MeNaiset: Konsta Hietanen ja Aami-vaimo avautuvat mustasukkaisuudesta: ”Tiedän, että paikalleni on ollut tulijoita”
Ottaisitko sinä Aamin paikan?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4239fa78-283e-4a38-ba3b-bd4781…
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta siinä viitattiin siis siihen tenavatähtiaikaan, eli silloin olisi ollut "ottajia". Ei sitä nyt niin kirjaimellisesti tarvitse ottaa.
Minusta nämä on vähän amisheja. Kukin tyylillään, mutta jotenkin tosi vahvasti tuosta perheestä rakennettu se identiteetti, siis henkilökohtainenkin. Nopeastihan se julkisuudessa kääntyy sellaiseksi "olen vähän parempi kuin muut" -kuvaksi. Joka ei välttämättä ole hyvä.
Olen samaa mieltä kuin joku toinenkin, että turhaan tuo perhettä ja puolisoa julkisuuteen. Puolison osalta tulee vähän sellainen kuva, että haluaa varmistaa, että julkisuudessa tiedetään, että ko. hlöllä on perhe. Mitä se sillä tiedolla tehdään? Ei mitään. Tulee vain kuva epävarmasti puolisosta.
En onneksi ole julkisessa ammatissa. Mutta en koskaan tuo perhettäni esille työasioissa. Ehkä Konstankaan ei kannattaisi. Ehkä näistä ulostuloista sitten maksetaan ja se raha houkuttaa.
Aami pitää Tohinatalo-blogia ja sai juuri kustannusopimiuksen. Aikoo kirjoittaa kirjan lasten kasvatuksesta ja äitiydestä. Markkinoi siis näillä myös näitä ja ne on siinä paperiversiossa mainittu.
Miksi ei ole sellaista hymiötä missä työnnetään sormia kurkkuun ja ollaan oksentavinaan? Tarvitsisin tähän sellaisen
He ovat ahkeria ja tekevät kovasti töitä. Ja blogissa on paljon hyvää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta siinä viitattiin siis siihen tenavatähtiaikaan, eli silloin olisi ollut "ottajia". Ei sitä nyt niin kirjaimellisesti tarvitse ottaa.
Minusta nämä on vähän amisheja. Kukin tyylillään, mutta jotenkin tosi vahvasti tuosta perheestä rakennettu se identiteetti, siis henkilökohtainenkin. Nopeastihan se julkisuudessa kääntyy sellaiseksi "olen vähän parempi kuin muut" -kuvaksi. Joka ei välttämättä ole hyvä.
Olen samaa mieltä kuin joku toinenkin, että turhaan tuo perhettä ja puolisoa julkisuuteen. Puolison osalta tulee vähän sellainen kuva, että haluaa varmistaa, että julkisuudessa tiedetään, että ko. hlöllä on perhe. Mitä se sillä tiedolla tehdään? Ei mitään. Tulee vain kuva epävarmasti puolisosta.
En onneksi ole julkisessa ammatissa. Mutta en koskaan tuo perhettäni esille työasioissa. Ehkä Konstankaan ei kannattaisi. Ehkä näistä ulostuloista sitten maksetaan ja se raha houkuttaa.
Aami pitää Tohinatalo-blogia ja sai juuri kustannusopimiuksen. Aikoo kirjoittaa kirjan lasten kasvatuksesta ja äitiydestä. Markkinoi siis näillä myös näitä ja ne on siinä paperiversiossa mainittu.
Miksi ei ole sellaista hymiötä missä työnnetään sormia kurkkuun ja ollaan oksentavinaan? Tarvitsisin tähän sellaisen
Käykö tämä? 👆🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blogissa on kyllä niin paljon itsestäänselvyyksiä jutuissa, perus diibadaabaa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni 4 lasta, yliopisto, ura ja arkeen aktiiviset osallistuvat appivanhemmat.
On ok hommaa iso perhe ja miettiä mitä haluaa isona, mutta miksi jäädä kotiin ?
Ei mitään kunnianhimoa äidillä. Lapset eivät kuitenkaan ole kotikoulussa.
Kyllä puoliso oli ihan nami silloin lapsena. En minäkään vaihtaisi paikkaani vaimon kanssa.
Siis sanotko sä lapsesta, että se on nami??
Vierailija kirjoitti:
Toi eukko on kyllä kummallinen, "olen aina halunnut osoittaa olevani Konstan arvoinen". Siis se on jäänyt jollekin lapsen fanitustasolle.
Jep, säälittävää ajatella olevansa alempiarvoinen kuin kumppaninsa, etenkin jos sen arvonsa todistaa synnyttämällä lauman lapsia jotka ei saa edes tehdä normaaleja nykyajan lasten juttuja. Muutenkin tosi outoa pitää noinkin pitkäaikaista kumppaniaan jollain ihme jalustalla, ja noin ylipäätäänkin tehdä niin, oli sitten miten julkkis tai ei.
No eihän niiltä lapsilta kaikkia älylaitteita ole kielletty 100%. Ne eivät ole suurta osaa ajasta ajanvietteenä vain. Vanhemmat siis asettavat tavallista tiukemmat rajat laitteille ja netin käytölle, varmaankin valvovat alaikäistensä somen käyttöä jne. Yleisesti ottaen lapset saavat tänä päivänä "harjoitella" netin käyttöä aivan liikaa ja ilman valvontaa. Tässä normaalissa tuon perheen tilanne vaikuttaa tietenkin kummalliselta. Tosi asia kuitenkin on, etteivät FB:n, Insta:n, YouTube:,n tiktok:n jne kehittäjät itse siellä roiku eivätkä heidän lapsensakaan. Tästä voinee päätellä, ettei niiden käyttö aivan älyttömiä määriä harjoittelua tarvitse jos ei niiden kehittäminenkään. :D
Ei todellakaan. Ei ole vain mun tyyppinen mies. Saisi olla älykkäämpi.
Katkerat feministit täällä haukkuvat kotiäitiä. Otsikkolainaus on ihan tarkoituksella provosoiva ja typerä ja itse asiassa jo käytetty aiemmin Selänteiden kanssa. En tiedä laittaako toimittaja tarkoituksella näiden naisten suuhun tuollaisen, ajaakseen jotain feminististä agendaa jossa kotiäiti on saatava näyttämään riippuvaiselta ressukalta.
Miksi kommentoijat olettavat näiden haluavan erota ja olevan yhdessä vain taloudellisen pakon takia? Ja ainoa oikeanlainen elämä on sitä missä elämän keskiössä on työ, ura ja raha? Akateemisia pätkätöitä muutaman kuukauden pätkinä silloin tällöin, mutta onhan sit se koulutus ja "ura". Harvinaisen ankea maailmankuva ja käsitys parisuhteista ja perhe-elämästä. Voihan olla että nuo ovat onnellisesti yhdessä ja nauttivat perhe-elämästä eikä kumpikaan haaveilekaan erosta. Uskokaa tai älkää, sellaisiakin pareja ja perheitä on.
Vierailija kirjoitti:
No eihän niiltä lapsilta kaikkia älylaitteita ole kielletty 100%. Ne eivät ole suurta osaa ajasta ajanvietteenä vain. Vanhemmat siis asettavat tavallista tiukemmat rajat laitteille ja netin käytölle, varmaankin valvovat alaikäistensä somen käyttöä jne. Yleisesti ottaen lapset saavat tänä päivänä "harjoitella" netin käyttöä aivan liikaa ja ilman valvontaa. Tässä normaalissa tuon perheen tilanne vaikuttaa tietenkin kummalliselta. Tosi asia kuitenkin on, etteivät FB:n, Insta:n, YouTube:,n tiktok:n jne kehittäjät itse siellä roiku eivätkä heidän lapsensakaan. Tästä voinee päätellä, ettei niiden käyttö aivan älyttömiä määriä harjoittelua tarvitse jos ei niiden kehittäminenkään. :D
Se menee niin niin kuin lestoilla ennen, että kun ei kotona ole telkkaria niin mennään kaverille tollottamaan. Eri asia jos olet joku jenkki, joka ei saa päästää lastaan minnekkään, mutta Suomessa lapset liikkuu kavereillaan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Katkerat feministit täällä haukkuvat kotiäitiä. Otsikkolainaus on ihan tarkoituksella provosoiva ja typerä ja itse asiassa jo käytetty aiemmin Selänteiden kanssa. En tiedä laittaako toimittaja tarkoituksella näiden naisten suuhun tuollaisen, ajaakseen jotain feminististä agendaa jossa kotiäiti on saatava näyttämään riippuvaiselta ressukalta.
Miksi kommentoijat olettavat näiden haluavan erota ja olevan yhdessä vain taloudellisen pakon takia? Ja ainoa oikeanlainen elämä on sitä missä elämän keskiössä on työ, ura ja raha? Akateemisia pätkätöitä muutaman kuukauden pätkinä silloin tällöin, mutta onhan sit se koulutus ja "ura". Harvinaisen ankea maailmankuva ja käsitys parisuhteista ja perhe-elämästä. Voihan olla että nuo ovat onnellisesti yhdessä ja nauttivat perhe-elämästä eikä kumpikaan haaveilekaan erosta. Uskokaa tai älkää, sellaisiakin pareja ja perheitä on.
Vaikuttaa että ovat jo eronneet, jos toinen asuu Lahdessa ja toinen Helsingissä. Enää kulissit pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ja oli kielletty käytännössä kaikki.
Kyllä mä Konstan yhdeksi yöksi huolisin, näyttää siltä, että vois olla kestävyyttä ja hyvä kroppa. Äitipuoleks en todellakaan rupeais enkä suhteeseen, sen verran tylsän olonen tyyppi.
Onpas siinä naisella paljon ryppyjä naamassa tuon ikäiseksi... Luulin paljon ikäistään vanhemmaksi. Muuten nätti.
Viehättävä pari. Itsekin menin nuorena yhteen mieheni kanssa. Se on suuri onni.
Mua vähän häiritsee se, että Konstaa ei silloin aikoinaan kiinnostanut takoa, kun rauta oli kuumaa laulajan/näyttelijän töiden suhteen. Halusi keskittyä fudikseen, vaikkei päässyt Veikkausliigaa pidemmälle. Nyt kun fudisura on ohi, Konsta kuvittelee että hänelle on pidetty paikkaa auki yli 20 vuotta, ja voisi vaan hypätä niihin hommiin takaisin ja suosio olisi taattu. Se juna taisi mennä jo. Tuo hiustyylikin on jotenkin konservatiivinen, ja olemuksesta puuttuu karisma ja pilke silmäkulmasta. Ja vaimon ja viiden lapsen mainostaminen ei ainakaan markkina-arvoa lisää.
Kyllä on taas ketju!!
Yksi hyvä esimerkki siitä kuinka mammat eivät kestä sitä että joku elää erilaista elämää kuinka hän itse. Jos Aami olisi korkeakoulutettu ja loisi uraa, porukka täällä vinkuisi kuinka pitää pukata lapsia vaikka ei ehdi niitä hoitamaan.
Kyllähän se ärsyttää kun joku pystyy olemaan saman miehen kanssa noinkin pitkään ja saa vielä toteuttaa unelmansa isosta perheestä ilman että mies vinkuu kun rahat eivät riitä parempaan pleikkariin ja Kanarianmatkaan.
Lapset voivat elää ilman päivittäistä ruutuaikaakin, yllätys yllätys. Tabletin käyttäminen ei ole niin haastavaa etteikö isompi lapsi pääsisi hetkessä sille tasolle johon mamman 1- ja 2-vuotiaana harjoittelun aloittaneet Nico ja Yasmine ovat päässeet 10 vuoden ahkeran pelaamisen ja videon katselun jälkeen. Jos perheen vanhemmat kokevat ruutuajan tuovan häiriöitä arkeen, heillä on täysi oikeus rajata se arjesta pois kokonaan.
No, jos joku Hietanen tai sukulainen eksyisi tätä ketjua vahingossa lukemaan; karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän häiritsee se, että Konstaa ei silloin aikoinaan kiinnostanut takoa, kun rauta oli kuumaa laulajan/näyttelijän töiden suhteen. Halusi keskittyä fudikseen, vaikkei päässyt Veikkausliigaa pidemmälle. Nyt kun fudisura on ohi, Konsta kuvittelee että hänelle on pidetty paikkaa auki yli 20 vuotta, ja voisi vaan hypätä niihin hommiin takaisin ja suosio olisi taattu. Se juna taisi mennä jo. Tuo hiustyylikin on jotenkin konservatiivinen, ja olemuksesta puuttuu karisma ja pilke silmäkulmasta. Ja vaimon ja viiden lapsen mainostaminen ei ainakaan markkina-arvoa lisää.
Suurin osa futaajista ei pääse ikinä edes veikkausliigaan, vielä harvempi kelpuutetaan ulkomaisiin sarjoihin, joten ihan kohtuullinen saavutus Konstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se menee niin niin kuin lestoilla ennen, että kun ei kotona ole telkkaria niin mennään kaverille tollottamaan. Eri asia jos olet joku jenkki, joka ei saa päästää lastaan minnekkään, mutta Suomessa lapset liikkuu kavereillaan vapaasti.
Meillä ei ollut telkkaria lapsena enkä kyllä tollottanut kavereillakaan. En nyt aikuisenakaan koe ohjelmien vahtaamista luontevana tapana viettää iltojani ja vaikka joskus jotain katselenkin ja lapsenikin katsovat, minun on erittäin helppo rajata ruutuaika ja keksiä jotain muuta tekemistä illoilleni ja elämälleni.
T. Lesta