Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi alkaa lesboksi?

Vierailija
31.03.2021 |

Haluan siis olla lesbo, olen halunnut jo pitkään.
Ongelmana on vain se, että tunnen seksuaalista halua pelkästään miehiä kohtaan, eli en ole edes bi.

Voiko tehdä jotain kutsuakseen sisäistä, uinuvaa lesboa esiin?
Kellään kerrottavana tällaista kasvutarinaa?

Minulla ei siis ole mitään miehiä vastaan, mutta en halua olla osa heteroiden parisuhdenormeja.
Ovat persoonani vastaisia, enkä halua feikkiä ”rakkautta”.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepakko leenasi kirjoitti:

polkkatukka/sivukalju ja vähän ylipainoa niin alkaa kaltaiset lepakot lähestyyn niin lespahdat ihan huomaamatta

Olen kyllä jo nyt naisten mieleen, eli ei tarvitse muokata itseäni sitä varten.

Ongelma onkin, etten itse koe seksuaalista halua naisia kohtaan.

Rupee tosissaa ärsyttää toi sun jankkaus halusta MIES JA NAINEN. Et koe seksuaalista halua NAISIIIIIN. Edelleenki se on aika normaalia ettei sitä seksihalua koe kaikkiin..

Monesti semmonen syntyy intiimissä suhteessa vasta eli ei siinä et tässä on tää mun pil tai pen ja niitä hinkkaillaan himoissaa.

Ei mulla vaan toimi noin, että syntyisi vasta ”intiimissä suhteessa”

Tunnen seksihalua joihinkin ihmisiin, mutta ne on aina miehiä JA se halu joko on tai ei ole, eli se ei synny pikkuhiljaa.

Se voi ainoastaan kasvaa hiljalleen isommaksi se halu, mutta ei se synny hiljalleen. Se on heti tai sitten se ei ole.

Oot eläny jossain seksuaalisessa umpiossa elämäs etkä pääse sieltä enää pois mutta luot nyt tragedian.

Ite ku en koe miehiin oikein kuinkaa sitä halua mutta se syntyny sit jotenki siihen suhteeseen jolloin profiloitunu aina 100% omaan kumppaniin kuitenki.

Vierailija
102/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et aseksuaali lesbo nauratti kun oon hetero aseksuaali :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

polkkatukka/sivukalju ja vähän ylipainoa niin alkaa kaltaiset lepakot lähestyyn niin lespahdat ihan huomaamatta

Rupee tosissaa ärsyttää toi sun jankkaus halusta MIES JA NAINEN. Et koe seksuaalista halua NAISIIIIIN. Edelleenki se on aika normaalia ettei sitä seksihalua koe kaikkiin..

Monesti semmonen syntyy intiimissä suhteessa vasta eli ei siinä et tässä on tää mun pil tai pen ja niitä hinkkaillaan himoissaa.

Tunnen seksihalua joihinkin ihmisiin, mutta ne on aina miehiä JA se halu joko on tai ei ole, eli se ei synny pikkuhiljaa.

Se voi ainoastaan kasvaa hiljalleen isommaksi se halu, mutta ei se synny hiljalleen. Se on heti tai sitten se ei ole.

Vai meinaatko, että pitäisi vain olla sen naisen kanssa ja odotella, että halu tulee?

Ehkä et pitäis avata se ovi sille mahdollisuudelle mutta unohtaa pakottaminen, jos sitten lähelle tulee sellanen kenen kaa alkaa muodostuu jotain kemiaa tyyliin nii sit voisi ratketa toi ongelma mut oot nii peniksessä kiinni että en ees kestä

Vierailija
104/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot eläny jossain seksuaalisessa umpiossa elämäs etkä pääse sieltä enää pois mutta luot nyt tragedian.

Ite ku en koe miehiin oikein kuinkaa sitä halua mutta se syntyny sit jotenki siihen suhteeseen jolloin profiloitunu aina 100% omaan kumppaniin kuitenki.

Missä ihmeen seksuaalisessa umpiossa?

Minua p*nettaa lähes aina, ei minun seksuaalisuuteni toimi niin että halu syntyisi vasta tuntemisen myötä.

Halu on aina olemassa, ja kohdistan sen muuhun kuin omaan käteen aina kun tulee vastaan sellainen ihminen jonka naamaa tekee mieli nuolla.

Ja aina ne on miehiä, koska vain miehillä on se tuoksu että tekee mieli mennä halimis-asteelta eteenpäin.

Minä saatan katella vaikka netissä kikkeleiden kuvia ja kiihotun siitäkin, ja tulee olo että pakko saada kikkeliä.

Niin onhan se tragedia, kun mieli on jakaantunut naisille sopivaksi ja ruumis janoaa miehiä (jotka ei tykkää minusta).

Emmä kyllä saa itseäni lesboksi muutettua, täytyy vaan hyväksyä että vääränlaiseksi synnyin.

Vierailija
105/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai meinaatko, että pitäisi vain olla sen naisen kanssa ja odotella, että halu tulee?

Ehkä et pitäis avata se ovi sille mahdollisuudelle mutta unohtaa pakottaminen, jos sitten lähelle tulee sellanen kenen kaa alkaa muodostuu jotain kemiaa tyyliin nii sit voisi ratketa toi ongelma mut oot nii peniksessä kiinni että en ees kestä

Ei kemia muodostu, se on tai ei ole

Siis omalla kohdalla ainakin näin.

Vierailija
106/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ovi mulla on ollut aina auki sille mahdollisuudelle, en ole KOSKAAN kieltänyt itseltäni naisia eli siitä ei ole kyse.

Pikemminkin päinvastoin! Mitään ei vain ole tapahtunut.

Vierailija
107/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oot vaan oksunainen

Etkä todellakaan naisten mieleen....

Vierailija
108/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh oon tässä tämän ketjun myötä miettinyt asiaa ja uskon, etten voi kehittyä lesboksi vaan jään tämmöseksi lone heteroksi.

Olen kyllä todella kateellinen lesboille, oikeasti.

Vierailija
109/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oot vaan oksunainen

Etkä todellakaan naisten mieleen....

Mikä ihmeen ”oksunainen”?😂

Vierailija
110/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas kiinnostais kokeilla. Itse kun on neitsyt naisseksin suhteen niin olis hyvä jos toinen olis kokeneempi. Mistä löytyis?

Vierailija
111/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lettu levälleen vaan, siitä se lähtee.

Vakavasti, unohda sairaat toimintamallit tyystin.

Mitä on ”sairaat toimintamallit”?

Tiedän näkemykseni mahdollisesti loukkaavan monia, mutta koen voimakkaasti heteroseksuaalisten

suhteiden olevan luonnollisia ja oikein.

En kuitenkaan halua tuomita homoseksuaalien käytöstä, niin kauan kuin se on heidän yksityisasiansa.

Nuorten manipulointi ja johdattelu taas on tuomittavaa.

Ymmärrän myös sen, että mikäli seksuaali-identiteetti on voimaakkaasti ja aidosti homoseksuaalinen ei sitä pysty muuksi muuttamaan.

Ei minustakaan saa homoa millään, ei hyvällä ei pahalla.

Oksettaa ajatuskin.

Ok. En itse pidä homoseksuaalisuutta sairautena.

Ja jos en miehille tällaisena kelpaa, mutta haluan kuitenkin seksiä ja romantiikkaa, niin naisiin päin kallistuisin jos kykenisin luomaan itselleni halun naisia kohtaan.

Joskus testasin lesboilua niin jäi semmonen olo, että pitäisi saada loppuun vielä penistä. Eli ei oikeesti tyydyttänyt.

En usko, että pystyt luomaan itsellesi halua naisia kohtaan ellei sinulla sellaista ole.

Miksi edes ajatitsellesi lesboutta kuin käärmettä pyssyyn?

Olet selkeästi hetero, pysy heterona ja tulen varmasti löytämään itsellesi sopivan miehen, jossain

hän jo odottaa sinua.

Väkisin luotu lesboidentitetti hajottaa sinut ihmisenä, ennenmin tai myöhemmin.

Niin ei sitä välttämättä pysty luomaan.

Ei tänne ainakaan vielä ole tullut yhtään tarinaa naiselta, joka olisi kokenut kasvutarinan heterosta lesboksi.

Voin kyllä olla yksinkin, vaikka mieluummin olisin onnellisesti naisen kanssa kuin yksin.

Aidosti v i t u t t a a, etten kykene himoitsemaan naisia :(

HALUAISIN olla lesbo

Minä taas HALUAISIN olla miljonääri, mutta aina ei tässä maailmassa saa mitä haluaa.

Vierailija
112/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lettu levälleen vaan, siitä se lähtee.

Vakavasti, unohda sairaat toimintamallit tyystin.

Mitä on ”sairaat toimintamallit”?

Tiedän näkemykseni mahdollisesti loukkaavan monia, mutta koen voimakkaasti heteroseksuaalisten

suhteiden olevan luonnollisia ja oikein.

En kuitenkaan halua tuomita homoseksuaalien käytöstä, niin kauan kuin se on heidän yksityisasiansa.

Nuorten manipulointi ja johdattelu taas on tuomittavaa.

Ymmärrän myös sen, että mikäli seksuaali-identiteetti on voimaakkaasti ja aidosti homoseksuaalinen ei sitä pysty muuksi muuttamaan.

Ei minustakaan saa homoa millään, ei hyvällä ei pahalla.

Oksettaa ajatuskin.

Ok. En itse pidä homoseksuaalisuutta sairautena.

Ja jos en miehille tällaisena kelpaa, mutta haluan kuitenkin seksiä ja romantiikkaa, niin naisiin päin kallistuisin jos kykenisin luomaan itselleni halun naisia kohtaan.

Joskus testasin lesboilua niin jäi semmonen olo, että pitäisi saada loppuun vielä penistä. Eli ei oikeesti tyydyttänyt.

En usko, että pystyt luomaan itsellesi halua naisia kohtaan ellei sinulla sellaista ole.

Miksi edes ajatitsellesi lesboutta kuin käärmettä pyssyyn?

Olet selkeästi hetero, pysy heterona ja tulen varmasti löytämään itsellesi sopivan miehen, jossain

hän jo odottaa sinua.

Väkisin luotu lesboidentitetti hajottaa sinut ihmisenä, ennenmin tai myöhemmin.

Niin ei sitä välttämättä pysty luomaan.

Ei tänne ainakaan vielä ole tullut yhtään tarinaa naiselta, joka olisi kokenut kasvutarinan heterosta lesboksi.

Voin kyllä olla yksinkin, vaikka mieluummin olisin onnellisesti naisen kanssa kuin yksin.

Aidosti v i t u t t a a, etten kykene himoitsemaan naisia :(

HALUAISIN olla lesbo

Minä taas HALUAISIN olla miljonääri, mutta aina ei tässä maailmassa saa mitä haluaa.

No joo kyllä mulle kävis miljoonatkin, kerta ei rakkautta saa.

Sitäpaitsi varmaan mua alkais joku hottis kundikin sitten rahojen vuoksi sietämään, ja saisin säännöllistä seksiä :D

Vierailija
113/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kemia muodostu, se on tai ei ole

Siis omalla kohdalla ainakin näin.

Siihen tarvii 2 ihmistä, ja se toinen voi jopa feikata sitä himoosa suhun. Että naisten kaa mutkikkaampi koko alue kuin miesten kanssa.

Et mitä miehistä oppinu niin ne ajattelee ihan ja vaikka mitä että niiden laitteisto hörisee et panee sua niin miettii sitä panoo irmelin kanssa 2 vuotta sitten.

Et tyylii ne 2 kun on kumpikin kemioissa niin voi tapahtua jotain.

Ja oksunainen on se kyrvän ihailia, oot nyt luonu fanaattisen halun siihen.

Vierailija
114/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja sannin ja shirley juontajamissi suuteluvideo on yks hyvä esimerkki kui toinen on aivan jossain kemioissa mutta toinen narttu onki että a aa ei tota.

Vierailija
115/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon ihastunut pintapuolisesti johonkin maskuliiniseen lesboon. Kun käytös ja ulkonäkö on lähes kuin miehellä. Mutta sitten ajatellut, että sehän on kuitenkin nainen ja ihastus laantunut. Eli en usko että pystyy muuttamaan suuntautumista.

Vierailija
116/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noihin butch-lesboihin voi heterotkin tuntea kiinnostusta, koska ovat miehekkäitä. Olen kuullut näin tapahtuvankin. Mutta ei niistäkään mitään parisuhteita muodostu.

Vierailija
117/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen yksilöt tekee sen parin, ja näitä voi pakottaa, kärsiä sen pakon takia, tai tyytyä siihen ettei harrasta seksiä ollenkaan, tai odottaa rauhassa jos se joku osuu sit kohdalle jonka kanssa ne kaikki halut on luonnollista eli ei pakoteta mitään. Ite kokenu et oon jotenki maskuliininen mutta silti kyllä tosi nainen, ja tää aseksuaalisuus on sit miksi miehet just heittää et oon lesbo kun en vaan saa sitä munahimoo aikaan :D ja ei kiinnosta kikatella miesten jutuille kun on tässä elämäs muutaki, ja myös se etten yhtään lisää mitää viehätysvoimaani koska oon aseksuaali aiheuttaa muissa ties mitä reaktioita,en koe et pitäis olla jotenkin seksikäs. Tosin ei koko totuus koska naiset haluu kosketella yms.

Taisin jonku muija pyllyä joskus ite koskettaa ku sano et on lesbo niin oli aika järkytys että alko kuvottaa :D

Vierailija
118/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvä tapa olisi saada niin hyvää seksiä toiselta naiselta, että ei voisi elää ilman sitä. En tiedä onnistuisiko jos yrittäisit jostain gay baarista saada mukaasi lesbon joka osaa antaa todella hyvää suuseksiä. Haasteena sinulle suuseksiä antavan lesbon iskettyä, et voi etukäteen tietää onko hän taitava siinä. Toinen vaihtoehto voisi olla käyttää maksullisia naisia joiden repertuaariin kuuluu myös naisten tyydyttäminen.

Vierailija
119/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wou tää keskustelu palautti omat pohdinnat koko asiaa kohtaan mieleen.

Joskus kun koin sen etten vain koe miehiä kohtaan sellaista vetoa mietin olenko lesbo, et jos koen kuitenkin että nainen pystyy antamaan niin paljon enemmän elämään kun minulla ei ole edes sitä seksuaalista himoa, niin miksi sitten odotan sitä jotain miestä.

Lopultahan tietyt asenteet vaikutti myös että hylkäsin koko asian, ja siis tämä mun aseksuaalisuus saa just esim. Naisten kaa sitten olemaan todella lämminkin koska se seksi ei vaan tuu mieleen jonka joku toinen sitten lukee väärin. Ja kun näitä tulee tarpeeksi niin ei enää halua olla kenenkää kanssa tekemisissä :D

Et sitten se rakkausasia on kiehtova kun koen että pystyisin varmaan rakkaussuhteen luomaan kumpaan vaan sukupuoleen, mutta se seksi on sitten hyi vähän kummasakin :D

Vaikka nyt tässä iässä alkaa tuntumaan melkein että nainen vois olla itelle kumppani kun ei lapsetkaan kiinnosta. Mutta se heterous kuitenki vie kohti miestä aina vain.

Et ei nää kyllä helppoja oo...

Vierailija
120/121 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin lesboja on, jotka tykkäävät kaataa sänkyyn heteronaisia, ja saada niiden maailmankuvaa järkytettyä. Mutta nainen joka alunalkaenkin haluaisi olla lesbo, silloin se valloituksen ihana maku on väljähtänyt. Jokin muu voi silti maistua ihanalta wanna-be-lesboilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi