Miten voisi alkaa lesboksi?
Haluan siis olla lesbo, olen halunnut jo pitkään.
Ongelmana on vain se, että tunnen seksuaalista halua pelkästään miehiä kohtaan, eli en ole edes bi.
Voiko tehdä jotain kutsuakseen sisäistä, uinuvaa lesboa esiin?
Kellään kerrottavana tällaista kasvutarinaa?
Minulla ei siis ole mitään miehiä vastaan, mutta en halua olla osa heteroiden parisuhdenormeja.
Ovat persoonani vastaisia, enkä halua feikkiä ”rakkautta”.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy etsiä tarpeeksi vetovoimainen nainen eli jonka naiseus ja persoona alkaa tutustuessa lämmittämään sun sisempiä tunteita eli alat rakastumaan siihen ja sen jälkeem varmaan se seksuaalinen toiminta sit jotenki tulis osaksi teitä.
Mietin kymmeniä vuosia ite voisinko olla lesbo mutta ällötyn jos naiset yhtää tulee liian lähelle ja naisen keho on itelle enempi selöanen pyhä koska luo ihmisiä niin sit mies on niinku itelle se kohde kaikinpuolin et
Sun pitää rakastua naiseen
Minua ei ällötä naisen läheisyys, mutta ei vaan tule halua edetä mitään halailua ja lusikointia pidemmälle.
Ei tule seksuaalista halua.Naisen tuoksu on myös eri kuin miehillä, sellainen ettei tule mitään vipinää alakertaan.
Miehen tuoksu taas aiheuttaa sen halun päästä p*nemaan.
No ne naiset ollut vääriä sitten ketä nuuhkinu, ei näitä pitäis pakottaa. Mulle sanottu et käryyn hyvälle et oon sit kaikonnu muijie läheltä että en kyllä kuulu tähän keskusteluun.
Et tapahtuu jos tapahtuu
Muunsukupuolisuus-villityskin on vastareaktio näille tunkkaisille stereotypioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy etsiä tarpeeksi vetovoimainen nainen eli jonka naiseus ja persoona alkaa tutustuessa lämmittämään sun sisempiä tunteita eli alat rakastumaan siihen ja sen jälkeem varmaan se seksuaalinen toiminta sit jotenki tulis osaksi teitä.
Mietin kymmeniä vuosia ite voisinko olla lesbo mutta ällötyn jos naiset yhtää tulee liian lähelle ja naisen keho on itelle enempi selöanen pyhä koska luo ihmisiä niin sit mies on niinku itelle se kohde kaikinpuolin et
Minua ei ällötä naisen läheisyys, mutta ei vaan tule halua edetä mitään halailua ja lusikointia pidemmälle.
Ei tule seksuaalista halua.Naisen tuoksu on myös eri kuin miehillä, sellainen ettei tule mitään vipinää alakertaan.
Miehen tuoksu taas aiheuttaa sen halun päästä p*nemaan.No ne naiset ollut vääriä sitten ketä nuuhkinu, ei näitä pitäis pakottaa. Mulle sanottu et käryyn hyvälle et oon sit kaikonnu muijie läheltä että en kyllä kuulu tähän keskusteluun.
Et tapahtuu jos tapahtuu
Ei ole kyse siitä, etteivätkö naiset tuoksuisi HYVÄLLE.
Naisethan tuoksuvat usein paremmalle kuin miehet.
Kyse on biologiasta; naisen tuoksu ei aiheuta kiimaa, toisin kuin miehen.
Ja sori, mutta ei ole olemassakaan miehen tuoksuista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tuoksu taas aiheuttaa sen halun päästä p*nemaan.No ne naiset ollut vääriä sitten ketä nuuhkinu, ei näitä pitäis pakottaa. Mulle sanottu et käryyn hyvälle et oon sit kaikonnu muijie läheltä että en kyllä kuulu tähän keskusteluun.
Et tapahtuu jos tapahtuu
Naisethan tuoksuvat usein paremmalle kuin miehet.Kyse on biologiasta; naisen tuoksu ei aiheuta kiimaa, toisin kuin miehen.
Ja sori, mutta ei ole olemassakaan miehen tuoksuista naista.
Niin koska oot joku luolanainen mikä etsii miehestä sitä voima aromia et pistää naisen ruotuun. Et ei mun kaverit muita oo sillei kehunu ja muutenki suhtautuu erilailla minuun et feromonit on mitä on eli et oo tavannu sitä naista mikä tekis sulle ihmeen eli oot liian hetero, ei voi mitään.
Tulla tanne muru mina panna sina peppu mina mies sina vikise naine
T.abdi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tapahtuu jos tapahtuu
Naisethan tuoksuvat usein paremmalle kuin miehet.Kyse on biologiasta; naisen tuoksu ei aiheuta kiimaa, toisin kuin miehen.
Ja sori, mutta ei ole olemassakaan miehen tuoksuista naista.Niin koska oot joku luolanainen mikä etsii miehestä sitä voima aromia et pistää naisen ruotuun. Et ei mun kaverit muita oo sillei kehunu ja muutenki suhtautuu erilailla minuun et feromonit on mitä on eli et oo tavannu sitä naista mikä tekis sulle ihmeen eli oot liian hetero, ei voi mitään.
Ei ole olemassa biologista naista, jolla olisi biologisesti miehen feromonit.
On olemassa viehättäviä naisia ja erityisen hyvältä tuoksuvia naisia joita tekee mieli muuten vaan kosketella, mutta sellaista aivot pellolle pistävää ja seksiin vievää miehen tuoksua naisessa _ei_vain_voi_olla_.
Eli ymmärrät ehkä mikä tragedia on kokea noin, ja sitten kuitenkin niin ettei henkinen ja sosiaalinen puoli natsaa miesten kanssa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalista suuntautumistaan ei voi muuttaa.
Toisekseen, miksi sinulla on niin kapea käsitys parisuhteesta, sekä hetero- että lesbo-parisuhteet voivat olla ihan mitä vain, sekä kaikkea sitä mitä toivot tai et toivo. Ei ole kiinni parisuhteen osapuolten sukupuolista. Ihan hassu ajatuksena jo tuo näkemyksesi.
Älkää kaventako käsityksiä sukupuolista, seksuaalisuudesta tai parisuhteista uskottelemalla itsellenne ja toisille, että on muka olemassa jotkut tiukat raamit, mitä minkäkin kuuluu olla! Siitä ei ole kenellekään mitään hyötyä, pelkkää haittaa. Haluamansa suhteen voi luoda kenen tahansa kanssa kenen kanssa haluaa, tai vastaavasti suhteesta voi tulla painajainen vaikka käsitystesi mukaan sen olisi pitänyt olla nappiosuma.
Idealismia, ei vastaa todellisuutta.
Toki aina löytyy joku poikkeus, mutta sellaista onnea ei käy kaikille.
Ja nykyään niitä poikkeuksia on vielä vaikeampi löytää, kun sukupuolistereotypiat tuntuu vaan nostavan päätään entistä tiukemmin.Esim. isoisäni ovat olleet nuorena sellaisia, että minulla olisi synkannut heidän kanssaan, mutta nykyään ei enää ole sellaisia miehiä vaan kaikki larppaa jotain tunkkaista äijää (tai ovat oikeasti sellaisia).
Elokuvateollisuus tehnyt varmaan osansa, ihmiset on marinoitu näillä rajoittuneilla kaavoilla lapsesta saakka.
Lisään, että elokuvateollisuus ehkä aloitti, ja some viimeistelee.
Kertoo paljon, että meidänkin (suuressa) suvussa kaikki vanhat erikoiset persoonat on pariutuneet ihan normaalisti aikoinaan, mutta nuoren polven joukosta vain ne laimeimmat tyypit on päässeet parisuhteeseen ja kaikki vähänkään persoonallisimmat on ikisinkkuja/psykoosissa tms.
Isovanhempien aikaan ei ollut vielä sellaista koneistoa josta pusketaan tasalaatuista tavaraa liukuhihnalta ulos, ja jos et hihnalle sovi tai suostu menemään, niin johonkin romukoppaan joudut.
Joku voisi ajatella, että AP:lle ehkä sopisi aseksuaali lesbonainen, mutta sellainenkin kokeilu voi johtaa vain sydänsuruihin ja pettymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalista suuntautumistaan ei voi muuttaa.
Toisekseen, miksi sinulla on niin kapea käsitys parisuhteesta, sekä hetero- että lesbo-parisuhteet voivat olla ihan mitä vain, sekä kaikkea sitä mitä toivot tai et toivo. Ei ole kiinni parisuhteen osapuolten sukupuolista. Ihan hassu ajatuksena jo tuo näkemyksesi.
Älkää kaventako käsityksiä sukupuolista, seksuaalisuudesta tai parisuhteista uskottelemalla itsellenne ja toisille, että on muka olemassa jotkut tiukat raamit, mitä minkäkin kuuluu olla! Siitä ei ole kenellekään mitään hyötyä, pelkkää haittaa. Haluamansa suhteen voi luoda kenen tahansa kanssa kenen kanssa haluaa, tai vastaavasti suhteesta voi tulla painajainen vaikka käsitystesi mukaan sen olisi pitänyt olla nappiosuma.
Idealismia, ei vastaa todellisuutta.
Toki aina löytyy joku poikkeus, mutta sellaista onnea ei käy kaikille.
Ja nykyään niitä poikkeuksia on vielä vaikeampi löytää, kun sukupuolistereotypiat tuntuu vaan nostavan päätään entistä tiukemmin.Esim. isoisäni ovat olleet nuorena sellaisia, että minulla olisi synkannut heidän kanssaan, mutta nykyään ei enää ole sellaisia miehiä vaan kaikki larppaa jotain tunkkaista äijää (tai ovat oikeasti sellaisia).
Elokuvateollisuus tehnyt varmaan osansa, ihmiset on marinoitu näillä rajoittuneilla kaavoilla lapsesta saakka.Lisään, että elokuvateollisuus ehkä aloitti, ja some viimeistelee.
Kertoo paljon, että meidänkin (suuressa) suvussa kaikki vanhat erikoiset persoonat on pariutuneet ihan normaalisti aikoinaan, mutta nuoren polven joukosta vain ne laimeimmat tyypit on päässeet parisuhteeseen ja kaikki vähänkään persoonallisimmat on ikisinkkuja/psykoosissa tms.
Isovanhempien aikaan ei ollut vielä sellaista koneistoa josta pusketaan tasalaatuista tavaraa liukuhihnalta ulos, ja jos et hihnalle sovi tai suostu menemään, niin johonkin romukoppaan joudut.
Onhan tuo jossain määrin totta, mutta omalta osaltamme voimme, ja kannattaa, kapinoida tuota kaikkea vastaan. Elämä ei ole sellaista kuin leffoissa ja sarjoissa. Osa ihmisistä elää sellaisessa kuplassa, että tuo sarja- ja elokuvamaailma olisi todellisuutta. Ehkä eivät tarpeeksi näe ja tarkastele ihmiselämää ympärillään. Oikeasti ihmisiä ja parisuhteita on hurjan monenlaisia riippumatta osapuolien sukupuolista ja seksuaalisista suuntautumisista.
pysy miehissä.ei susta lepakkoa tule tekemälläkään.
Vierailija kirjoitti:
pysy miehissä.ei susta lepakkoa tule tekemälläkään.
Hyvin mahdollista. Sitten pitää vaan hyväksyä, ettei saa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tapahtuu jos tapahtuu
Ja sori, mutta ei ole olemassakaan miehen tuoksuista naista.Niin koska oot joku luolanainen mikä etsii miehestä sitä voima aromia et pistää naisen ruotuun. Et ei mun kaverit muita oo sillei kehunu ja muutenki suhtautuu erilailla minuun et feromonit on mitä on eli et oo tavannu sitä naista mikä tekis sulle ihmeen eli oot liian hetero, ei voi mitään.
Ei ole olemassa biologista naista, jolla olisi biologisesti miehen feromonit.
On olemassa viehättäviä naisia ja erityisen hyvältä tuoksuvia naisia joita tekee mieli muuten vaan kosketella, mutta sellaista aivot pellolle pistävää ja seksiin vievää miehen tuoksua naisessa _ei_vain_voi_olla_.
Eli ymmärrät ehkä mikä tragedia on kokea noin, ja sitten kuitenkin niin ettei henkinen ja sosiaalinen puoli natsaa miesten kanssa ollenkaan.
No oisko syystä et mies on mies ja nainen on nainen. Rolling eyes.
ei se lisääntymisvietti naiseen tuu, et seksuaalisuus on niin laaja alainen kokonaisuus että kannattaa ettiä joku heteromies joka on myös joku tosi avarakatseinen ettei tykkää perusarvoista.
Ite ainaki löytäny muutamia kenen kanssa elämän hetket ollut kaikkineen hyvin moniulotteisia vaikka ihan mies nainen suhteita ollutki, tosin tuoksut ollut niin etten oo tykänny niistä, löysin tuoksumiehen joka on sekottanu elämää, vaanin sitä mutta en haluu enää pariutua niin itseasiassa nyt tuli ikävä omii muijii
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi ajatella, että AP:lle ehkä sopisi aseksuaali lesbonainen, mutta sellainenkin kokeilu voi johtaa vain sydänsuruihin ja pettymyksiin.
Miten sellainen muka sopisi, kun kaipaan nimenomaan säännöllistä seksielämää ja romantiikkaa?
Kyllä minulla on kavereita, en kaveria olisi siitä naisesta hakemassa ja a-seksuaalilla ei olisi muuta antaa kuin lämmintä kättä eli kaveruutta.
Minä ottaisin mieluummin ”pelkän” seksisuhteen (säännöllinen seksielämä) kuin parisuhteen a-seksuaalin kanssa.
Kannattaa alkaa liikkua yleisesti queer-piireissä tai ainakin vähän hipimmässä porukassa. Siellä on miehiä jotka eivät määrittele itseään tai suhdettaan ensisijaisesti sukupuolen kautta ja eivät pelkää rikkoa normeja. Tunnen yhden "heteroparin" jotka tuovat suorastaan mieleen homoparin elämäntyylillään ja olemuksellaan, sanoisin heitä jopa homoheteropariksi :D
T. Lesbo
Lettu levälleen vaan, siitä se lähtee.
Vakavasti, unohda sairaat toimintamallit tyystin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa alkaa liikkua yleisesti queer-piireissä tai ainakin vähän hipimmässä porukassa. Siellä on miehiä jotka eivät määrittele itseään tai suhdettaan ensisijaisesti sukupuolen kautta ja eivät pelkää rikkoa normeja. Tunnen yhden "heteroparin" jotka tuovat suorastaan mieleen homoparin elämäntyylillään ja olemuksellaan, sanoisin heitä jopa homoheteropariksi :D
T. Lesbo
Mutta eihän mulla synkkaa niiden kanssa noin muuten ihmisenä välttämättä sen kummemmin....
Oon kuullut kun tollaset tyypit sanoo minua kanaksi, ja se on totta.
En myöskään ole yhtään homomainen, siis jos olisin jonkun ”homon näköisen” miehen kanssa niin tuskin kukaan erehtyisi luulemaan meitä homopariksi :D
Olen ennemminkin sellainen vahvasti naisellinen, eli puuttuu se laimeus ja sovinnaisuus mitä naiselta odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on ”sairaat toimintamallit”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän näkemykseni mahdollisesti loukkaavan monia, mutta koen voimakkaasti heteroseksuaalisten
suhteiden olevan luonnollisia ja oikein.
En kuitenkaan halua tuomita homoseksuaalien käytöstä, niin kauan kuin se on heidän yksityisasiansa.
Nuorten manipulointi ja johdattelu taas on tuomittavaa.
Ymmärrän myös sen, että mikäli seksuaali-identiteetti on voimaakkaasti ja aidosti homoseksuaalinen ei sitä pysty muuksi muuttamaan.
Ei minustakaan saa homoa millään, ei hyvällä ei pahalla.
Oksettaa ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän näkemykseni mahdollisesti loukkaavan monia, mutta koen voimakkaasti heteroseksuaalisten
suhteiden olevan luonnollisia ja oikein.
En kuitenkaan halua tuomita homoseksuaalien käytöstä, niin kauan kuin se on heidän yksityisasiansa.
Nuorten manipulointi ja johdattelu taas on tuomittavaa.
Ymmärrän myös sen, että mikäli seksuaali-identiteetti on voimaakkaasti ja aidosti homoseksuaalinen ei sitä pysty muuksi muuttamaan.
Ei minustakaan saa homoa millään, ei hyvällä ei pahalla.
Oksettaa ajatuskin.
Ok. En itse pidä homoseksuaalisuutta sairautena.
Ja jos en miehille tällaisena kelpaa, mutta haluan kuitenkin seksiä ja romantiikkaa, niin naisiin päin kallistuisin jos kykenisin luomaan itselleni halun naisia kohtaan.
Joskus testasin lesboilua niin jäi semmonen olo, että pitäisi saada loppuun vielä penistä. Eli ei oikeesti tyydyttänyt.
Juu en sovi heterosuhteeseen.
Tuo on kyllä oikeastaan ainoa vaihtoehto, että elää elämänsä naisten kanssa ystävänä, ja sitten seksuaaliset tarpeet hoitaa yksin ja satunnaisten miesten kanssa.
En kykene edes seksisuhteeseen, sillä olen luonteeltani sillä tavalla epäkiihottava ettei mies jaksa. Enkä minä jaksa esittää jotain muuta kuin olen, jotta mies jaksaisi.
Siksi irtoseksi/satunnaiset miehet ainoa vaihtoehto.