MeNaiset: Konsta Hietanen ja Aami-vaimo avautuvat mustasukkaisuudesta: ”Tiedän, että paikalleni on ollut tulijoita”
Ottaisitko sinä Aamin paikan?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4239fa78-283e-4a38-ba3b-bd4781…
Kommentit (99)
Jotenkin aina särähtää korvaan, kun nainen sanoo ottavansa puolisokseen miehen, jota muutkin naiset haluavat. Kertoo toki naisen huonosta itsetunnosta ja ei, en uskoa että kovin moni haluaisi viiden lapsen uusperhekuvioon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies on korkea status, joten tottakai on ottajia.
Takakireä entinen keskitason jalkapalloilija, joka näyttelee laulajaa.
Konsta on lahjakas ja suloinen. Rouvalla on huonosti peitelty huono itsetunto. Lapsien lukumäärää en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden myötä on statusta paljon tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden myötä on statusta paljon tullut.
:D
Pikkujulkkiksen pikkuvaimo vaikuttaa vähän huomionkipeältä tapaukselta.
Eikö ole hieman erikoista, että jutussa mainitaan parin alkaneen seurustella jo 20 vuotta sitten - Aami on ollut silloin 13-vuotias, Konsta 16...
Melkoinen humble brag -artikkeli, tosin en jalksanut lukea kuin muutaman rivin alusta, sillä aihe ja henkilöt eivät kiinnosta. Rouva rakastaa näköjään liioittelua. Puolet suomalaisista haluaa hänen paikalleen? Eli melkein kaikki naiset, vauvasta isomummoon?
Nää vaikuttaa kumpikin superärsyttäviltä. Huumorintajuttomilta jotenkin.
Itse myös ihmettelin sitä, että ”puolet Suomesta haluaisi vaimon paikalle”. Wtf? Vaikka mies on hänen mielestä kaikista ihanin, niin se ei tarkoita, että olisi kaikkien muidenkin mielestä. Ehkä se, ettei rouvalla ole mitään koulutusta ja elää vain miehelleen ja lapsilleen tekee hänestä noin haavoittivan. Jos Konsta päättää lähteä, niin kusessa on. Ihan oikeesti.
Mihkän tuo Konsta lähtis, kun viis pentua pillaa perään. Ei Tod tarvii rouvan olla huolissaan!
Vierailija kirjoitti:
Itse myös ihmettelin sitä, että ”puolet Suomesta haluaisi vaimon paikalle”. Wtf? Vaikka mies on hänen mielestä kaikista ihanin, niin se ei tarkoita, että olisi kaikkien muidenkin mielestä. Ehkä se, ettei rouvalla ole mitään koulutusta ja elää vain miehelleen ja lapsilleen tekee hänestä noin haavoittivan. Jos Konsta päättää lähteä, niin kusessa on. Ihan oikeesti.
No eikä ole. Viiden lapsen elareiden kanssa akka elää kuin Kroisos, mutta Konsta on kyllä kusessa. Ja sen näköinen noissa kuvissakin että tietää sen eikä ole lähdössä mihinkään. Aina naama kuin olisi juonut hapanta maitoa.
Huvitti myös tuo otsikko, juttua en ole lukenut. Molemmat taitavat olla aika kouluttamattomia ja Konstan tenavatähteyden varaan rakennelleet toimeentuloaan? Lapsia monta. Ei, ei tuohon kyllä haluaisi... No, pääasia että itse ovat onnellisia! Ei kannattaisi niin miettiä mitä muut ajattelevat.
Viiden lapsen äitipuoleksi? Salli mun nauraa. Luulen että kyseessä on väärinymmärrys: naiset ovat olleet ehkä kiinnostuneista hänen miehestään seksisuhteen merkeissä, ei todella raskasta arkea jakamaan.