Kivaa tekemistä joka ei maksa juuri mitään?
Otsikossa kysymys. Elämäni on niin tylsää ettei ole tosikaan. Eikä se niin hohdokasta ollut ennen koronaakaan.
Kommentit (328)
Miesystäväni tulee yleensä minun luo vkonlopuksi. Tässä mitä tehdään
Ruokaa yhdessä, leivotaan sämpylöitä. Yleensä välillä innostutaan pussailemaan ja seuraavana onkin seksiä. Saunominen, lautapelit, piirtäminen.
Ulkoilua, esim pyöräily, luminenkäily, pulkkamäki, picnik, rannalla olo, petanque ( vai miten kirjoitetaan ), fresbe golf, grillailu.
Jumppaan aamuisin, minulla on poltettuja cd.tä joissa on jumppavideoita. Telkkari päälle, cd ja jumppaamaan. Usein mies katsoo vieressä ja tulee mukaan. Joskus jumpataan 2 putkeen.
Leffojen katseleminen.
Tärkeää on kaikki on valmiina, kun alat ehdottamaan. Esim nyt on lunta. Ilmoitin teen eväitä, mennään pulkkamäkeen. Aloin tekemään, laitettiin sopivat vaatteet päälle, lähdettiin.
Heti, kun tuntui siltä, syötiin eväät ja jatkettiin laskemista.
Lainaa kirjastosta äänikirja, pistä se pulisemaan korvan juureen ja pelaa kännykällä jotain aivojennollauspeliä.
Esim kaljan keikautus kurkkuun pitkän työpäivän jälkeen!😏
Palapelit. Kierrätyskeskuksesta saa parilla eurolla. Sitten kun on saanut valmiiksi, niin vie takaisin seuraavalle ja osta uusi.
Sanaristikot. Kaupoissa on parilla kolmella eurolla sanaristikkolehtiä ja niitä on eritasoisia. Hyvää aivojumppaa.
Käsityöt. Kokeile jotain ihan uutta. Haasta itsesi.
Ikkunapuutarha. Osta marketista pussi multaa ja muutama pikku ruukku ja vaikka yrttien siemeniä.
Museot. Tarkista ilmaiset illat. Melkein jokaisella museolla on ilmaisia pääsyä ainakin kerran kuukaudessa.
Hae kirjastosta tai kirjakierrätyksestä joku hyvä kirja.
Järjestele vaatekaappi. Pistä vihdoinkin tarpeettomat eteenpäin. Tulee voittajafiiis, kun vihdoinkin on saanut jotain järjestykseen.
Pieni pintaremontti. Vaihda vaikka keittiön kaappien vetimet, niin tulee heti uusi ilme.
onanoida
Delirium on kiva tila
Palapelit. Kirjasto tarjoaa nykyisin monenlaista muutakin kuin kirjoja. Uimahallissa on ilmaisia vesijumppia. Vapaaehtoistyö.
Pokemon go - on kuin geokätköily ilman että tarvitsee työntää kiviä kylmän kiven alle käärmäeenkoloon.
Seksin harrastaminen, lukeminen, lenkkeily
Mä pelaan lautapeliä (Wingspan), johon on suunniteltu tätä varten yksinpeliversio (1-4 pelaajalle muuten). Maksoi tietysti kun sen osti mutta sitten ei tule mitään kuluja. On koukuttava, kökötän tuntitolkulla melkein joka ilta pelaamassa.
Kansalaisopiston ilmaiset yleisöluennot. Aiheet usein historiaan tai matkailuun liittyviä. Kirjastojen yleisötapahtumat ovat ilmaisia.
Ajelu paikallisbusseilla on lähes ilmaista, voi käydä matkailemassa lähiseuduilla kun ajelee päätepysäkille ja palaa alle 2 tunnin sisällä samalla lipulla.
Wanhojen suomalaisten muinaislinnoitusten (mäkilinnojen) tutkiminen netistä ja luonnossa.
Mä teen pitkiä lenkkejä repun ja eväiden kanssa. Saatan pulahtaa järveen tai ottaa valokuvia/videokuvaa autiotaloista jos sattuu löytyy. Tää on ilmaista hubaa mulle. Olen myös keräilijäluonne. Jos löydän jotain mielenkiintoista maastosta saatan ottaa mukaan. Mulla on taideprojekteja. Sekään ei aina maksa paljoa muuta kuin noi öljyvärit plus kankaat jos ei ilmaisia sopivia maalauspohjia löydy. Mutta voihan sitä rakennella kierrätyskamastakin.
Joskus sitä kaipaisi vaan seuraa näille retkille mutta kyllähän se yksinkin menee.
Mä teen pitkiä lenkkejä repun ja eväiden kanssa. Saatan pulahtaa järveen tai ottaa valokuvia/videokuvaa autiotaloista jos sattuu löytyy. Tää on ilmaista hubaa mulle. Olen myös keräilijäluonne. Jos löydän jotain mielenkiintoista maastosta saatan ottaa mukaan. Mulla on taideprojekteja. Sekään ei aina maksa paljoa muuta kuin noi öljyvärit plus kankaat jos ei ilmaisia sopivia maalauspohjia löydy. Mutta voihan sitä rakennella kierrätyskamastakin.
Joskus sitä kaipaisi vaan seuraa näille retkille mutta kyllähän se yksinkin menee.
Nyt saa ulkona nättejä luontokuvia,valokuvaaminen on kivaa.You tubessa walk live -linkissä voi matkailla eri paikoissa.
Pasianssikirjasta löytyy kivoja pelejä.
Kävelylenkit niin, että otat pientä evästä mukaan. Kahvia/teetä/lämmintä mehua ja jotain pientä syötävää. Varsinkin talvi-illat on parhainta aikaa tähän, kun on lunta ja katuvalojot valaisee tienoot. Kaunista ja rauhallista.
Älykkyys osamäärä -testi ! Linkki testiin alla
http://ao-testi.iq-test.eu/#813148