Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa tekemistä joka ei maksa juuri mitään?

Vierailija
30.03.2021 |

Otsikossa kysymys. Elämäni on niin tylsää ettei ole tosikaan. Eikä se niin hohdokasta ollut ennen koronaakaan.

Kommentit (328)

Vierailija
261/328 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys osamäärä -testi ! Linkki testiin alla

http://ao-testi.iq-test.eu/#813148

Vierailija
262/328 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni tulee yleensä minun luo vkonlopuksi. Tässä mitä tehdään

Ruokaa yhdessä, leivotaan sämpylöitä. Yleensä välillä innostutaan pussailemaan ja seuraavana onkin seksiä. Saunominen, lautapelit, piirtäminen.

Ulkoilua, esim pyöräily, luminenkäily, pulkkamäki, picnik, rannalla olo, petanque ( vai miten kirjoitetaan ), fresbe golf, grillailu.

Jumppaan aamuisin, minulla on poltettuja cd.tä joissa on jumppavideoita. Telkkari päälle, cd ja jumppaamaan. Usein mies katsoo vieressä ja tulee mukaan. Joskus jumpataan 2 putkeen.

Leffojen katseleminen.

Tärkeää on kaikki on valmiina, kun alat ehdottamaan. Esim nyt on lunta. Ilmoitin teen eväitä, mennään pulkkamäkeen. Aloin tekemään, laitettiin sopivat vaatteet päälle, lähdettiin.

Heti, kun tuntui siltä, syötiin eväät ja jatkettiin laskemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/328 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ✋ housuun 🙂

Vierailija
264/328 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa kirjastosta äänikirja, pistä se pulisemaan korvan juureen ja pelaa kännykällä jotain  aivojennollauspeliä.

Vierailija
265/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kaljan keikautus kurkkuun pitkän työpäivän jälkeen!😏

Vierailija
266/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapelit. Kierrätyskeskuksesta saa parilla eurolla. Sitten kun on saanut valmiiksi, niin vie takaisin seuraavalle ja osta uusi.

Sanaristikot. Kaupoissa on parilla kolmella eurolla sanaristikkolehtiä ja niitä on eritasoisia. Hyvää aivojumppaa.

Käsityöt. Kokeile jotain ihan uutta. Haasta itsesi.

Ikkunapuutarha. Osta marketista pussi multaa ja muutama pikku ruukku ja vaikka yrttien siemeniä.

Museot. Tarkista ilmaiset illat. Melkein jokaisella museolla on ilmaisia pääsyä ainakin kerran kuukaudessa.

Hae kirjastosta tai kirjakierrätyksestä joku hyvä kirja.

Järjestele vaatekaappi. Pistä vihdoinkin tarpeettomat eteenpäin. Tulee voittajafiiis, kun vihdoinkin on saanut jotain järjestykseen.

Pieni pintaremontti. Vaihda vaikka keittiön kaappien vetimet, niin tulee heti uusi ilme.

267/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onanoida

Delirium on kiva tila

Vierailija
268/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapelit. Kirjasto tarjoaa nykyisin monenlaista muutakin kuin kirjoja. Uimahallissa on ilmaisia vesijumppia. Vapaaehtoistyö.

Vierailija
269/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuminen luonnossa.

Vierailija
270/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemon go - on kuin geokätköily ilman että tarvitsee työntää kiviä kylmän kiven alle käärmäeenkoloon.

Vierailija
271/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastaminen, lukeminen, lenkkeily

Vierailija
272/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan lautapeliä (Wingspan), johon on suunniteltu tätä varten yksinpeliversio (1-4 pelaajalle muuten). Maksoi tietysti kun sen osti mutta sitten ei tule mitään kuluja. On koukuttava, kökötän tuntitolkulla melkein joka ilta pelaamassa.

Vierailija
273/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisopiston ilmaiset yleisöluennot. Aiheet usein historiaan tai matkailuun liittyviä. Kirjastojen yleisötapahtumat ovat ilmaisia.

Ajelu paikallisbusseilla on lähes ilmaista, voi käydä matkailemassa lähiseuduilla kun ajelee päätepysäkille ja palaa alle 2 tunnin sisällä samalla lipulla.

Vierailija
274/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhojen suomalaisten muinaislinnoitusten (mäkilinnojen)  tutkiminen netistä ja luonnossa.

Vierailija
275/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen pitkiä lenkkejä repun ja eväiden kanssa. Saatan pulahtaa järveen tai ottaa valokuvia/videokuvaa autiotaloista jos sattuu löytyy. Tää on ilmaista hubaa mulle. Olen myös keräilijäluonne. Jos löydän jotain mielenkiintoista maastosta saatan ottaa mukaan. Mulla on taideprojekteja. Sekään ei aina maksa paljoa muuta kuin noi öljyvärit plus kankaat jos ei ilmaisia sopivia maalauspohjia löydy. Mutta voihan sitä rakennella kierrätyskamastakin.

Joskus sitä kaipaisi vaan seuraa näille retkille mutta kyllähän se yksinkin menee.

Vierailija
276/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen pitkiä lenkkejä repun ja eväiden kanssa. Saatan pulahtaa järveen tai ottaa valokuvia/videokuvaa autiotaloista jos sattuu löytyy. Tää on ilmaista hubaa mulle. Olen myös keräilijäluonne. Jos löydän jotain mielenkiintoista maastosta saatan ottaa mukaan. Mulla on taideprojekteja. Sekään ei aina maksa paljoa muuta kuin noi öljyvärit plus kankaat jos ei ilmaisia sopivia maalauspohjia löydy. Mutta voihan sitä rakennella kierrätyskamastakin.

Joskus sitä kaipaisi vaan seuraa näille retkille mutta kyllähän se yksinkin menee.

Vierailija
277/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa ulkona nättejä luontokuvia,valokuvaaminen on kivaa.You tubessa walk live -linkissä voi matkailla eri paikoissa.

Vierailija
278/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasianssikirjasta löytyy kivoja pelejä.

Vierailija
279/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poken katselu ja junkkailu.

Vierailija
280/328 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkit niin, että otat pientä evästä mukaan. Kahvia/teetä/lämmintä mehua ja jotain pientä syötävää. Varsinkin talvi-illat on parhainta aikaa tähän, kun on lunta ja katuvalojot valaisee tienoot. Kaunista ja rauhallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän