
Ei asia itsessään ole hauska, vaan artikkelin tekstiasu.
Olisi ihan yhtä hauska, vaikka uhrina olisi ollut mies.
Pahoittelen.
Jotenkin musta nyt tuntuu, että tämä uutinen lipsahti vuorokautta liian aikaisin eetteriin. Haiskahtaa kyllä nimittäin nyt sellaiselta jutskalta kaikkine "käteen vetämisineen".