Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MeNaiset: Konsta Hietanen ja Aami-vaimo avautuvat mustasukkaisuudesta: ”Tiedän, että paikalleni on ollut tulijoita”

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluisi hänen paikalleen. Ensinnäkään en tahdo edes omaa lasta niin miksi tahtoisin monen lapsen äitipuoleksi. Lisäksi mulla on oma mies (ei mikään julkkis mutta julkisuutta en kaipaakaan) joka on mun mielestä paremman näköinen kuin Konsta.

N28

Vierailija
42/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, Konsta on samannäköinen kuin pikkupoikana ja ukkomies, monen lapsen isä. Eihän se nyt kehtaisikaan pilata mainettaan häntäheikkeilyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluisi hänen paikalleen. Ensinnäkään en tahdo edes omaa lasta niin miksi tahtoisin monen lapsen äitipuoleksi. Lisäksi mulla on oma mies (ei mikään julkkis mutta julkisuutta en kaipaakaan) joka on mun mielestä paremman näköinen kuin Konsta.

N28

Ja se, että hän on paremman näköinen, kuin Konsta, kantaakin parisuhdetta vuosikymmenet eteenpäin. Harmi vaan, ettei hän ole "julkkis".

Vierailija
44/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa Konstassa ja tässä suhteessa on jotenkin jotain pielessä...

Joo! En osaa selittää mikä siinä on, mutta jotenkin oudot/ikävät vibat noista tulee.

Se johtuu siitä että eivät elä perus -standardeihin sopivaa elämää. Jos rivät ole niin kuin muut, lapsia on liikaa eikä niitä kasvateta ruutujen ääressä niin jo on outoa...

Olen muuten elänyt samanlaisen lapsuuden, monta sisarusta eikä telkkaria. Hyvä ja onnellinen lapsuus. Ehkä siksi ei tule outoja fiboja :)

Vierailija
45/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin linkin ja kävin katsomassa millainen mies on kyseessä. Juu ei kiitos, ei yhtään mitään, mikä herättäisi kiinnostukseni (ulkonäössä, muuta en tietenkään hänestä tiedä). Ja viisi lasta? Miksi kukaan haluaisi miehen, jonka mukana tulee viisi lasta?

Vierailija
46/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuka tuohon soppaan haluaisi mennä, joten luulenpa että ihan turhaan on mustasukkainen. Ja mulle on tullut Konstasta vain huonot vipat ja en usko että on niin ihana ihminen kotona. 

Vierailija
47/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei saa edes katsoa telkkaria ja viisi lasta siihen päälle. Kuka hänet edes huolisi?

Vierailija
48/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona ei saa edes katsoa telkkaria ja viisi lasta siihen päälle. Kuka hänet edes huolisi?

Aika hämmästyttävän moni, koska Konstalla on jonkinlaisen julkkiksen status. Ihmiset pariutuvat käsittämättömiin perhekuvioihin ilman julkisuuttakin.

Vierailija
49/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin tälle heidän haastattelulle :D Ei tuo Konsta nyt mikään superhottis supertähti. Kuka sen perään muka kuolaa? Ja miksi vaimo edes keikkuu haastatteluissa? Konstan kannattas keskittyä puhumaan musiikistaan ja pitää vaimo poissa julkisuudesta.

"... Konsta nyt mikään superhottis supertähti. Kuka sen perään muka kuolaa?" Eikö millään muulla ole väliä?

Vierailija
50/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä nipotusta tuo ettei saa katsoa telkkaria. Nämä lapset varmasti teini- iässä tulevat vastustamaan rajoja rankasti tai sitten aikuisena ovat telkkarin orjia.

Vierailija
51/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas teidän aamumuroihin on kussut? :D

Ihan tällaisena ajatusleikkinä voisitte hetken aikaa pohtia, mikä teillä meni haastattelussa niin ihon alle ja henkilökohtaisesti otitte, että täytyy näin inhottavin sanakääntein puhua muista ihmisistä?

Olisiko mitenkään mahdollista edes hetkeksi yrittää asettua toisen asemaan? Mustasukkaisuudella ei ole järjen kanssa mitään tekemistä. Aika rohkea ulostulo lehdessä kertoa kärsivänsä siitä, yleensä kun asiasta vaietaan viimeiseen asti. Täälläkin palstamammat ratsaa miestensä puhelimia yms. ja kyseessä ihan tavan tallaajat.

Konstalla on oma fanikuntansa, onhan se nyt fakta. Toinen fakta on, ettei mies tarvitse kummoistakaan julkkisstatusta että ottajia löytyy. Se, että ette (mukamas) henkilökohtaisesti juuri itse kyseistä miestä kelpuuttaisi, ei asiaa muuksi muuta. 

Vai onko vaan niin paha olo itsellä kun oma ukko ei huomioi, keskusteluyhteyttä ei ole ja muutenkin kaikki niin perseelleen, että kun näkee tasapainoisen parisuhteen, niin täytyy omaa oloaan helpottaakseen yrittää sepittää ties mitä shaibaa?

Vierailija
52/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa Konstassa ja tässä suhteessa on jotenkin jotain pielessä...

Joo! En osaa selittää mikä siinä on, mutta jotenkin oudot/ikävät vibat noista tulee.

Itselläkin on samanlainen fiilis heidän suhteensa. En lukenut juttua, mutta onko heillä rahat vähissä vai miksi haluavat, että heistä tuutataan tuollaisia kiusallisia juttuja koko ajan maailmalle?

Vierailija
53/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haastattelu oli mielestäni todella mukava. Molemmilla jalat maassa.

Vierailija
54/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua houkuttaisi ajatus ruveta hetkellisesti perheen äitipuoleksi. Päästäisin lauman laitumelle, antaisin pleikat käyttöön ja rajoittamattoman ruutuajan.

Vierailija
55/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tällaisena ajatusleikkinä voisitte hetken aikaa pohtia, mikä teillä meni haastattelussa niin ihon alle ja henkilökohtaisesti otitte, että täytyy näin inhottavin sanakääntein puhua muista ihmisistä?

Olisiko mitenkään mahdollista edes hetkeksi yrittää asettua toisen asemaan? Mustasukkaisuudella ei ole järjen kanssa mitään tekemistä. Aika rohkea ulostulo lehdessä kertoa kärsivänsä siitä, yleensä kun asiasta vaietaan viimeiseen asti. Täälläkin palstamammat ratsaa miestensä puhelimia yms. ja kyseessä ihan tavan tallaajat.

Konstalla on oma fanikuntansa, onhan se nyt fakta. Toinen fakta on, ettei mies tarvitse kummoistakaan julkkisstatusta että ottajia löytyy. Se, että ette (mukamas) henkilökohtaisesti juuri itse kyseistä miestä kelpuuttaisi, ei asiaa muuksi muuta. 

Vai onko vaan niin paha olo itsellä kun oma ukko ei huomioi, keskusteluyhteyttä ei ole ja muutenkin kaikki niin perseelleen, että kun näkee tasapainoisen parisuhteen, niin täytyy omaa oloaan helpottaakseen yrittää sepittää ties mitä shaibaa?

Nyt realiteetit esiin. Kyllä kiertäisin kaukaan viiden lapsen isän ja siihen päälle vielä julkisuudenhenkilö, joka on paljon poissa kotoa töiden vuoksi. Kuulostaa ihan painajaismaiselta suhteelta jo ajateltuna. 

Vierailija
56/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua houkuttaisi ajatus ruveta hetkellisesti perheen äitipuoleksi. Päästäisin lauman laitumelle, antaisin pleikat käyttöön ja rajoittamattoman ruutuajan.

Ja hirveä perheriita heti alkajaisiksi? Ihan turhaan rouva on mustasukkainen, koska kuka oikeasti haluaa lopulta tuollaista elämää? 

Vierailija
57/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin tosi oudolta, että Konsta 18v. on ottanut hyvän kaverinsa pikkusiskon joka on ollut 15v. Näin luin aiemmin jostain. Eikö todella olisi löytynyt ketään muuta, jos vientiä kuulemma olisi ollut? Jotain ristiriitaista tässä on. Onko oikeesti gay vai mitä ihmettä? Miksi on jäänyt tohon? Ihan tulee tunne, että pian eroavat.

Vierailija
58/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitusen jollain lailla voin samaistua tuohon haastatteluun kun omakin mieheni on ent. urheilija ja nyk. muusikko ja lapsiakin on vaikkei noin montaa. Mutta meilläkin lapsiluku sen näköinen, että tyttöä on yritetty kunnes onnisti 🙈 (vaikka oli ihan se kolme tähtäimessä) no toki meillä on niin, että itsellänikin on henkilökohtainen elämä perheen lisäksi (=työ ja harrastukset), mutta Aami on kuitenkin halunnut viiden lapsen äidiksi. Ihan ymmärrettävää minusta, ettei silloin ole noin lasten ollessa pieniä, ihan hirveästi muuta elämää, sehän olisi lapsilta pois hyvin äkkiä. Ja kuitenkin kun on monta tehty niin hyvä, että lapsiin keskittyminen on silloin lähellä sydäntä. Minulla ei ole kyllä mitään hinkua julkisuuteen muusikkomieheni varjolla, mutta tuskinpa satunnaisten haastattelujen antamisesta on haittaakaan, ihan toisilleen sopiva pari minusta. Ehkä tykkää haastaa itseään menemällä vähän epämukavuusalueelle tai musta ainakin tuollainen julkinen esiintyminen ilman varsinaista asiakaan olisi ihan hirveetä. Sitten kun joku vielä kaivaa oikein urpon sitaatin ja aletaan analysoimaan sun pääkoppaasi, hrrrr... Perusfiksuilta vaikuttaa minusta.

Vierailija
59/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hämmästyttävän moni, koska Konstalla on jonkinlaisen julkkiksen status. Ihmiset pariutuvat käsittämättömiin perhekuvioihin ilman julkisuuttakin.

Ehkä sitten joku tosiaan haluaa tuollaiseen uusperhehelvettiin, jossa ukko ei ole edes ikinä kotona. 

Vierailija
60/99 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se, että ette (mukamas) henkilökohtaisesti juuri itse kyseistä miestä kelpuuttaisi, ei asiaa muuksi muuta"

Mukamas... 😂

Sitä tässä nyt lähinnä ihmettelen, että mikä tossa Konstassa pitäis kiinnostaa? Jos se ois ees komea, niin ymmärtäisin. 🤔

Viimeksi kun olen kuullut jonkun fanittavan Konstaa niin se oli 90-luvulla... Pikkutytöt tykkäs.