Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi alkaa lesboksi?

Vierailija
31.03.2021 |

Haluan siis olla lesbo, olen halunnut jo pitkään.
Ongelmana on vain se, että tunnen seksuaalista halua pelkästään miehiä kohtaan, eli en ole edes bi.

Voiko tehdä jotain kutsuakseen sisäistä, uinuvaa lesboa esiin?
Kellään kerrottavana tällaista kasvutarinaa?

Minulla ei siis ole mitään miehiä vastaan, mutta en halua olla osa heteroiden parisuhdenormeja.
Ovat persoonani vastaisia, enkä halua feikkiä ”rakkautta”.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luet muutaman kuukauden palstanaisten miesvihakommentteja, niin kyllä se siitä lähtee.

Heh heh. Ei kenestäkään tule lesboa niitä lukemalla.

Vierailija
2/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luet muutaman kuukauden palstanaisten miesvihakommentteja, niin kyllä se siitä lähtee.

Aloituksessa lukee hyvin selkeästi, ettei liity miesvihaan mitenkään (”ei mitään miehiä vastaan”) ja seksuaalisesta halusta kyse, eli pitäisi saada muutettua itseä niin, että haluaa myös naisia.

Sitä ei tehdä miesten kautta, vaan uskoakseni naisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että voit muuttaa suuntautumistasi, se on mahdotonta homoille joten todennäköisesti menee myös toisin päin. Jos et jaksa meitä miehiä voit toki etsiä toisen naisen joka yhtä leipääntynyt meihin ja aloittaa seksittömän parisuhteen. Tai voitte molemmat olla parisuhteessa ja harrastaa aika ajoin suhteita miesten kanssa ilman sitoutumista?

Hieman semmonen tunne tulee viestistäsi ettet ihan tiedä mitä haluat, mutta onnea sen löytämiseen!

Vierailija
4/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä korjata sellaista mikä ei ole rikki.

Nyt mene takaisin työsi ääreen, ja muista olla kiitollinen ettet ole harhaviettinen.

Eli mielestäsi kannattaa unohtaa ajatukset romanttisesta rakkaudesta ja keskittyä vain ystävyyssuhteisiin naisten kanssa?

Seksuaaliset tarpeethan voi hoitaa itse, tai sitten miesten kanssa ilman sitoumuksia.

Ikisinkku joudun olemaan, jos en opi haluamaan naisia romanttisesti/seksuaalisesti.

Vierailija
5/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa lukee hyvin selkeästi, ettei liity miesvihaan mitenkään (”ei mitään miehiä vastaan”) ja seksuaalisesta halusta kyse, eli pitäisi saada muutettua itseä niin, että haluaa myös naisia.

Et VIELÄ vihaa miehiä, mutta palstaa lukemalla saat niin paljon miesvihavaikutteita, että sinulle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin olla naisen kanssa

6/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mennä psykiatrille. Ei itse asiassa sinun vika vaan yhteiskunnan, joka pakoittaa ihmiset tykkäämään sukupuolineutraalista tarhasta asti .Näin on moni lapsi kadottanut identiteettinsä ja haluavat vaihtaa sukupuolta. Tosi sairasta!

Vierailija
7/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa katsomalla lesboseksiä netistä. Kohta huomaat kiihottuvasi siitä. Niin alkaa tie lesboksi.

Vierailija
8/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys olisi sinun tapauksessasi: miten voisi alkaa älykkääksi?

Ja vastaus tietenkin sama: ei mitenkään.

Vierailija
9/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sinun on täytettävä lesboushakemuslomake B86746L sekä sukupuolenmoninaisuusselvityskaavake T648623Ö

Vierailija
10/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et VIELÄ vihaa miehiä, mutta palstaa lukemalla saat niin paljon miesvihavaikutteita, että sinulle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin olla naisen kanssa

Olen lukenut nettiä teinistä asti (myös mm. Y l i laut aa, joka on paras paikka kehiä miesvihaa jos joku, paljon parempi kuin tämä palsta), eli ei nyt oikein osu

Vierailija
11/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xepra kirjoitti:

En usko että voit muuttaa suuntautumistasi, se on mahdotonta homoille joten todennäköisesti menee myös toisin päin. Jos et jaksa meitä miehiä voit toki etsiä toisen naisen joka yhtä leipääntynyt meihin ja aloittaa seksittömän parisuhteen. Tai voitte molemmat olla parisuhteessa ja harrastaa aika ajoin suhteita miesten kanssa ilman sitoutumista?

Hieman semmonen tunne tulee viestistäsi ettet ihan tiedä mitä haluat, mutta onnea sen löytämiseen!

En ole leipääntynyt miehiin, kuten aloituksessa lukee ”minulla ei ole mitään miehiä vastaan” - eli kyse ei ole mistään miesvihasŧa tai siitä, etten jaksaisi miehiä.

Minun persoonani ei vain sovellu heteroparisuhteeseen, enkä halua olla osa heteronormeja, sillä näen ne epärehellisinä enkä voi naisena olla oma itseni.

Naisen osa heteroparisuhteessa on häviäjän osa, enkä ole häviäjän luonteinen.

Olen siis väärän luonteinen heterosuhteeseen, mutta haluaisin kuitenkin romanttista rakkautta ja säännöllisen seksielämän, mutta se onnistuisi persoonan puolesta vain toisen naisen kanssa.

Seksuaaliset haluni ovat vain se ongelma.

Vierailija
12/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin kokeilemaan.

Vierailija
13/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

South Parkissa kerrottiin, että lesbot nuolevat mattoa. Siitä se lähtee ja matot tulevat samalla puhtaiksi.

Vierailija
14/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti noin talikko, niin älä ala. Kiitos!

Vierailija
15/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aloittaa katsomalla lesboseksiä netistä. Kohta huomaat kiihottuvasi siitä. Niin alkaa tie lesboksi.

No sittenhän minäkin olen lesbo. Hyvä että tämäkin selvisi.

M28

Vierailija
16/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuules röllitär, netistä tosiaan löytyy jonkun verran miesvihaa esim. av:ltä, mutta tämän kirjallisen materiaalin lisäksi kannattaa muistaa katsoa myös kuvia. Mene vaikka sellaisille saiteille kuin (yhteen kirjoitettuna) p or nhub taikka r edtube ja niistä tägillä "lesbian" löytyy kuvallista opetusmateriaalia.

Vakavammin sanottuna netin ns. lesbop orn o juurikin on miesten heteronormatiivisille pikku pippeleille suunnattua, eikä omaa seksuaalista suuntautumistaan voi muuttaa pakolla. Ajan kanssa se voi muuttua itsestään esim. aiempaa biseksuaalisemmaksi, mutta muutoksen aikajänne on yleensä vuosikymmeniä. Jos miehet käsitteenä ja ryhmänä ällöttävät, kannattaa tehdäkuten nykyään yhä useammat muut ja hoitaa seksuaaliset tarpeensa omakätisesti. Ei seksiin muita ihmisiä tarvitse.

Vierailija
17/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Aika mennä psykiatrille. Ei itse asiassa sinun vika vaan yhteiskunnan, joka pakoittaa ihmiset tykkäämään sukupuolineutraalista tarhasta asti .Näin on moni lapsi kadottanut identiteettinsä ja haluavat vaihtaa sukupuolta. Tosi sairasta!

Lol. Minun ongelmani liittyy NIMENOMAAN ns. perinteisiin parisuhdenormeihin (jotka ovat edelleen hyvin vahvasti olemassa etenkin heteroiden pariutumisvaiheessa), joihin persoonani ei vain sovi.

Eikä minulla ole identiteettiongelmaakaan, ei ongelmia sukupuoleni kanssa eikä mitään, ainoastaan tuo etten sovi synnynnäisen persoonani vuoksi heteroparisuhteeseen ja haluan rakastua naiseen.

Vierailija
18/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Implikoitko, että lesbot ovat älykkäämpiä kuin heteronaiset?

Vierailija
19/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xepra kirjoitti:

En ole leipääntynyt miehiin, kuten aloituksessa lukee ”minulla ei ole mitään miehiä vastaan” - eli kyse ei ole mistään miesvihasŧa tai siitä, etten jaksaisi miehiä.

Minun persoonani ei vain sovellu heteroparisuhteeseen, enkä halua olla osa heteronormeja, sillä näen ne epärehellisinä enkä voi naisena olla oma itseni.

Naisen osa heteroparisuhteessa on häviäjän osa, enkä ole häviäjän luonteinen.

Olen siis väärän luonteinen heterosuhteeseen, mutta haluaisin kuitenkin romanttista rakkautta ja säännöllisen seksielämän, mutta se onnistuisi persoonan puolesta vain toisen naisen kanssa.

Seksuaaliset haluni ovat vain se ongelma.

ei seksuaaliset halut voi olla ongelma lesbosuhteessa. Eihän heterosuhteissakaan harrasteta seksiä enää parin vuoden jälkeen.

Vierailija
20/121 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Implikoitko, että lesbot ovat älykkäämpiä kuin heteronaiset?

Ei, vaan älykkäämpiä kuin ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi