Miten voisi alkaa lesboksi?
Haluan siis olla lesbo, olen halunnut jo pitkään.
Ongelmana on vain se, että tunnen seksuaalista halua pelkästään miehiä kohtaan, eli en ole edes bi.
Voiko tehdä jotain kutsuakseen sisäistä, uinuvaa lesboa esiin?
Kellään kerrottavana tällaista kasvutarinaa?
Minulla ei siis ole mitään miehiä vastaan, mutta en halua olla osa heteroiden parisuhdenormeja.
Ovat persoonani vastaisia, enkä halua feikkiä ”rakkautta”.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xepra kirjoitti:
En usko että voit muuttaa suuntautumistasi, se on mahdotonta homoille joten todennäköisesti menee myös toisin päin. Jos et jaksa meitä miehiä voit toki etsiä toisen naisen joka yhtä leipääntynyt meihin ja aloittaa seksittömän parisuhteen. Tai voitte molemmat olla parisuhteessa ja harrastaa aika ajoin suhteita miesten kanssa ilman sitoutumista?
Hieman semmonen tunne tulee viestistäsi ettet ihan tiedä mitä haluat, mutta onnea sen löytämiseen!
En ole leipääntynyt miehiin, kuten aloituksessa lukee ”minulla ei ole mitään miehiä vastaan” - eli kyse ei ole mistään miesvihasŧa tai siitä, etten jaksaisi miehiä.
Minun persoonani ei vain sovellu heteroparisuhteeseen, enkä halua olla osa heteronormeja, sillä näen ne epärehellisinä enkä voi naisena olla oma itseni.
Naisen osa heteroparisuhteessa on häviäjän osa, enkä ole häviäjän luonteinen.Olen siis väärän luonteinen heterosuhteeseen, mutta haluaisin kuitenkin romanttista rakkautta ja säännöllisen seksielämän, mutta se onnistuisi persoonan puolesta vain toisen naisen kanssa.
Seksuaaliset haluni ovat vain se ongelma.Mikä saa sinut luulemaan, ettet voisi olla häviäjä myös lesbosuhteessa?
Koska naisten kanssa saan olla oma itseni.
Ei tarvitse larpata mitään stereotypioihin perustuvia sukupuoliteattereita ja pienentää itseään, vaan voi olla vapaasti oma itsensä.
Aloita vaikka ajamalla itsellesi sivukalju ja ostamalla ikeasta sateenkaari kassi. Rintsikat heität roskiin - ja ajat rekka-auton ajokortin. Näillä pääset hyvin alkuun.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Halua vaan mutta sitä ei tule tapahtumaan. Tulkkaan sen kuin olisit miesten vihaaja.
Elä yksin,ei ole pakko elää suhteessa.
Toivon että et hanki lapsia kärsimään.
Miksi trollaat koko ajan tuota typerää ”oot miesvihaaja”-paskaasi? :D
mee nussi naisii sit oot lebo ha
Vierailija kirjoitti:
Etsi transnainen, jolla on vielä jäljellä parta ja peenis.
Mistä tuollaisia löytää? Voisin hyvin olla transnaisen kanssa, jos muuten synkkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehet antavat kyllä itsestään erityisen surkean ja suorastaan vähä-älyisen kuvan tässä ketjussa :D
Täällähän on satanut kannustavia kommentteja (hetero)miehiltä koko ajan naisen pyrkimyksessä lesbouteen. Vinkkien toimivuudesta en tiedä, koska en ole lesbo.
kysy ex pressalta ja piispalta he voivat ottaa sinut nuolija harjotteluun. pääset oikein vanhan vit makuun
sopinet joukkoon kirjoitti:
kysy ex pressalta ja piispalta he voivat ottaa sinut nuolija harjotteluun. pääset oikein vanhan vit makuun
Haluaisin nimenomaan itseäni reippaasti vanhemman naisen, jos lesboksi kykenisin muuttumaan
Eli pilkan yrityksesi on turha (ja taas yksi syy miksi heterosuhteet ei kiinnosta; niissä naisen nuori ikä on korostuneessa roolissa, ja minähän olen nuori vain hetken, eli turha panostaa senkään puolesta heterosuhteeseen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollaisia löytää? Voisin hyvin olla transnaisen kanssa, jos muuten synkkaisi.
Löydät Tinderistä. Moni kertoo jo profiilissaan olevansa trans.
Ole sinäkin rehellinen profiilitekstissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydät Tinderistä. Moni kertoo jo profiilissaan olevansa trans.
Ole sinäkin rehellinen profiilitekstissäsi.
Olen yrittänyt likettää jostain genderfluideista, mutta ne ei liketä takas :(
Sen sijaan saan jatkuvasti superlikejä sellaisilta ”miehekkäiltä” miehiltä ja ne ei taas sovi mulle, koska persoonat ei natsaa.
Eikä niitä siis edes kiihottaisi minä kun vähän tutustuisivat, eli ulkonäköön vain kiinnittävät aluksi huomion.
Seksuaalista suuntautumistaan ei voi muuttaa.
Toisekseen, miksi sinulla on niin kapea käsitys parisuhteesta, sekä hetero- että lesbo-parisuhteet voivat olla ihan mitä vain, sekä kaikkea sitä mitä toivot tai et toivo. Ei ole kiinni parisuhteen osapuolten sukupuolista. Ihan hassu ajatuksena jo tuo näkemyksesi.
Älkää kaventako käsityksiä sukupuolista, seksuaalisuudesta tai parisuhteista uskottelemalla itsellenne ja toisille, että on muka olemassa jotkut tiukat raamit, mitä minkäkin kuuluu olla! Siitä ei ole kenellekään mitään hyötyä, pelkkää haittaa. Haluamansa suhteen voi luoda kenen tahansa kanssa kenen kanssa haluaa, tai vastaavasti suhteesta voi tulla painajainen vaikka käsitystesi mukaan sen olisi pitänyt olla nappiosuma.
Koska suuntautumistaan ei voi muuttaa, sun kannattaisi tosiaan etsiä transnainen.
Ehkä myös transmies voisi sopia, hehän tietävät naisena elämisestä ja ovat siksi aika kaukana perusäijästä?
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen, miksi sinulla on niin kapea käsitys parisuhteesta, sekä hetero- että lesbo-parisuhteet voivat olla ihan mitä vain, sekä kaikkea sitä mitä toivot tai et toivo. Ei ole kiinni parisuhteen osapuolten sukupuolista. Ihan hassu ajatuksena jo tuo näkemyksesi.
Älkää kaventako käsityksiä sukupuolista, seksuaalisuudesta tai parisuhteista uskottelemalla itsellenne ja toisille, että on muka olemassa jotkut tiukat raamit, mitä minkäkin kuuluu olla! Siitä ei ole kenellekään mitään hyötyä, pelkkää haittaa. Haluamansa suhteen voi luoda kenen tahansa kanssa kenen kanssa haluaa, tai vastaavasti suhteesta voi tulla painajainen vaikka käsitystesi mukaan sen olisi pitänyt olla nappiosuma.
Joo voi olla, että joudun olemaan sinkku koko elämäni ja seksin tarpeeseen harrastaa välillä irtoseksiä miesten kanssa, joiden kanssa on fyysinen kemia mutta henkisesti ei synkkaa.
Ellen sitten löydä jotain sopivaa transnaista, mutta kokemukseni mukaan ne ei kyllä tykkää minusta.
Homomiehet rakastaa minua, mutta niiltä ei just voi saada seksiä :D
Sun täytyy etsiä tarpeeksi vetovoimainen nainen eli jonka naiseus ja persoona alkaa tutustuessa lämmittämään sun sisempiä tunteita eli alat rakastumaan siihen ja sen jälkeem varmaan se seksuaalinen toiminta sit jotenki tulis osaksi teitä.
Mietin kymmeniä vuosia ite voisinko olla lesbo mutta ällötyn jos naiset yhtää tulee liian lähelle ja naisen keho on itelle enempi selöanen pyhä koska luo ihmisiä niin sit mies on niinku itelle se kohde kaikinpuolin et
Sun pitää rakastua naiseen
Vierailija kirjoitti:
Koska suuntautumistaan ei voi muuttaa, sun kannattaisi tosiaan etsiä transnainen.
Ehkä myös transmies voisi sopia, hehän tietävät naisena elämisestä ja ovat siksi aika kaukana perusäijästä?
Ei mitään transmiehiä vastaan, mutta ei minun juttuni ollenkaan.
Transnainen kävisi hyvin, jos olisi ns. miehen fysiikka ja penis tallella.
Eli lähinnä kai pukeutuisi naiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään transmiehiä vastaan, mutta ei minun juttuni ollenkaan.
Transnainen kävisi hyvin, jos olisi ns. miehen fysiikka ja penis tallella.
Eli lähinnä kai pukeutuisi naiseksi?
Kovin monilla ei ymmärtääkseni ole miehen fysiikkaa kokonaan tallella, vaan ovat halunneet rinnat ja naisellisemman olemuksen, mutta pitäneet lisäksi peniksen, koska sen muuttaminen on ihan toisen luokan operaatio.
Vaikka onhan noita varmasti tosi moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Idealismia, ei vastaa todellisuutta.
Toki aina löytyy joku poikkeus, mutta sellaista onnea ei käy kaikille.
Ja nykyään niitä poikkeuksia on vielä vaikeampi löytää, kun sukupuolistereotypiat tuntuu vaan nostavan päätään entistä tiukemmin.
Esim. isoisäni ovat olleet nuorena sellaisia, että minulla olisi synkannut heidän kanssaan, mutta nykyään ei enää ole sellaisia miehiä vaan kaikki larppaa jotain tunkkaista äijää (tai ovat oikeasti sellaisia).
Elokuvateollisuus tehnyt varmaan osansa, ihmiset on marinoitu näillä rajoittuneilla kaavoilla lapsesta saakka.
AP eli sulle siis on se ongelma, jos sinä olet se nainen parisuhteessa, kun toinen on mies? En ihan tajua. Mielestäsi siis naisten kanssa synkkaa paremmin kuin miesten? Se on ihan normaalia. Mutta seksiä haluat miehen kanssa. Normaalia. Asu kimpassa naisen kanssa kavereina ja tapaile miestä/miehiä? En ihan tajua ongelmaasi. Mielestäsi on siis jokin kaava, millainen naisen pitää olla, tai millainen joutuu olemaan, kun on parisuhteessa miehen kanssa? Ei todellakaan ole mitään sellaista kaavaa. Voit kokea joutuvasi tismalleen samaan asemaan vaikka seukkaisit naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy etsiä tarpeeksi vetovoimainen nainen eli jonka naiseus ja persoona alkaa tutustuessa lämmittämään sun sisempiä tunteita eli alat rakastumaan siihen ja sen jälkeem varmaan se seksuaalinen toiminta sit jotenki tulis osaksi teitä.
Mietin kymmeniä vuosia ite voisinko olla lesbo mutta ällötyn jos naiset yhtää tulee liian lähelle ja naisen keho on itelle enempi selöanen pyhä koska luo ihmisiä niin sit mies on niinku itelle se kohde kaikinpuolin et
Sun pitää rakastua naiseen
Minua ei ällötä naisen läheisyys, mutta ei vaan tule halua edetä mitään halailua ja lusikointia pidemmälle.
Ei tule seksuaalista halua.
Naisen tuoksu on myös eri kuin miehillä, sellainen ettei tule mitään vipinää alakertaan.
Miehen tuoksu taas aiheuttaa sen halun päästä p*nemaan.
Halua vaan mutta sitä ei tule tapahtumaan. Tulkkaan sen kuin olisit miesten vihaaja.
Elä yksin,ei ole pakko elää suhteessa.
Toivon että et hanki lapsia kärsimään.