MeNaiset: Konsta Hietanen ja Aami-vaimo avautuvat mustasukkaisuudesta: ”Tiedän, että paikalleni on ollut tulijoita”
Ottaisitko sinä Aamin paikan?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4239fa78-283e-4a38-ba3b-bd4781…
Kommentit (99)
Toi eukko on kyllä kummallinen, "olen aina halunnut osoittaa olevani Konstan arvoinen". Siis se on jäänyt jollekin lapsen fanitustasolle.
Nehän on muuten tossa yhdessä ig-kuvassa ihan samannäköisiä. 😲
Tulee vibat, että tuo vaimo on tosi takertuva. Se voi alkaa ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Konsta on lahjakas ja suloinen. Rouvalla on huonosti peitelty huono itsetunto. Lapsien lukumäärää en ymmärrä.
Lapsia tuskin olisi näin paljon, jos ei olisi neljä poikaa ja nuorin tyttö.
Kyllä ottaisin mielellään tuon naisen paikan... Komea mies ja paljon lapsia, minulle kelpaisi.
Kunhan nyt ei ryhdy uudeksi Toni Niemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaisin mielellään tuon naisen paikan... Komea mies ja paljon lapsia, minulle kelpaisi.
Hymytön mies
En kyllä usko, että puolet suomalaisista havittelisi Konstaa puolisokseen. Ei se nyt niin Adonis ole.
Minusta tuo Konsta Hietasen vaimo vaikuttaa järki päässä-olevalta ja mukavalta naiselta. En tiedä, mutta blogista tuli semmoinen mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Tossa Konstassa ja tässä suhteessa on jotenkin jotain pielessä...
Niin on. Tuo totisuus ja hymyttömyys ja sanotaan että ollaan niin onnellisia yhdessä, mutta se ei välity mistään.
Jotenkin vaikuttaa siltä, että vaimo joutuu myötäilemään konstaa eikä hänellä saa olla muuta elämää kuin konstan palvominen ja passaaminen lapsien ohessa. Toi konstan vaikuttaa kireeltä niuholta, jolla on naiselle paikka, kotona häntä ja lapsia passaamassa. Omia juttuja saa olla korkeintaan joku lenkillä käynti. Toi miestyyppi tiedetään
Molemmat vaikuttavat tosi kivoilta tyypeiltä!
Vierailija kirjoitti:
Molemmat vaikuttavat tosi kivoilta tyypeiltä!
Ei vaikuta. Vaikuttavat jotenkin hankalilta. Sitä on vaikea selittää, mutta ihmistyyppi tuntuu tutulta. ovat jotenkin sodassa maailmaa vastaan, vaikka maailma ympärillä ottaisi rennosti.
Jos aussit on sellaisia no worries, niin nämä on sen vastakohta, epärentoja.
Itselläni 4 lasta, yliopisto, ura ja arkeen aktiiviset osallistuvat appivanhemmat.
On ok hommaa iso perhe ja miettiä mitä haluaa isona, mutta miksi jäädä kotiin ?
Ei mitään kunnianhimoa äidillä. Lapset eivät kuitenkaan ole kotikoulussa.
Kyllä puoliso oli ihan nami silloin lapsena. En minäkään vaihtaisi paikkaani vaimon kanssa.
Ei kyllä Konsta kiinnosta pätkääkään. Ihmettelen suuresti jos on monia "ottajia".
Niin kun miettii tuota noiden elämäntapaa, niin en minä kyllä jaksaisi. Että äiti on kotona viiden lapsen kanssa ja siitä pois telkkari ja pleikkari kokonaan. Ei hitto hetken rauhaa. Meilläkin on ruutuajat, mutta en minä niistä kokonaan ole valmis luopumaan, koska ne helpottaa elämää ihan sikana lasten kanssa. Jos olisin kotona ja mies siinä sanelisi etten saa istuttaa lapsia hetkeksi telkkarin eteen niin saisi kyllä mies itse hoitaa kodin ja lapset. 😂 toki isompien lasten kanssa tuo varmaan menee niin että ovat kavereilla pelaamassa koko päivän, niin ei enää haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus pallinaamoja, molemmat.
Okei. Jälleen kerran meistä monet ovat sitten siellä aika pahnan pohjalla...
Ylpeillään siitä, että kotona ei pelata, puhelimissa ei ole pelejä ja telkkaria katsotaan vain erikoistapauksissa. Ja vanhin jo teini-ikäinen. Joku ylempänä kommentoi takakireäksi, se kuvaa hyvin näitä vanhempia. Enpä haluaisi olla tämän perheen lapsi (tai äitipuoli sen enempää).
Joo! En osaa selittää mikä siinä on, mutta jotenkin oudot/ikävät vibat noista tulee.